Symptom-tråden

Må tisse hele tiden, kvalm, dårlig matlyst, store ømme pupper, stikker i livmora, vondt i korsryggen og økt luktesans bl.a :P føler meg absolutt gravid :)

Jeg har følgende symptomer :
Mensenmurringer
Ømme bryster
Hormonell og mer hissig Hehe
Hyppigere vannavlating
Økt kropps temperatur . Veldig varm men fryser også mer
Små kviser
Glemte føre på at jeg er mer trett og døsen på kvelden .

Jeg er 4 uker og 4 dager.❤️

Når jeg våkner om morgenen er jeg veldig varm, nesten svett.

Jeg har et ambivalent forhold til symptomer.
Ser bare frem til UL..

Føler med deg! Det er helt grusomt å være kvalm :(

Hvor mange uker er du nå?

Jeg er 4+4 i dag. Synest det er tidlig å begynne nå, og mannen kan ikke forstå at det går at å være så kvalm når "du nesten ikke er gravid.." :eek:
Haha, av og til har jeg lyst å riste han etter nakkeskinnet! :D

Er du plaget med mye kvalme??

Fint lite symptomer foreløbig.

Litt rar følelse i puppene, de er små øm om jeg trykker på de.
Litt lite matlyst innimellom
Trøtt fram til kl er 18-19, så våken 2 timer for å bli trøtt
Tung i kroppen.
Stikker litt i magen innimellom,men det har avtatt siste dagene.

Men kan være for jeg leter etter tegn på at jeg er gravid

Jeg er 4+4 i dag. Synest det er tidlig å begynne nå, og mannen kan ikke forstå at det går at å være så kvalm når "du nesten ikke er gravid.." :eek:
Haha, av og til har jeg lyst å riste han etter nakkeskinnet! :D

Er du plaget med mye kvalme??

Haha, gi han ett spark bak!

Har ikke blitt så kvalm enda, men har to svangerskap bak meg der jeg hadde hyperemesis fra uke 6 og ut svangerskapet. Var innlagt på sykehuset en god del for å få væske intravenøst. Håper jeg er heldig å slipper unna denne gang, men er forberedt på at det blir likt.
Tar en dag av gangen :)

Haha, gi han ett spark bak!

Har ikke blitt så kvalm enda, men har to svangerskap bak meg der jeg hadde hyperemesis fra uke 6 og ut svangerskapet. Var innlagt på sykehuset en god del for å få væske intravenøst. Håper jeg er heldig å slipper unna denne gang, men er forberedt på at det blir likt.
Tar en dag av gangen :)

Uff det hørtes ikke noe særlig ut! :eek: Håper og krysser fingrene for at du slipper det denne gangen!
Nå ble jeg litt flau over at jeg klager over min kvalme.

Uff det hørtes ikke noe særlig ut! :eek: Håper og krysser fingrene for at du slipper det denne gangen!
Nå ble jeg litt flau over at jeg klager over min kvalme.

Klag i vei, her inne kan vi klage så mye vi vil :D
Krysser fingrene for oss alle sammen at kvalmen holder seg på ett levelig nivå. Husker jeg ble helt fra meg om jeg plutselig våkna kvalmefri en dag, ikke greit alltid å være gravid og bekymra for alt mulig rart :p

Er 4 + 4 i dag :) Mine symptomer hittil:
- Forysatt vonde pupper med stikkninger av og til
- stikk/strekk i lyske og generelt i området ved skambenet
- ømhet i korsryggen
- det bobbler i magen, mye luftavgang
- økt utflod
- varm i kroppen/fryser lettere
- HUMØRSVINGNINGER!!!

Klag i vei, her inne kan vi klage så mye vi vil :D
Krysser fingrene for oss alle sammen at kvalmen holder seg på ett levelig nivå. Husker jeg ble helt fra meg om jeg plutselig våkna kvalmefri en dag, ikke greit alltid å være gravid og bekymra for alt mulig rart :p

Heldigvis er det godt å klage til noen som forstår iallefall ;) Ikke like mye sympati å hente hjemme :P

Hehe, endelig en kvalmefri dag- da er det også gale! :D Nei det er rart med det, alle bekymringene som kommer på rekke og rad! Ikke rart det er vanskelig å sovne til tider :confused:

Er 4 + 4 i dag :) Mine symptomer hittil:
- Forysatt vonde pupper med stikkninger av og til
- stikk/strekk i lyske og generelt i området ved skambenet
- ømhet i korsryggen
- det bobbler i magen, mye luftavgang
- økt utflod
- varm i kroppen/fryser lettere
- HUMØRSVINGNINGER!!!

Åhh har helt like symptomer som deg,men fortsatt ingen positiv test. Men nå er ikke jeg helt sikker på når IKM er da jeg har veldig uregelmessig sykluser (PCOS),så håper på to streker mot helga. Skjønner lite om jeg ikke gravid,aldrig hatt så såre og ømme brystvorte før :inpain: å trøtt som en fole....
Når testa du positivt? :rolleyes:

Har alltid 28 dagers sykluser så ville se om tr dukket opp. To dager etter tr skulle kommet bestemte vi oss for å teste: Positiv cbd 2-3 uker :D Vi har vært så opptatte med oppussing så jeg har glemt å leite etter sympt. Forskjellen nå var de ømme puppene, aldri opplevd det sånn før! Og humøret, sinna som en veps :P

Krysser fingrene for deg!

Har alltid 28 dagers sykluser så ville se om tr dukket opp. To dager etter tr skulle kommet bestemte vi oss for å teste: Positiv cbd 2-3 uker :D Vi har vært så opptatte med oppussing så jeg har glemt å leite etter sympt. Forskjellen nå var de ømme puppene, aldri opplevd det sånn før! Og humøret, sinna som en veps :p

Krysser fingrene for deg!

Takk :)

Fortsatt var på lukt, uggen og småkvalm, og ekstremt surrete! Har hørt om ammetåke, men visste ikke at den man fikk i svangerskapet var værre!
3+5
(Også har urinen blitt mørkere)

Back
Topp