Symptom tråd

Snart brukt 30 min på å stå opp........ ikke glad i kvalmen [emoji23]

Ja puppene blir bedre[emoji1305] mine er også ømme av å se på dem men DAMN så fine dem er blitt [emoji849][emoji173]️

4+2 :) Trøtt, stikninger, litt vond hofte (henger igjen fra tidligere graviditet i vår) kroppen bytter på å være varm og kald (virker som kroppen prøver å omstille seg og godta endringene ;) Men mest merkbart er supersterke negler [emoji2] Ømme pupper (og kun bruk av sportsbh...) kommer erfaringsvis nok iløpet av de neste ukene ;)

Ja puppene blir bedre[emoji1305] mine er også ømme av å se på dem men DAMN så fine dem er blitt [emoji849][emoji173]️
Godt å høre at de blir bedre! Mine er alt for store i utgangspunktet, så setter ikke spesielt pris på at de vokser... Så der misunner jeg deg kraftig:cool:

5+4 og nå har den oppblåstheten jeg husker fra sist svangerskap kommet. Fortsetter dette så kryper jeg til korset og kjøper mamma-tights som jeg så HM har. Det MÅ jo være tidenes mest behagelige plagg vel?? :D

5+4 og nå har den oppblåstheten jeg husker fra sist svangerskap kommet. Fortsetter dette så kryper jeg til korset og kjøper mamma-tights som jeg så HM har. Det MÅ jo være tidenes mest behagelige plagg vel?? :D
Sitter de godt ? Må kjøpe inn jeg og ... olabuksene for jeg snart ikke igjen og føltes ubehagelig

Sitter de godt ? Må kjøpe inn jeg og ... olabuksene for jeg snart ikke igjen og føltes ubehagelig

Aner ikke, jeg bare ser for meg at de MÅ være behagelige. :hilarious: Syns de vanlige tightsene fra HM sitter bra, så håper de mamma-tightsene og gjør det.

Har på meg olabukse i dag, og det er ikke det mest behagelige nei. Men syns jo det er fryktelig tidlig å skulle gå over til noe annet når jeg bare er i den sjette uka. :knegg:

Aner ikke, jeg bare ser for meg at de MÅ være behagelige. :hilarious: Syns de vanlige tightsene fra HM sitter bra, så håper de mamma-tightsene og gjør det.

Har på meg olabukse i dag, og det er ikke det mest behagelige nei. Men syns jo det er fryktelig tidlig å skulle gå over til noe annet når jeg bare er i den sjette uka. :knegg:
Så sant .. :knegg: men føler jeg er like stor nå som jeg var 18 uker med første mann

Blitt fryktelig oppblåst de siste dagene. Ellers har jeg ikke så mye symptomer. Lite stikninger og lite kvalme enda, men er bare 5+5 ;) har heller ikke ømme pupper som jeg har hatt i de to andre graviditetene, men ammer minstemor fortsatt, vet ikke om det kan være en årsak :confused005

Murrer litt i magen! Gir det 2 uker så ligger jeg vel rundt dass-skåla i de neste 3-4mnd [emoji15] sånn som de 2 andre svangerskapene!

Murrer litt i magen! Gir det 2 uker så ligger jeg vel rundt dass-skåla i de neste 3-4mnd [emoji15] sånn som de 2 andre svangerskapene!

[emoji37] fikk frysninger av det! Har ikke kvalme enda jeg heller, men er bare 3+6 såå.... [emoji52]

Er 5+6 i dag og da jeg gikk inn på kjøkkenet kjente jeg lukta fra en banan og brakk meg med en gang :grumpy: Håper ikke det blir verre fra nå av! Var så veldig heldig sist svangerskap :gen014

Uff jeg og lå over skåla sist gang fra uke 8 :/
Nå går det opp og ned med småkvalme hele dagen og er ikke i uke 7 engang. Krysser bare fingra

[emoji37] fikk frysninger av det! Har ikke kvalme enda jeg heller, men er bare 3+6 såå.... [emoji52]

Ja vet jo liksom ikke hvordan det er om noen uker [emoji28] blir litt stressa kjenner jeg når det nærmer seg jul, å skulle handle julegaver når man er kvalm å kaster opp[emoji40][emoji85]

Jeg er 4+2 og kjenner faktisk at jeg ikke takler bukser som strammer på magen. Det er jo faktisk ubeskrivelig rart og tidlig. Er også kvalm på kvelden. Nyter at det ikke er på morgningen. Haha

Er det mulig å være SÅ trøtt SÅ tidlig i svangerskapet? [emoji33] Føler meg bare helt energiløs! Rett før jeg må teipe øynene mine så de holder seg oppe [emoji849]

Er det mulig å være SÅ trøtt SÅ tidlig i svangerskapet? [emoji33] Føler meg bare helt energiløs! Rett før jeg må teipe øynene mine så de holder seg oppe [emoji849]

Enig! Er førstegangs.. og kun 4+2. Sover hele tiden :laughing001

Back
Topp