Symptom tråd

Eeeeeer så trøtt!! Hele tiden. Kan ikke huske det fra sist gang. Ømme pupper og utflod ja.. Heldigvis ikke kvalm.. enda!

Veldig trøtt [emoji86] Hadde glemt hvordan det var, men nå husker jeg! Zzzzz

Er d normalt å ha sterk murring å stikking i uke 6?? Er min første graviditet så er litt overhysterisk her[emoji15][emoji15]

Er d normalt å ha sterk murring å stikking i uke 6?? Er min første graviditet så er litt overhysterisk her[emoji15][emoji15]

Helt normalt :happy: Alt fra svake til sterke mensmurringer hadde jeg sist svangerskap og denne gangen også :) Noe jeg pleier å fortelle meg selv: så lenge du ikke har ekstreme smerter (verre en sterke mensmurringer) og mye friskt blod, er alt av vondter normalt :love2

Helt normalt :happy: Alt fra svake til sterke mensmurringer hadde jeg sist svangerskap og denne gangen også :) Noe jeg pleier å fortelle meg selv: så lenge du ikke har ekstreme smerter (verre en sterke mensmurringer) og mye friskt blod, er alt av vondter normalt :love2

D var godt å høre.. har ikke hatt noe antydning til blod så da ser jeg på dette som positivt..

Har/hatt skikkelig ømme pupper, mensmurringer, og vondt i korsryggen. Kvaaalm når det er lenge mellom måltidene... Våkner kvalm...

MEN dere med murring/stikking ... Har dere stikking i skjeden/livmortappen og? Det har jeg.. Ekkelt

Har/hatt skikkelig ømme pupper, mensmurringer, og vondt i korsryggen. Kvaaalm når det er lenge mellom måltidene... Våkner kvalm...

MEN dere med murring/stikking ... Har dere stikking i skjeden/livmortappen og? Det har jeg.. Ekkelt

Ja jeg har hatt en del av d i dag å d skremte meg litt..

Ja jeg har hatt en del av d i dag å d skremte meg litt..
Så bra... For meg å høre! [emoji16] 6 år siden forrige svangerskap så husker dårlig...

Dette er mitt første så alt er skummelt[emoji23][emoji23][emoji23]
Ikke lett altså.. Men det er like normalt med mye som få symptomer

Kvalm hele morgenen/formiddag idag, 5+6!

Ømme bryst, murringer i magen, hormonell.... og takler plutselig ikke lukten av peanøtter :depressed:

Hei dere
Er enda kjempe tidlig, testet positiv i går. Men murringer, stillinger i magen, luktesansen har forandret seg. Har trudd at det ikke var normalt med de smertene, men nå ser jeg jo at flere har det. Trøtt, døgnrytmen er legge seg 21 stå opp kl 6.

I går var jeg en del kvalm, håper det bare var forbigående, og merker at jeg reagerer på lukter, holdt på å brekke meg av en parfyme på toget i dag.

5+6 idag og mer kvalm men det kommer og går. Puppene er større og enda mer ømme[emoji849][emoji849][emoji23]

Nåååå begynner jeg å bli trøtt! 4+1 i dag:happy:
Det stikker noe voldsomt i magen.. Og er veldig oppblåst! Synes tiden går så sakte :bookworm:

Nå er det kun murringer støle/ømme hofter og skikkelig vondt korsrygg og finne liggestilling pga det går ikke..
Også har jeg som opplevd to svangerskap før metallsmak i munnen

Før dette så var det svimmelhet
-hodepine
-såre bryst (men ammer)
-Kvalme
-rare livlige drømmer
-sinnsykt trøtt og sovnet hele tiden

Gøy å se på symptomene dere andre, eller ikke har :) Selv er jeg litt kvalm, spesielt om jeg blir sulten, og ellers bare litt rygg/hoftevondt :)

Flott tråd, denne blir nok kjempenyttig for en førstis som meg etter hvert!

Har kun "menssmerter" av og til, i varierende grad, og enda ikke kjent noe til kvalme eller trøtthet :eek: er redd det bare samler seg opp og slår mange ganger så hardt til når det først kommer :banghead:
Har aldri vært gravid før, så må innrømme at jeg innimellom er litt skeptisk på om det i hele tatt er noe inni der... (skal være 6+2 i dag...)

Edit: ØMME BEYSTVORTER, hvordan kunne jeg glemme det?? :facepalm: De tåler ikke engang å bli sett på... :dead:
Noen med erfaring som vet om det avtar etterhvert?

Last edited:
Back
Topp