Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blitt fryktelig oppblåst de siste dagene. Ellers har jeg ikke så mye symptomer. Lite stikninger og lite kvalme enda, men er bare 5+5 har heller ikke ømme pupper som jeg har hatt i de to andre graviditetene, men ammer minstemor fortsatt, vet ikke om det kan være en årsak
Jeg fikk jente sist gang og var ekstrem kvalm nå er jeg kvalm tidligere og er overbevist om at det er jente denne gang og . LolJeg har gått fra å ha 0 symptomer frem til uke 6 - men nå er jeg plutselig blitt kvalm. Hver dag. Var ikke kvalm en eneste dag med jenta mi, så tenker kanskje at kroppen reagerer annerledes fordi det er en gutt..? Who knows. Utrooolig slitsomt å underholde en ettåring når man er kvalm hele dagen i hvert fall...
Er det flere som er konstant sultne forresten?
Ja, de siste to ukene har jeg bare hatt lyst til å spise alt jeg ser. Spesielt har jeg hatt lyst på feit mat, som jeg ellers ikke spiser mye av. Det begynner å avta litt nå. Mer normalt sulten tror jeg. Har ikke lyst på bare burgere lenger heller, heldigvis
Trudde ikke jeg skulle bli gravid denne mnd. Men så har jeg vært litt småkvalm, hatt ømme bryster og hatt litt sur oppstøyt.
Tok en test, jeg egentlig trudde skulle vær negativ, men der lyste det 2 streker mot meg gitt