Sutretråd

boyswillbeboys

Flørter med forumet
Siden vi har en jubeltråd allerede, så synes jeg vi burde dra igang en sutretråd også.

Det er ikke bare bare å lage et lite menneske! Og mange av oss (inkludert meg) tør sikkert ikke å klage. Hva om noe går galt?

Derfor trenger vi en "trygg" plass å få ut litt frustrasjon, uro eller hva enn det som plager deg
:anyone:crybaby2:BangHead

Jeg kan jo begynne siden jeg opprettet tråden. Har opplevd 2 MA på rad nå, og er nå gravid for tredje gang på under et år.
Sa for en stund siden at jeg ønskte alle symptom velkommen siden forrige svangerskap var symptomfritt, og det gikk desverre galt igjen.

Ligger nå rett ut med kvalme, og kjenner at jeg rett og slett ikke tør å klage. Burde jo bare være glad for at jeg er gravid igjen.
Mange hormoner, mange rare og til tider negative tanker.....dårlig kombi :schoked025

Blææh...

Er så lei denne kvalmen.... har prøvd ingefær i kokende vann.... ikke effekt på meg :( noen som har forslag???

Ja det må være lov å sutre litt når man har mye plager. Det er ikke bare bare å være gravid, ikke for meg hvertfall! Er så misunnelig på de som går gjennom svangerskapet uten plager! Jeg er drittlei av kvalmen nå!!

Synes det er litt skummelt å putte i seg noe man har bestilt på nettet fra USA. Er det trygt ?

Iherb har jeg handlet fast hos i mange mange år nå. Alt er naturlig, ingen tilsetninger og dette er helt trygge drops å spise. Du kan jo se litt på nettet om hva folk skriver om iherb. Det er utrolig bra :) kjøper til og med alle vaskemidlene mine fra iherb, siden de er mye "renere" enn de man får i butikkene her, og mye billigere enn i helsekostbutikkene.

Ikke gøy å jobbe på gatekjøkken når en er gravid:( vanskelig å unngå å løfte tungt, luktene er forferdelig,la være å stresse er noe som ikke fungerer og mye trasking frem og tilbake på hardt underlag :(

Dagens lille sutring fra min side :P

Ikke gøy å jobbe på gatekjøkken når en er gravid:( vanskelig å unngå å løfte tungt, luktene er forferdelig,la være å stresse er noe som ikke fungerer og mye trasking frem og tilbake på hardt underlag :(

Dagens lille sutring fra min side :p
Jeg jobbet på bensinstasjon sist jeg var gravid :P
Laget mye mat der.. var ikke morro i det hele tatt.

Jeg benytter anledning til å tømme meg litt her, sutretråden kunne ikke ha dukket opp på et bedre tidspunkt... Det har vært to intense dager her. Arrangerer en overraskelsesfest for min bror som fyller rund tall, festen er idag. Planleggingen begynte før jeg ble gravid. Har vært den som har dratt lasset og endt opp med det meste av beslutningstaking, og det merkes nå at jeg ikke har energi eller overskudd til det. Også er det så tidlig at jeg ikke kan fortelle folk om det (iallefall ikke bekjente), så de kan ikke ta hensyn... Men som igår var det 10 timer med praktiske spørsmål, fordeling av oppgaver, pynte, mat, alt skal drøftes med meg... Jeg var så lei mot slutten; kjempeamper mot en person som maste mest, irritabel... Det de ikke visste var hvor fysisk utslitt jeg var, ligamentsmerter, like oppblåst som heliumballongene jeg blåste opp, såre pupper, vond rygg, sulten, og verst - bekymringstankene ("burde jeg male?! Skader det babyen?!", "jeg kan ikke løfte tungt...", "håper ikke bordkanten jeg gikk på istad skadet babyen", "burde jeg sitte på så kald gulv?" Osv)... Prøvde å trekke meg tilbake, men folk fant meg likevel!!! Endte med at jeg gikk jeg. Mannen min kommer idag for siste innspurt, og det skal bli godt... Er såååå sliten :(

Dette ble fryktelig lang, beklager dere...!

Jeg benytter anledning til å tømme meg litt her, sutretråden kunne ikke ha dukket opp på et bedre tidspunkt... Det har vært to intense dager her. Arrangerer en overraskelsesfest for min bror som fyller rund tall, festen er idag. Planleggingen begynte før jeg ble gravid. Har vært den som har dratt lasset og endt opp med det meste av beslutningstaking, og det merkes nå at jeg ikke har energi eller overskudd til det. Også er det så tidlig at jeg ikke kan fortelle folk om det (iallefall ikke bekjente), så de kan ikke ta hensyn... Men som igår var det 10 timer med praktiske spørsmål, fordeling av oppgaver, pynte, mat, alt skal drøftes med meg... Jeg var så lei mot slutten; kjempeamper mot en person som maste mest, irritabel... Det de ikke visste var hvor fysisk utslitt jeg var, ligamentsmerter, like oppblåst som heliumballongene jeg blåste opp, såre pupper, vond rygg, sulten, og verst - bekymringstankene ("burde jeg male?! Skader det babyen?!", "jeg kan ikke løfte tungt...", "håper ikke bordkanten jeg gikk på istad skadet babyen", "burde jeg sitte på så kald gulv?" Osv)... Prøvde å trekke meg tilbake, men folk fant meg likevel!!! Endte med at jeg gikk jeg. Mannen min kommer idag for siste innspurt, og det skal bli godt... Er såååå sliten :(

Uff :/ det høres ikke bra ut :( mange gode tanker til deg <3

huff hørtes slitsomt ut!!
Sender deg en stor trøsteklem!

så spennende! :D aldri hørt før
Med meg hjelper gulrot og popcorn. Og er blitt utrolig glad i solo, men den er veldig søt så ikke når jeg er kvalm.

Back
Topp