Det er nå bare å spørre. Verste er å få et nei =)De tar meg nok inn senere i svangerskapet, men tviler de tar meg inn direkte til tul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nå bare å spørre. Verste er å få et nei =)De tar meg nok inn senere i svangerskapet, men tviler de tar meg inn direkte til tul
Får ta en telefon[emoji5]Det er nå bare å spørre. Verste er å få et nei =)
5+0 i dag og nå har et symptom som jeg kjenner igjen fra forrige svangerskap kicket inn: luktesansen. Har en kollega som røyker og ikke har så god ånde generelt. Til vanlig har jeg null problemer med å sitte ved siden av henne men nå... fyttikatta. Satt nettopp ovenfor henne ved et stort møtebord og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. ikke bra.
Jeg blir bare kvalm på kveldene jeg[emoji848] også har jeg fryktelig ømme (vonde) pupper[emoji27] aldri kjent noe lignende.. 6+5 i dag, kvalmen kom snikende for litt under en uke siden.
Uggen og kvalm hele dagene men seaband hjelper bra ellers merker jeg også at puppene er amazing fine og større men fy f så ømme[emoji23]
Huff Håper du slipper innleggelse! klemHuff, nå syns jeg litt synd på meg selv. Er blitt sykemeldt og doskålen er blitt min beste venn. Har gått ned 2 kilo på 4 dager. Hvis jeg ikke får i meg mer enn 3 dl væske eller fortsetter vekttapet blir jeg lagt inn. Er bare 6+4, så jeg må bare holde ut[emoji31]
samme her! At det murrer i ryggen skremmer meg mest, kan ikke huske det fra sist.. Men hadde det kanskje da også Håper det er positivt!Her har jeg vært plaget med mensmurring i både mage og rygg igår og idag Blir litt engstelig, men finner en slags trøst i at det er ikke så mye jeg kan gjøre fra eller til.. Også vet jeg jo at det er normalt, så jeg har stort sett trua på at dette kommer til å gå fint