Symptom-tråden

Hjelpes meg! Jeg er ekstrem sulten, altså magen min rumler heler tiden etter mat! Når samboeren sier at jeg spiser mye, så gjør jeg det.. Noen måte å få dempet sulten på? Og ja jeg spiser ofte nok..:p
 
Ikke så mange symptomer her ennå... 5+1 i dag. Litt svake stikkinger i puppene og livmor, litt øm i korsryggen, trøttere enn vanlig. Syns symptomene er såpass svake og sjeldne, at jeg nesten ikke kan kalle det symptomer:p (bortsett fra trøttheten) Men har faktisk vært ganske frossen de siste dagene. Ikke tenkt på at dette kan være et gravidsymptom, men ser jo det er flere som fryser:D
 
Litt uggen kun på morran, ellers merker jeg tendenser til forstoppelse. Har slurvet litt med maten den siste uken så må nok tilbake til vanlige rutiner igjen med sunn og fiberrik mat.
 
Har hatt kjempe ømme pupper som det har kommer væske ut av, oppblåst, mensmurringer..og ingen mensen
 
Treg mage :O var sikker på jeg skulle dø i går kveld..fredagskvelden brukte jeg på toalette med oppkast fordi jeg er så treg i magen å hadde forferdelige smerter..MEN nå er magen i orden igjen tror jeg..å jeg skal aldri la det gå så langt som denne gang igjen :p
 
Her går det i å være supertrøtt, fryser lett og har ømme og voksende bryster ;)
Det værste er vel at jeg burde ga til innkjøp av en ny bh eller to, da det ser ut som jeg har doble boob, vet heller ikke om jeg skal våre glad eller frustrert :hilarious:
 
Kvalmen kom luskende denne uken, men heldigvis ikke så ille, bare jeg har litt mat eller en kjeks å tygge på.
 
Au! Supervonde bryster etter å ha vært utendørs i dag. Skikkelig rart, er jo ikke så langt på vei at det burde være noe problem, men var kjempevondt :-/
 
Trøtt, vonde og "tunge" pupper.
Kvalmen kommer i bølger, men er absolutt til å holde ut. Raper heeeele tiden - HØYT!!
I tillegg kan vel humøret oppsummeres kort; bitch.... Jeg har tidenes korteste lunte, spesielt når jeg er sliten som er sånn ca hele tiden:-/

Sjarmtroll med andre ord:)
 
Trøtt, vonde og "tunge" pupper.
Kvalmen kommer i bølger, men er absolutt til å holde ut. Raper heeeele tiden - HØYT!!
I tillegg kan vel humøret oppsummeres kort; bitch.... Jeg har tidenes korteste lunte, spesielt når jeg er sliten som er sånn ca hele tiden:-/

Sjarmtroll med andre ord:)

Ditto. Utenom rapinga. Vært på gråten to ganger i dag. Har ikke skjedd siden sist svangerskap for 3 år siden. Puppene mine er store nå! Fyller hele hånda mi for en gangsskyld ;)
 
Bare 4+2, men har en del murringer, noe som gjør at jeg blir redd for at mensen er på vei, men som forhåpentligvis bare er et graviditetstegn ;) Ellers er jeg veldig trøtt, og i følge samboer er jeg visst ganske sur for tiden :/ Håper akkurat det gir seg snart :p
 
4+4 og super oppblåst, vondt i korsryggen, super trøtt, skikkelige stikkinger i livmor området, dårlig nattesøvn, veldig var på lukter, altfor sulten hele tidenl...

Kjempe ømme pupper selvsagt men siden de kom samme dagen jeg begynte på crinone , som var dagen jeg satt inn egg, så har jeg ikke sett på de som symptom :p
 
Jeg har noen symptomer: Kjennes ut som en oppblåst ballong nedi livmora. Presser liksom utover. Er litt uggen litt svimmel. Også er jeg møkk sulten! Når jeg først blir sulten så er det som om det er hungersnød delux!
Utover det så venter jeg på ømme boobs som vokser seg drit store. Gleder meg til å endelig ha litt mer enn et par rosiner ;)
 
Glad jeg snart skal ta UL... Alle symptomene forsvant i uke 6/7, så er blitt veldig bekymret....
 
Har i grunnen ikke så mye nå.
 
Jeg er 8 dpo. Og så kvalm at jeg har kjøpt meg sjøsykebånd for å komme gjennom dagen :p
 
Back
Topp