Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er d normalt å ha sterk murring å stikking i uke 6?? Er min første graviditet så er litt overhysterisk her[emoji15][emoji15]
Helt normalt Alt fra svake til sterke mensmurringer hadde jeg sist svangerskap og denne gangen også Noe jeg pleier å fortelle meg selv: så lenge du ikke har ekstreme smerter (verre en sterke mensmurringer) og mye friskt blod, er alt av vondter normalt
D var godt å høre.. har ikke hatt noe antydning til blod så da ser jeg på dette som positivt..
Høres ut som alt står helt bra til med den lille i magen <3
Har/hatt skikkelig ømme pupper, mensmurringer, og vondt i korsryggen. Kvaaalm når det er lenge mellom måltidene... Våkner kvalm...
MEN dere med murring/stikking ... Har dere stikking i skjeden/livmortappen og? Det har jeg.. Ekkelt
Så bra... For meg å høre! [emoji16] 6 år siden forrige svangerskap så husker dårlig...Ja jeg har hatt en del av d i dag å d skremte meg litt..
Så bra... For meg å høre! [emoji16] 6 år siden forrige svangerskap så husker dårlig...
Ikke lett altså.. Men det er like normalt med mye som få symptomerDette er mitt første så alt er skummelt[emoji23][emoji23][emoji23]
Gøy å se på symptomene dere andre, eller ikke har Selv er jeg litt kvalm, spesielt om jeg blir sulten, og ellers bare litt rygg/hoftevondt