Symptom tråd

Er 6+1 og så ett perfekt hjerte som banket i dag og det målte 6+1 :Heartbigred Måtte rett og slett sjekke om det var noe der for jeg har så lite symptomer. Men alt var supert det inne :Heartred
Jeg er litt mer sliten enn vanlig, drikker mer og kjenner det litt i puppene, thats it.

Av og på kvalm i dag, 5+0[emoji40] De mindre koselige symptomene melder seg vel kanskje nå..

Vært kvalm i dag jeg også, ikke så voldsomt men litt. Det verste er egentlig magen. Treg mage + luft er skikkelig ikke gøy, og jeg håper det retter seg snart. Lufta kan jeg alltids tåle, men treg mage er vondt. :p

Gråter av så sykt mye rart ... [emoji23] Og distré, la nettopp chipsen i fryseren. Kom heldigvis på det når jeg lukka døra! Hvor skal dette ende[emoji51]

I dag startet kvalmen [emoji40][emoji40] forrige gang slapp jeg unna, men nå er jeg konstant dårlig.. satser på at jeg ikke begynner å kaste opp [emoji21][emoji21]

Murring, stikninger, nesten kramper. Også vondt i korsryggen... Tisse ofte, trøøøøøtttt. Veldig lyst på salt mat [emoji85]

Småkvalm og uvel nå og da, veldig tørst, blir fort varm (føler meg som en glødelampe), trøtt og ør i hodet

Tar svært lett til tårene.. Fløy her om dagen og så en film, plutselig fikk jeg skikkelig klump i halsen og måtte bare få det ut. Grein skikkelig. Stakkars mann som satt ved siden av meg og ble helt satt ut av griningen min. Hormonell jeg? [emoji38] oh yes
Har ellers vond korsrygg, kramper i tærne. Ikke kvalm. Superømme bryst, går ikke ann å ta på de.

Ligamentsmerter på en side (merkelig nok) og jeg er skrubbsulten! Og oppblåst. Ellers fint lite symptomer her, men sånn har det vært hele tiden. Ja, og er noe mer trøtt - men sammenligna med forrige svangerskap er jeg rimelig fresh og våken. Da sov jeg vel type 16 timer i døgnet eller noe.

Trøtt/sliten, ømme pupper og kvalmen går litt opp og ned. Ofte småkvalm/uggen.

Skal vi se....
Ømme pupper, ligamentsmerter (varierer fra dag til dag), kvalm, hormonell, oppblåst. 8+4 i dag :-)

Mine symptomer har vært litt borte de siste dagene. Mindre trøtt og bare litt kvalm innimellom, men fortsatt skikkelig oppblåst og føler meg konstant "stinn" i magen.

Synes å huske at både trøttheten og kvalmen slo skikkelig til på denne tiden i forrige graviditet, men håper alt står bra til selv om formen nesten føles for bra.:happy: Har en ettåring i hus, så jeg har verken tid eller mulighet til å sove 12+ timer i døgnet slik jeg gjorde sist svangerskap.

Back
Topp