Sutretråd

Drikker du nok? Legen påstår jeg får hjertebank pga blodtrykksfall og at det skal hjelpe å bli flinkere til å drikke.. Vet ikke om jeg synes det hjelper, men...
Godt poeng. Jeg har vært veldig flink til å drikke, men denne uka kan det hende jeg har fått i meg litt lite. Må jo på do støtt, så det er litt slitsomt ;) Skal prøve å øke mengden litt og se om det hjelper :)
 
Godt poeng. Jeg har vært veldig flink til å drikke, men denne uka kan det hende jeg har fått i meg litt lite. Må jo på do støtt, så det er litt slitsomt ;) Skal prøve å øke mengden litt og se om det hjelper :)

En flink dag hos meg ligger som regel 40% under det legen mener jeg skal greie å drikke, så jobber med å øke selv :)
 
En dag med sunnere kosthold og jeg er deppa.. Tenker litt sånn at siden lege eller jordmor ikke har ringt enda kan det jo ikke være så galt? Drømmetenkning.. For testen jeg tok selv skal være å stole på.. Hvis ikke må jobben bytte ut apparatene sine :p noe jeg selvsagt håper..
Skjønner ikke hvordan jeg skal leve uten sukker de beste 9 ukene
 
Puh! Holder på å tørne gæærn... Vært sykemeldt i 8 uker nå og blir sprø av å være hjemme og være imobil...!!! Har småbruk med dyr jeg ikke lenger klarer å ta meg av alene. Avhengig av hjelp fra gode naboer. Klarer knapt å gå. Hode vil en ting og kroppen noe helt annet. Har forts. 67 dager igjen til termin. Skjønner at jeg ikke kan gå gjennom dette alene en gang til ihvertfall.. føler meg deprimert og hjelpeløs..
 
Sutrer over søvnløse netter.. Fikk ikke sove, så våknet største med kraftige voksesmerter.. Etter en stund våkner minste.. Samme der og.. Fikk bytta plass på de da smertene til største hadde gitt seg. Så nå ligger største på 6 i grindsenga (!!) mens minste deler underdelen av køya med meg.. Største ville ikke opp i øverkøya.. Men så lenge de sover!!! Nå satser jeg bare på at jeg sovner og, så jeg får noen timer på øyet..
 
Nok en søvnløs natt. Det endte med at jeg sto opp 02.30, er redd for at dette blir en sånn mandag:sleep011:sleep011
 
Arg, denne blæra!!! Var oppe på do to ganger i natt, så var det to runder før jeg dro hjemmefra i morges. Begynte på jobb halv ni, og har iløpet av to timer rukket tre turer til på do, og kjenner det snart blir en fjerde. Fatter ikke at det er mulig at så mye skal ut :p
 
Nå Må jeg sutre!!!

Våknet å måtte på do.
Gikk på do.
Nå sitter jeg her med halsbrann og sure oppstøt!!!

The glory for being pregnant!!

Æsj! :(
 
Nå Må jeg sutre!!!

Våknet å måtte på do.
Gikk på do.
Nå sitter jeg her med halsbrann og sure oppstøt!!!

The glory for being pregnant!!

Æsj! :(
Offa! Unner ingen den dritten der! Her har jeg heldigvis fått et nytt liv etter medisinen jeg fikk, sover mye bedre ☺️
 
Offa! Unner ingen den dritten der! Her har jeg heldigvis fått et nytt liv etter medisinen jeg fikk, sover mye bedre ☺️
Så bra at du fikk medisin!
Måtte kjøpe noe syredempende i dag. har hatt halsbrann siden i natt.. æsj!
 
Å, deilig en sytetråd! Føler jeg har sutret hull i hodene til venninnene mine, så tenkte det var greit å bare få det ut her :p

Hva gjør man; vondt i korsryggen av å sitte, å ligge.. Ka faaan gjør man då?! Blæææ,, hater å ikke finne en stilling som er behagelig og uten smerter.. Godt det ikke er lenge igjen nå :) men babyen kan godt få snu seg fra seteleie først.. 36+3 i dag.. Har virkelig ikkje lyst på setefødsel selv om det sikkert ikke er så mye verre enn vanlig.. jaja.. Får prøve å sove litt.. Hjelper mot alt., må bare stå opp å tisse en gang til.... Gad.... Årkipårki...
 
Å, deilig en sytetråd! Føler jeg har sutret hull i hodene til venninnene mine, så tenkte det var greit å bare få det ut her :p

Hva gjør man; vondt i korsryggen av å sitte, å ligge.. Ka faaan gjør man då?! Blæææ,, hater å ikke finne en stilling som er behagelig og uten smerter.. Godt det ikke er lenge igjen nå :) men babyen kan godt få snu seg fra seteleie først.. 36+3 i dag.. Har virkelig ikkje lyst på setefødsel selv om det sikkert ikke er så mye verre enn vanlig.. jaja.. Får prøve å sove litt.. Hjelper mot alt., må bare stå opp å tisse en gang til.... Gad.... Årkipårki...
Sliter med det samme selv. Blir fell uansett hvordan jeg sitter/ligger
 
Må bare sutre litt også!
Graviditet er ingen sykdom osv osv.
MEN en ting skal jeg sk dere!!!
Å være høygravid med syk 4 åring!!!
Det er ingen spøk!!!!! Har holdt på siden torsdag. Så ikke bare mister jeg søvn pga at jeg ER gravid. Men det lille jeg fikk av søvn går bort til sykt barn!!!!

GI MEG STYRKE!!!
 
Må bare sutre litt også!
Graviditet er ingen sykdom osv osv.
MEN en ting skal jeg sk dere!!!
Å være høygravid med syk 4 åring!!!
Det er ingen spøk!!!!! Har holdt på siden torsdag. Så ikke bare mister jeg søvn pga at jeg ER gravid. Men det lille jeg fikk av søvn går bort til sykt barn!!!!

GI MEG STYRKE!!!
Uff! Samme her! Er våken nå med guttungen, 39,5 i feber. Så vi ligger på sofaen og slapper av, men skulle så gjerne heller ligget i senga å sovet... Zzzz!
 
Gaad, jeg skulle kjøpe rømme i går og alt de hadde var seterrømme... Jeg bruker lettlømme så jeg endte opp med å prøve den nye vita hjertego "rømmen"... ETTER middagen så leste jeg bakpå å ser at den er laget av kjernemelk! :eek: Den var ikke god engang! :confused: Er ikke så veldig bekymret, går nok bra, men tenker jo litt på det lell...
 
Gaad, jeg skulle kjøpe rømme i går og alt de hadde var seterrømme... Jeg bruker lettlømme så jeg endte opp med å prøve den nye vita hjertego "rømmen"... ETTER middagen så leste jeg bakpå å ser at den er laget av kjernemelk! :eek: Den var ikke god engang! :confused: Er ikke så veldig bekymret, går nok bra, men tenker jo litt på det lell...
Kjernemelk er ikke farlig.
 
I natt fikk en av kollegaene mine babyen sin, og hun har termin dagen etter meg. Kjenner meg litt sutrete idag fordi hun sneik i køen :p
 
Back
Topp