Jeg benytter anledning til å tømme meg litt her, sutretråden kunne ikke ha dukket opp på et bedre tidspunkt... Det har vært to intense dager her. Arrangerer en overraskelsesfest for min bror som fyller rund tall, festen er idag. Planleggingen begynte før jeg ble gravid. Har vært den som har dratt lasset og endt opp med det meste av beslutningstaking, og det merkes nå at jeg ikke har energi eller overskudd til det. Også er det så tidlig at jeg ikke kan fortelle folk om det (iallefall ikke bekjente), så de kan ikke ta hensyn... Men som igår var det 10 timer med praktiske spørsmål, fordeling av oppgaver, pynte, mat, alt skal drøftes med meg... Jeg var så lei mot slutten; kjempeamper mot en person som maste mest, irritabel... Det de ikke visste var hvor fysisk utslitt jeg var, ligamentsmerter, like oppblåst som heliumballongene jeg blåste opp, såre pupper, vond rygg, sulten, og verst - bekymringstankene ("burde jeg male?! Skader det babyen?!", "jeg kan ikke løfte tungt...", "håper ikke bordkanten jeg gikk på istad skadet babyen", "burde jeg sitte på så kald gulv?" Osv)... Prøvde å trekke meg tilbake, men folk fant meg likevel!!! Endte med at jeg gikk jeg. Mannen min kommer idag for siste innspurt, og det skal bli godt... Er såååå sliten
Dette ble fryktelig lang, beklager dere...!