Symptom-tråden

Symptomer her er uforandret. Kvalm og sliten. Det værste er at jeg blir sinnsykt kvalm av tannkremsmak og tyggis osv, kan jo ikke akkurat droppe å pusse tenner :p
 
Kvalm, trøtt, vondt i korsryggen, tisser ofte, ekstrem luktesans :p

4 uker i dag :)
 
Masse murringer, trøtt og luft i magen. Om mannen er i ett annet rom å hører at jeg plutselig ler eller humrer, roper han inn "har du prompa nå igjen?" :knegg: Vet ikke hvorfor, men jeg syns det er super morsomt :fart Men jeg skylder alltid på lille i magen ;)
 
Trøtt å oppblås! Vondt å ha på vanlige bukser :(
 
Småkvalmen, og faktisk litt oppblåst i kveld:)
 
Ikke så mange symptomer før denne uka, annet enn at både mage og pupper dobla str i løpet av uke 6-7!! :O er nå i uke 8 og er virkelig sjokkert over hvor mye det vises allerede, spesielt når det er første svangerskap! Skal nevnes at jeg ikke rekker over 1,60m på sokkelesten så kanskje lite plass i kombinasjon med masse luft fikk litt fart på størrelsen..?
Utenom magen og ømme bryst så kom kvalmen denne uka og jeg har hatt problemer med bekkenet, men det har vært et problem i flere år, så var forberedt på den... ;-)
 
Blæh, kvalm :( og trøtt og murringer og FRYSER!! Akkurat nå er det helt greit at dette er siste gang jeg gjør dette her. Mange ting det vil være kjipt å aldri oppleve igjen, men disse første ukene med kvalme og annet kan du få billig av meg as.
 
Småkvalm av og på i løpet av dagen, stikkinger ved lysken, økt utflod og ømme pupper:) men takler det fint enn så lenge:angelic:
 
Hei! Jeg merker veldig lite symptomer. Noen av de småtingene jeg merker er at kaffe plutselig smaker grusomt, dårlig matlyst og enkelte murringer i magen. JA, og hard mage o_O

Jeg er helt ny i formumverden, så veiled meg gjerne om jeg gjør noe som er rart :angelic:

Er vel ca 8+4 på vei :)
 
Last edited:
Slenger meg litt inn her fra juni 16 :)

Jeg er kvalm, sliten, trøtt, har tett nese, slimete og forkjøla, vondt i hodet, økt utflod, har hatt varierende magesmerter, hormonell; griner mye av søte ting, spes babyer på tv! :p, varm i kroppen, spes når jeg skal sove og da får jeg som regel ikke sove :.(, svimmel, kjennes ut som jeg ikke får puste nok, cravings på junkfood og godteri. Spes sjokolade♡♡. Større bryster, lagt på meg ca 2 kg, nedstemthet, har spydd, brekket meg..

Hvem sa det var rosenrødt å være gravid? FTS = fuck that shit! Gleder meg til å bli ferdig......
 
Nå har de fleste symptomer blitt borte her. Kun litt ømme pupper og føler magen er "øm" om gubben legger seg innte f.eks
 
Definitivt ikke rosenrødt å være gravid :( Bekkenet plager, jeg er så jævlig dårlig. Kroppen fungerer frem til 14-15 så er jeg helt ferdig, blir så lei meg, hormonell, kvalm, full i magen, fryser, trøtt og uggen. Har lyst til å gjøre så mye men orker ingenting! Faen jeg hater å miste kontrollen over hverdagen/kroppen, det suger balle!
 
Har hatt løs mage noen dager, og i går da jeg la meg hadde jeg noe som føltes som frostanfall i forbindelse med det. Normalt eller syk? Tror ikke jeg hadde feber.
 
Jeg er i uke 7 (6+2 ) i dag :Heartpink
Er førstegangs gravid og har lett mye etter symptomer. Men det eneste jeg har hatt til nå er at jeg er utrolig sliten og trøtt, mensmurringer (har avtatt en del nå), hodepine til tider, KVISER og jeg fryser mesteparten av dagen. Og oppblåst da.
 
Stygge og ømme kviser som popper ut nå .. begynte først nå ... er i uke 5 ( 5+5 idag) !
 
Mellom 7+4 og 8.

Veldig ømme bryster,spesielt brystvorter de har også vokst og blitt minst en str større.

Kvalm og svimmel.
Tidvis rykking og strekking i livmor området.
Og kviser!
 
Jeg har i di siste dagene klødd litt på den ene siden på det brune på det ene brystet. Nå har også brystvorten der blitt veldig vond...føles sår ut liksom. Er ikke det litt rart? Eller er det normalt?
 
Back
Topp