Steinbukken90
Forelsket i forumet
Forsåvidt ganske greit! Men skulle gjerne hatt noen små tegn til at det er noe som skjer da går å tenker på om jeg bare innbiller meg at jeg er gravid, selv om testen er veldig positivSå deilig da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forsåvidt ganske greit! Men skulle gjerne hatt noen små tegn til at det er noe som skjer da går å tenker på om jeg bare innbiller meg at jeg er gravid, selv om testen er veldig positivSå deilig da!
Og DER kom kvalmen for fullt![]()
Føler med deg! Det er helt grusomt å være kvalm
Hvor mange uker er du nå?
Når testa du positivt siden du bare er 3+3? Om jeg er gravid nå så er jeg 3 uker i morgen![]()
Og DER kom kvalmen for fullt![]()
Jeg er 4+4 i dag. Synest det er tidlig å begynne nå, og mannen kan ikke forstå at det går at å være så kvalm når "du nesten ikke er gravid.."
Haha, av og til har jeg lyst å riste han etter nakkeskinnet!
Er du plaget med mye kvalme??
Haha, gi han ett spark bak!
Har ikke blitt så kvalm enda, men har to svangerskap bak meg der jeg hadde hyperemesis fra uke 6 og ut svangerskapet. Var innlagt på sykehuset en god del for å få væske intravenøst. Håper jeg er heldig å slipper unna denne gang, men er forberedt på at det blir likt.
Tar en dag av gangen![]()
Uff det hørtes ikke noe særlig ut!Håper og krysser fingrene for at du slipper det denne gangen!
Nå ble jeg litt flau over at jeg klager over min kvalme.
Klag i vei, her inne kan vi klage så mye vi vil
Krysser fingrene for oss alle sammen at kvalmen holder seg på ett levelig nivå. Husker jeg ble helt fra meg om jeg plutselig våkna kvalmefri en dag, ikke greit alltid å være gravid og bekymra for alt mulig rart![]()
Er 4 + 4 i dagMine symptomer hittil:
- Forysatt vonde pupper med stikkninger av og til
- stikk/strekk i lyske og generelt i området ved skambenet
- ømhet i korsryggen
- det bobbler i magen, mye luftavgang
- økt utflod
- varm i kroppen/fryser lettere
- HUMØRSVINGNINGER!!!
å trøtt som en fole....Har alltid 28 dagers sykluser så ville se om tr dukket opp. To dager etter tr skulle kommet bestemte vi oss for å teste: Positiv cbd 2-3 ukerVi har vært så opptatte med oppussing så jeg har glemt å leite etter sympt. Forskjellen nå var de ømme puppene, aldri opplevd det sånn før! Og humøret, sinna som en veps
Krysser fingrene for deg!