Symptom tråd

Første symptom var ømme brystvorter allerede 5 dager etter EL, noe som er helt uvanlig når jeg har pms. Ellers merket jeg murringer og stikninger i lysken rundt 4+0. Er i dag 5+3 og har ballongpupper, murringer, humørsvingninger, vil bare sove hele tiden og kjenner en slags «kiling» i livmoren. Litt sånn butterflies følelse, bare veldig konsentrert :)

5+0 i dag og nå har et symptom som jeg kjenner igjen fra forrige svangerskap kicket inn: luktesansen. Har en kollega som røyker og ikke har så god ånde generelt. Til vanlig har jeg null problemer med å sitte ved siden av henne men nå... fyttikatta. Satt nettopp ovenfor henne ved et stort møtebord og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. ikke bra.

5+0 i dag og nå har et symptom som jeg kjenner igjen fra forrige svangerskap kicket inn: luktesansen. Har en kollega som røyker og ikke har så god ånde generelt. Til vanlig har jeg null problemer med å sitte ved siden av henne men nå... fyttikatta. Satt nettopp ovenfor henne ved et stort møtebord og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. ikke bra.

Den kan jeg også kjenne meg igjen i særlig sliter jeg med å gå rundt i oslo sentrum, for folk røyker overalt!! Merker også dette på typen som røyker, men han skal heldigvis kjøpe el-sigg. Aldri vært noe problem ellers før nå siste uka.

Kvalm og ekstremt trøtt [emoji42] vonde nipler og kanskje litt hormonell [emoji23] 7+6 idag [emoji254]

Jeg blir bare kvalm på kveldene jeg[emoji848] også har jeg fryktelig ømme (vonde) pupper[emoji27] aldri kjent noe lignende.. 6+5 i dag, kvalmen kom snikende for litt under en uke siden.

Jeg blir bare kvalm på kveldene jeg[emoji848] også har jeg fryktelig ømme (vonde) pupper[emoji27] aldri kjent noe lignende.. 6+5 i dag, kvalmen kom snikende for litt under en uke siden.

Uggen og kvalm hele dagene men seaband hjelper bra ellers merker jeg også at puppene er amazing fine og større men fy f så ømme[emoji23]

Uggen og kvalm hele dagene men seaband hjelper bra ellers merker jeg også at puppene er amazing fine og større men fy f så ømme[emoji23]

Da må jeg prøve det[emoji1] er egentlig heldig som slipper å ha det døgnet rundt[emoji28] ja, det er absolutt et pluss[emoji7] har allerede måtte kjøpe større bh'er[emoji7]

Var hard i magen de første ukene, men nå har det snudd totalt! Har i tillegg litt mageknip, luftsmerter. Noen andre som har det slik? [emoji85] er 7+5 i dag

Her har jeg vært plaget med mensmurring i både mage og rygg igår og idag :shifty: Blir litt engstelig, men finner en slags trøst i at det er ikke så mye jeg kan gjøre fra eller til.. Også vet jeg jo at det er normalt, så jeg har stort sett trua på at dette kommer til å gå fint :happy:

Huff, nå syns jeg litt synd på meg selv. Er blitt sykemeldt og doskålen er blitt min beste venn. Har gått ned 2 kilo på 4 dager. Hvis jeg ikke får i meg mer enn 3 dl væske eller fortsetter vekttapet blir jeg lagt inn. Er bare 6+4, så jeg må bare holde ut[emoji31]

Huff, nå syns jeg litt synd på meg selv. Er blitt sykemeldt og doskålen er blitt min beste venn. Har gått ned 2 kilo på 4 dager. Hvis jeg ikke får i meg mer enn 3 dl væske eller fortsetter vekttapet blir jeg lagt inn. Er bare 6+4, så jeg må bare holde ut[emoji31]
Huff :( Håper du slipper innleggelse! klem :Heartblue

Her har jeg vært plaget med mensmurring i både mage og rygg igår og idag :shifty: Blir litt engstelig, men finner en slags trøst i at det er ikke så mye jeg kan gjøre fra eller til.. Også vet jeg jo at det er normalt, så jeg har stort sett trua på at dette kommer til å gå fint :happy:
samme her! At det murrer i ryggen skremmer meg mest, kan ikke huske det fra sist.. Men hadde det kanskje da også:wtf: Håper det er positivt!

-brøstan dem veks xD
- kvalm
- sliten
- fort overoppheta
- blir fort "tappet"
- sulten sulten sulten
- stikker i lysken,symfen, magen
- jobber jeg for hardt så sier kroppen ifra.
- tørst tørst tørst
- er i redebyggings modus. Ble så dårlig sist. Så nå er jeg så føre var.
- bekken og korsrygg

Jada jeg er gravid xD

Blør veldig lett neseblod. Fått meg et par overraskelser når jeg har snytt meg den siste uka. :hilarious::hilarious: Men så lenge det er kun nesa som blør, så skal jeg ikke klage! :p

Kjent siste dagene på kvelden når jeg legger meg at det er vondt i korsryggen og ene rompeballen[emoji23]

Dett i desa.. atsjooo.. glemmer å skylle/fukte med saltvann selv om jeg vet at det fungerer:sorry:Tyr til nesedråper på det verste.
Murringer nå og da. Hormonell:confused:

Veldig lite symptomer sålangt. Litt trøtt og ganske sulten :) skulle gjerne hatt flere symptomer, så jeg følte meg litt mer gravid, men er bare 4+4, så de kommer vel tidsnok

Back
Topp