Sutretråd

Måtte tilbake til sykehuset i dag. Klippen jeg fikk under fødsel har revnet litt, og gjør vannlating for mor til et helvete :mad: De kan ikke sy på nytt pga fare for å "sy inn" bakterier og risikere ille infeksjon, men fikk iallfall gele til å smøre på området litt i forkant av dobesøk, slik at jeg klarer tømme blæra uten å måtte stoppe halvveis pga smerter. Var liksom ikke helt forberedt på diverse plager etter fødselen innser jeg :confused:

Au :( Hjelper ikke å tisse i dusjen med kald-lunka vann heller?
 
Au :( Hjelper ikke å tisse i dusjen med kald-lunka vann heller?
Får rett og slett ikke til å tisse i dusjen, psykisk sperre av noe slag :p Har prøv å spyle med vann underveis, men hjelper ikke. Heldigvis er den gel'en jeg fikk fantastisk bedøvende!
 
Bekkenet blir helt ræva av å være på sykehus!! Blir jo helt imobilisert.. Stivner helt
 
Jeg er så lei av å ha vondt i ryggen :( Nå er det til og med vondt om morgenen.. Lille gutt, kom ut! Jeg har halsbrann døgnet rundt og hver lille bevegelse gir smerter i halebein og korsryggen. Ville ikke sutre i svangerskapet, det har jo vært så fint - men disse siste dagene har ikke vært noe særlig.. NULL tegn til fødsel
 
Får rett og slett ikke til å tisse i dusjen, psykisk sperre av noe slag :p Har prøv å spyle med vann underveis, men hjelper ikke. Heldigvis er den gel'en jeg fikk fantastisk bedøvende!
Xylocain gel du får? Hjalp meg en gang jeg hadde vondt i det området:)
 
Xylocain gel du får? Hjalp meg en gang jeg hadde vondt i det området:)
Jupp, var gull verdt! Eneste kjipe var at tissing måtte planlegges nøye, da den skulle virke en visst tid først ;) Nå har det heldigvis grodd sånn passe, så klarer meg uten.
 
Termin fredag uka her. Mannen ble forkjølet i helga, og i går våknet jeg med skikkelig mannesjuke selv. Tett i ører, nese, tungpustet og vondt i hals og hode. Kjenner humøret er forferdelig, det kunne jo ikke passet dårligere nå! Sutre :(
 
Jeg vil så gjerne ha en liten junijente, men med termin 30.juni så er vel sjansen stor for å bikke til juli. Jaja, har 4 dager på oss :)
 
Jeg vil så gjerne ha en liten junijente, men med termin 30.juni så er vel sjansen stor for å bikke til juli. Jaja, har 4 dager på oss :)
Er flere i Juli som har født allerede, så du har en sjanse du og ;)
 
Back
Topp