Symptom tråd

Blitt fryktelig oppblåst de siste dagene. Ellers har jeg ikke så mye symptomer. Lite stikninger og lite kvalme enda, men er bare 5+5 ;) har heller ikke ømme pupper som jeg har hatt i de to andre graviditetene, men ammer minstemor fortsatt, vet ikke om det kan være en årsak :confused005

Det kan sikkert det. Jeg har ikke ømme bryster nå, men fødte jo for 8 måneder siden og hadde to uker med brystspreng etterpå - så tror brystene er herda rett og slett. :p

I går ble jeg skikkeligskikkelig bilsyk, og i tillegg så er jeg så oppblåst at jeg har mest lyst å gå uten klær (har fri på jobb altså). Ikke fullt så ille i dag som i går, men ja. Må snart ty til gravid-klærne om det her fortsetter! Syns det er tidlig altså. :p Men fornøyd med at symptomene begynner å komme snikende. :)

Så voldsomt emosjonell. Uvant! Bruker sjelden å gråte til vanlig men nå er følelsene all over the place!

Jeg har gått fra å ha 0 symptomer frem til uke 6 - men nå er jeg plutselig blitt kvalm. Hver dag. Var ikke kvalm en eneste dag med jenta mi, så tenker kanskje at kroppen reagerer annerledes fordi det er en gutt..? Who knows. Utrooolig slitsomt å underholde en ettåring når man er kvalm hele dagen i hvert fall...:(

Jeg har gått fra å ha 0 symptomer frem til uke 6 - men nå er jeg plutselig blitt kvalm. Hver dag. Var ikke kvalm en eneste dag med jenta mi, så tenker kanskje at kroppen reagerer annerledes fordi det er en gutt..? Who knows. Utrooolig slitsomt å underholde en ettåring når man er kvalm hele dagen i hvert fall...:(
Jeg fikk jente sist gang og var ekstrem kvalm nå er jeg kvalm tidligere og er overbevist om at det er jente denne gang og . Lol

Er det flere som er konstant sultne forresten?

Har ikke så mange symptomer, men har slitt veldig med hodepine(som jeg ikke har hatt på 2 dager...bank i bordet), er trøtt og lettrørt.

Er det flere som er konstant sultne forresten?

Ja, de siste to ukene har jeg bare hatt lyst til å spise alt jeg ser. Spesielt har jeg hatt lyst på feit mat, som jeg ellers ikke spiser mye av. Det begynner å avta litt nå. Mer normalt sulten tror jeg. Har ikke lyst på bare burgere lenger heller, heldigvis :)

Ja, de siste to ukene har jeg bare hatt lyst til å spise alt jeg ser. Spesielt har jeg hatt lyst på feit mat, som jeg ellers ikke spiser mye av. Det begynner å avta litt nå. Mer normalt sulten tror jeg. Har ikke lyst på bare burgere lenger heller, heldigvis :)

Har hatt økt sult de siste dagene, og i går og i dag har det vært helt forferdelig. Er ikke noe spesiell mat jeg er lysten på heller, det er alt jeg får fatt på. :hilarious:

Men må bare stagge lysten, er jo ganske overvektig og bør ikke begynne å legge så voldsomt på meg allerede nå. Håper det gir seg her også snart (er 5+6).

Heftig følsomme nipler, vondt når dyne ligger på de! Endel mensmurringer i magen, må si det bekymrer meg litt, men etter noe lesing er det vist normalt... Var veldig trøtt slutten uke 4. Men det kommer å går nå, sammen med kvalme som kommer å går. Kvalmen kommer som regel snikende på kvelden. Men nå er jeg 6+0 og da skal vist kvalmen komme mer og mer. Krysser fingrene for at jeg slipper! Tisser HELE TIDEN! Hehe

Må bare si at disse seaband greiene har jeg aldri hatt troa på men dem hjalp med en gang da jeg la inn årene idag for å prøve[emoji1316][emoji1316][emoji1316][emoji1316]

Er så trøtt og uggen/kvalm, og lille gutten min på 1,5 er syk og våknet 2 i natt og sovnet ikke før 7 og da skulle jeg på jobb! Heldigvis kom svigerforeldrene mine tidligere i dag og sendte meg rett i seng! <3 Godt de vet jeg er gravid :joyful:

Ofte trøtt, ømme bryster, vondt i hodet, kvalm og liten matlyst. Men værste er vonde smerter i nedre del av magen, som kraftige menssmerter, oppblåst og vondere ved bevegelse [emoji54] etter TUL og hcg svar er jeg gravid(over 10000 hcg 5. uke, dette tatt tirsdag) ny bl.prøve i morgen og ny ul neste uke. For tidlig å registrere hjerte på sist ul. Kryss fingrene for meg [emoji29]

Jeg har hatt hodepine i to dager nå, stikkinger/ligamentsmerte ved kjappe bevegelser, og når jeg skal reise meg osv. Tisser oftere.. Hadde kun sureoppstøt som symptom forrige svangerskap så håper det ikke blir værre denne gangen heller[emoji846]

Idag tikket kvalmen inn, 6+0. Da er det fint at det fortsatt henger igjen en eim av stekt ørret her, enda jeg skrubba kjøkkenet i går. :meh: Regner med det bare er et blaff, og kommer fordi jeg er trøtt og ikke har spist frokost enda - men matlysten forsvant i det minste (igår hadde jeg lyst å spise alt jeg kom over, i dag er det helt motsatt :yuck:).

Trudde ikke jeg skulle bli gravid denne mnd. Men så har jeg vært litt småkvalm, hatt ømme bryster og hatt litt sur oppstøyt.
Tok en test, jeg egentlig trudde skulle vær negativ, men der lyste det 2 streker mot meg gitt :D

Gratulere så mye[emoji173]️

Back
Topp