Symptom-tråden

4+4
Merker egentlig lite til symptomer. Litt øm i puppene, å ganske trøtt, kan sove 3-4timer på formiddagen om muligheten byr seg :-/. Litt spesielt, for dem to andre gangene har jeg merka noe helt fra rett før forventet mens, kvalmen kom snikende i uke 5 og med nr 2 kasta jeg opp alt jeg spiste i over 20uker. Men jeg var aldri trøtt. Så jeg ber til høyere makter og har inngått en deal om at jeg tar rumpetørking på 3åringen hver gang i 1mnd og alle bæsjebleier på babyen i 1mnd hvis jeg slipper kvalmen denne gangen *krysser fingrene*. Men den kommer vel snart tenker jeg :-(
 
Nå har alle symptomene mine forsvunnet, utenom at jeg har vonde og store pupper. Føler meg ikke gravid i det hele tatt, og er veldig bekymret for at noe skal være galt,,, flere som har mistet symptomer på graviditeten??
 
Nå har alle symptomene mine forsvunnet, utenom at jeg har vonde og store pupper. Føler meg ikke gravid i det hele tatt, og er veldig bekymret for at noe skal være galt,,, flere som har mistet symptomer på graviditeten??

Det varierer fra dag til dag. I går var jeg skikkelig dårlig, i dag har jeg masse energi :) Eneste som har vært "stabilt" er såre brystvorter.
 
Fikk du se hjerteslag eller var det for tidlig?

Beklager tror du misforsto innlegget mitt. Var hos legen for og få henvisning til tidlig UL pga SA nå i sommer. Men får ikke før 10 uker denne gangen siden de ikke ønsker at jeg skal gå igjennom en evt påkjenning som sist om noe skal gå galt. 5 uker er veldig tidlig, om du vil være sikker så ville jg ventet til uke 7-8 men skjønner det er lenge og vente. Jeg gjorde det sist å dro 2 uker for tidlig, var da i uke 5 og jordmor kunne se antydning til graviditet men det var det. Så anbefaler deg og vente noen uker til :)
 
Beklager tror du misforsto innlegget mitt. Var hos legen for og få henvisning til tidlig UL pga SA nå i sommer. Men får ikke før 10 uker denne gangen siden de ikke ønsker at jeg skal gå igjennom en evt påkjenning som sist om noe skal gå galt. 5 uker er veldig tidlig, om du vil være sikker så ville jg ventet til uke 7-8 men skjønner det er lenge og vente. Jeg gjorde det sist å dro 2 uker for tidlig, var da i uke 5 og jordmor kunne se antydning til graviditet men det var det. Så anbefaler deg og vente noen uker til :)
 

Jeg fikk ivertfall beskjed om at jeg skal ha tettere oppfølging siden jeg har nylig hadd en SA. Vet ikke om det gjelder alle men legen min mente ivertfall det. Jeg ba selv om tidlig UL og han hadde ikke noe problem med og henvise meg, men han ville at jeg skulle vente til det hadde gått litt lengre tid denne gangen. Fikk tidlig UL sist for og fastsette termin men jeg mistet dagen etter UL så han ønsket ikke at jeg skulle "se noe" før det var større sjangse for at det går bra.
 
Kvalmen min har heldigvis ikke blitt verre, men jeg er så TRØTT! Har ikke vært det de andre gangene jeg har vært gravid! Såå trøtt og svimmel! Men er veldig glad for at kvalmen ikke har blomstret!!
 
Nå ikveld er jeg så sykt trøtt og sliten , null energi og potte tett. Føles ut som skikkelig influensa, men er så urolig at jjeg får ikke til og sove. Flere som har det sånn ?
 
Masse kramper, sårt tannkjøtt og såre pupper.

Skal legge til at jeg ligger strak ut med bihulebetennelse og halsbetennelse enda. Så litt vanskelig å skille symptomer fra hverandre.

Kjenner jeg er passe bekymret over alle krampene, men de er omtrent samme som ved mensen. Jeg burde vel slappe av... lettere sagt enn gjort :p

4+5
 
Last edited:
Er 5 + 3 og i morgen begynner hjertet å slå :)
Jeg har bebymage dvs. Den er bra oppblåst og brystene vokser enda mer....de er veldig ømme også har jeg synlige blodårer.
Fryser og varm om hverandre og må spise ofte men har ikke matlyst.

Tenk ikke så lenge igjen så er vi halvveis til 12 uker :)
 
Back
Topp