Symptom tråd

Stikking/murring, ømme bryster (skikkelig), blir fort svimmel og ør. Kvalm om jeg spiser litt mye :P

Kvalm, null matlyst, trøtt, stikkinger. Ømme bryster, oppblåst‍♀️[emoji23] men like fornøyd selv om det føles som at kroppen svikter[emoji1381]

Oppblåst, må på do hele tiden å har murringer i magen så og si hele dagen å null (!) tålmodighet med noe som helst [emoji28]

Jeg har hatt murring tom i dag. Den har begynt å gi seg litt. Nå ha hodepinen satt seg skikkelig. Den varte hele første del forrige gang med skikkelig kvalme og oppkast. Så jeg bare venter på når det kommer. Men hvis det blir likt som den forrige graviditeten, så kommer ikke den for fullt før om 2 uker. Men håper at den ikke kommer i det hele tatt [emoji23]

Jeg tror muligens jeg er bittelitt hormonell. Verden holdt på å gå under da ene putetrekket mangla på det nye sengetøyet vårt. Mannen bare "jamen det er da bare å ta et annet putetrekk da" - ehm hallo, man kan da ikke sove når putetrekket ikke matcher resten vel? :hilarious: La på et annet på puta hans (selvsagt, jeg må ha det som matcher hehe), og fant heldigvis det manglende putetrekket, men det må vaskes før bruk. Det var mannen som hadde tatt sengetøyet ut av pakken og vasket det, og da hadde han klart å hive det ene putetrekket sammen med pappsøpla. Heldigvis hadde vi ikke tømt pappsøpla nede på vaskerommet/boden, så jeg fant det da. Var ikke så imponert over reaksjonen min. Det er da virkelig ikke krise. :hilarious:

Og så har utfloden tatt seg opp veldig, så jeg flyr på do hele tiden for å sjekke om det er blod. :smiley-ashamed005

Her er jeg så oppblåst at det faktisk er vanskelig å skjule magen [emoji85] Ellers har jeg veldig vondt i korsryggen, må tisse hele tiden og mye utflod (sorry tmi). Veldig ømt å amme den puppegale 1.5 åringen og irriterer meg støtt over mannen :-p

Når man må bytte truse flere ganger til dagen for plutselig er det ett hav av utflod[emoji849][emoji849][emoji849]

Ømme, varme og større bryst... Varmere i kroppen enn vanlig, nesten som lett feber. Murringer/menssmerter i korsryggen... Litt ekstra trøtt, og oftere sulten... ja, også utflod da ;)

Mine symptomer (5+5)
- Ømme pupper
- Murringer
- Veldig sultfølelse
- Trøtt
- Hormonell
- Fryser mye (pleddet er min beste venn!)

;)

Her drømmes det heftig hver natt, hele natten. Er jo nesten utslitt når jeg våkner opp. :hilarious::hilarious:

Jeg synes mat er litt vanskelig, ikke lyst på noe spesielt, men blir kvalm om jeg ikke spiser nok[emoji85]

Kvalm her for litt siden men ingenting frista så jeg mekka sammen omlett med grillkrydder skinke, ketshup og ost på[emoji1305] var himmelsk[emoji23]

Artig å lese om andre sine symptomer!
Selv er jeg småkvalm stort sett hele tiden, bortsett fra når jeg spiser og ca fem minutter etterpå. Og jeg kjenner godt murringer i nedre del av magen. Ellers er det ømme pupper, oppblåst, svimmel og hodepine. Har den siste halvlannen uken rett og slett følt meg annerledes, var da jeg begynte å tørre å tro på at jeg kanskje var gravid. Det fine med symptomene er jo at man kjenner man er gravid :angel7

Er 4+5 og har ømme pupper, ikke så mye matlyst men er ikke kvalm, svimmel og litt hodepine. Murrer ikke så mye men kanskje for at det er min 4 graviditet på 3 år og livmoren er litt tøyt allerede;)

Veldig ømme bryster. Det var det første som meldte seg hos meg, allerede fem dager før forventa mens, og det blir ikke bedre.
Hatt også blitt så oppblåst at jeg har måtte kjøpe nye klær. Hatt hatt mange stramme bukser med høyt liv, og nå kan jeg ikke sitte i dem lenger.
Ellers fryser jeg mye i perioder, spesielt om kvelden, men jeg er også litt forkjøla for tida, så det kunne vært feber.
Har alltid spist hva jeg vil uten å legge på meg, men det tror jeg kan endre seg nå. Har en helt sinnsyk matlyst og vil bare ha feit mat. Hehe

Såå trøtt de to siste dagene! Ikke helt forenelig med en aktiv treåring[emoji28] hjelper å komme seg ut i frisk luft!

Back
Topp