Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre at de blir bedre! Mine er alt for store i utgangspunktet, så setter ikke spesielt pris på at de vokser... Så der misunner jeg deg kraftigJa puppene blir bedre[emoji1305] mine er også ømme av å se på dem men DAMN så fine dem er blitt [emoji849][emoji173]️
Godt å høre at de blir bedre! Mine er alt for store i utgangspunktet, så setter ikke spesielt pris på at de vokser... Så der misunner jeg deg kraftig![]()
Sitter de godt ? Må kjøpe inn jeg og ... olabuksene for jeg snart ikke igjen og føltes ubehagelig5+4 og nå har den oppblåstheten jeg husker fra sist svangerskap kommet. Fortsetter dette så kryper jeg til korset og kjøper mamma-tights som jeg så HM har. Det MÅ jo være tidenes mest behagelige plagg vel??![]()
Sitter de godt ? Må kjøpe inn jeg og ... olabuksene for jeg snart ikke igjen og føltes ubehagelig
Syns de vanlige tightsene fra HM sitter bra, så håper de mamma-tightsene og gjør det. 
Så sant ..Aner ikke, jeg bare ser for meg at de MÅ være behagelige.Syns de vanlige tightsene fra HM sitter bra, så håper de mamma-tightsene og gjør det.
Har på meg olabukse i dag, og det er ikke det mest behagelige nei. Men syns jo det er fryktelig tidlig å skulle gå over til noe annet når jeg bare er i den sjette uka.![]()
men føler jeg er like stor nå som jeg var 18 uker med første mann
Murrer litt i magen! Gir det 2 uker så ligger jeg vel rundt dass-skåla i de neste 3-4mnd [emoji15] sånn som de 2 andre svangerskapene!
Håper ikke det blir verre fra nå av! Var så veldig heldig sist svangerskap 
Uff jeg og lå over skåla sist gang fra uke 8 :/Murrer litt i magen! Gir det 2 uker så ligger jeg vel rundt dass-skåla i de neste 3-4mnd [emoji15] sånn som de 2 andre svangerskapene!
[emoji37] fikk frysninger av det! Har ikke kvalme enda jeg heller, men er bare 3+6 såå.... [emoji52]
Uff jeg og lå over skåla sist gang fra uke 8 :/
Nå går det opp og ned med småkvalme hele dagen og er ikke i uke 7 engang. Krysser bare fingra
Er det mulig å være SÅ trøtt SÅ tidlig i svangerskapet? [emoji33] Føler meg bare helt energiløs! Rett før jeg må teipe øynene mine så de holder seg oppe [emoji849]