Sutretråd

Syter over kronisk tett gravid nese... Vært sånn de tidligere gangene å.. Rundt halvveis blir nesa helt tett og er avhengig av nesespray for å sove.. Med virkestoff ja.. Så er livredd for å bli avhengig.. Men begge gangene har jeg stoppet med den dagen etter ungen er født uten problemer.. Merkelig..

Da har det sikkert ikke vært virkestoffet men virkningen du ble avhengig av :) har enten eller dager med bekkenet jeg og, men er dom regel gåing jeg må holde på et minimum...

Jeg drømmer hver natt at jeg kjenner tydelig liv/spark, og gråter av glede. Men våkner og innser at det dessverre bare var en drøm :( Litt sutring fra meg..

Lenge siden noen har sutra nå, men jeg har behov for å sutre litt. Jeg er så sliiten hele tida, og synes ingen ting hjelper. Har vinterferie denne uka, og sover og hviler mye. Likevel er jeg like sliten.

Blir litt bekymra for jeg gikk på en smell i siste svangerskap. Da ble jeg også veldig sliten og deprimert, og det tok 1,5 år før jeg var helt meg selv igjen. Er redd det samme skal skje igjen. Skal til lege om ei uke, får diskutere litt med ham hva jeg bør gjøre.

Lenge siden noen har sutra nå, men jeg har behov for å sutre litt. Jeg er så sliiten hele tida, og synes ingen ting hjelper. Har vinterferie denne uka, og sover og hviler mye. Likevel er jeg like sliten.

Blir litt bekymra for jeg gikk på en smell i siste svangerskap. Da ble jeg også veldig sliten og deprimert, og det tok 1,5 år før jeg var helt meg selv igjen. Er redd det samme skal skje igjen. Skal til lege om ei uke, får diskutere litt med ham hva jeg bør gjøre.
Huff.. bare å sutre i vei!
Håper du ikke går på samme smellen denne gangen :)
Lykke til hos legen.

Trenger å blåse ut jeg også :( Har ligget og spydd siden uke 6(- 8 kg og er nå i 23), men nå fra ca 3 uker siden startet jeg å bli mye bedre. Jeg starter å jobbe litt igjen, men nå ligger jeg rett ut med influensa :( Feber, tett nese, øreverk og halsbetendelse :( Det er så vondt å skuffe alle hele tiden, jeg føler de tror jeg lyver når jeg sier jeg er syk på jobb. For jeg føler det alltid er noe :( Det var dagens klage Thihi...

Må klage litt i dag..
Har hatt så mye nedpress og spark i ribbena at jeg verker i hele magen og ryggen.
For første gang på nesten 30 uker har jeg virkelig fått kjenne graviditeten på kroppen..
Synes synd på meg selv i dag.. sofaen er fin.. selv om husarbeidet venter.. dritt

Syter litt i dag... Kjedelig å måtte holde sofaen etter en dag på jobb i går :-/ ikke var det en super travel dag, men en helt vanlig barnehagedag. Men helt ødelagt i bekkenet, klarer såvidt å gå nå.. :( hinker meg bortover.. Au au!!

Lillegutt på 2 fikk omgangssyke natt til lørdag, var dårlig i hele går. I dag er han fin, men nå har jeg ligget hele dagen:( Utover dagen ble også mannen dårlig og nå kom jentungen på 14 og sa hun også var dårlig:( Møkkadag!!!

Bekkenet verker, og greier nesten ikke gå.. Formen er kjempe laber.. Tungt å puste til tider, press på brystet, og for å ikke snakke om "stjerner" forran øya av og til.. Orker ekstremt lite.. Vil helst bare sove men det greier jeg heller ikke noe særlig av..

Glad det er kontroll i morgen.. Utrolig spent på BT og urin..

Vondt i magen i dag... lite energi, har brukt det lille jeg har på å få junior i bhg (25 km en vei å kjøre), og ellers bare duppet på sofan i hele dag.. beveget meg inn på rommet under dyna men klarer ikke å finne roen :p

I dag må jeg ordne alt selv. Tom for alt og mannen gidder ingenting. Selv om han har hatt fri i dag. Jeg kommer hjem fra jobb og ingenting er fikset :( Sur og sulten!

Hjertebank er skikkelig ekkelt :/

Arg, la meg tidlig, sovnet nesten...og så kom halsbrannen fra he***te igjen :( Så da var det bare å stå opp, finne fram samarinen og tømme i meg. Sitte oppe en stund nå og la den virke, før jeg klarer legge meg nedpå igjen. Gleder meg til å kunne spise normal mat igjen uten å foreta konsekvensanalyse av hver enkelt ingrediens!!!

Ikke bare bare å være gravid nei :p snart ferdige jenter!
Har så vondt i det ene beinet i dag, det stråler og verker. klarte nesten ikke sove i natt for føltes som om jeg hadde knekt halebeinet eller noe :( skikkelig vondt å ligge på ryggen!

Back
Topp