Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er d normalt å ha sterk murring å stikking i uke 6?? Er min første graviditet så er litt overhysterisk her[emoji15][emoji15]
Alt fra svake til sterke mensmurringer hadde jeg sist svangerskap og denne gangen også 
Helt normaltAlt fra svake til sterke mensmurringer hadde jeg sist svangerskap og denne gangen også
Noe jeg pleier å fortelle meg selv: så lenge du ikke har ekstreme smerter (verre en sterke mensmurringer) og mye friskt blod, er alt av vondter normalt
![]()
D var godt å høre.. har ikke hatt noe antydning til blod så da ser jeg på dette som positivt..
Høres ut som alt står helt bra til med den lille i magen <3
Har/hatt skikkelig ømme pupper, mensmurringer, og vondt i korsryggen. Kvaaalm når det er lenge mellom måltidene... Våkner kvalm...
MEN dere med murring/stikking ... Har dere stikking i skjeden/livmortappen og? Det har jeg.. Ekkelt
Så bra... For meg å høre! [emoji16] 6 år siden forrige svangerskap så husker dårlig...Ja jeg har hatt en del av d i dag å d skremte meg litt..
Så bra... For meg å høre! [emoji16] 6 år siden forrige svangerskap så husker dårlig...
Ikke lett altså.. Men det er like normalt med mye som få symptomerDette er mitt første så alt er skummelt[emoji23][emoji23][emoji23]
Gøy å se på symptomene dere andre, eller ikke harSelv er jeg litt kvalm, spesielt om jeg blir sulten, og ellers bare litt rygg/hoftevondt
![]()

De tåler ikke engang å bli sett på...