Sutretråd

I natt fikk en av kollegaene mine babyen sin, og hun har termin dagen etter meg. Kjenner meg litt sutrete idag fordi hun sneik i køen :p
Den skjønner jeg! Har flere bekjente med termin like før og like etter meg, her får ingen snike i køen :p
 
Det skal være merket hvis det er upasteurisert. Og dette er jo heller ikke en ost.
Ja, vet det skal være merket, men trodde kanskje de mener at om det står kjernemelk bakpå så er det god nok merking... Men det er mulig jeg tar feil ;)
 
Føler meg så fordømt "stappa" hele tiden, som om jeg har overspist noe voldsomt av en bedre middag (type ribbe på julaften :p)... Magen kjennes ut til å være på bristepunktet! Nå vil jeg helt ærlig bare være ferdig med denne graviditeten, blir tre lange uker fram til termin, og i verste fall to lange uker etter termin også :confused:
 
Blæh, termin i morgen, men ingenting som tyder på fødsel. Internett har sviktet i borettslaget, så tidsfordriv med sofaen og netflix, viaplay eller ipad utgår ifølge canal digital i to-tre dager, blir noen lange dager framover! :-(
 
Blæh, termin i morgen, men ingenting som tyder på fødsel. Internett har sviktet i borettslaget, så tidsfordriv med sofaen og netflix, viaplay eller ipad utgår ifølge canal digital i to-tre dager, blir noen lange dager framover! :-(
Hæ? Det kan de vel ikke gjøre? Hva hvis du var avhengig av hjemmekontor? Jeg hadde ringt og skjellt de ut!
 
Hæ? Det kan de vel ikke gjøre? Hva hvis du var avhengig av hjemmekontor? Jeg hadde ringt og skjellt de ut!
De kan visst det... De skulle "sette en tekniker på saken", men vi måtte regne med noen dager. Har skjedd før og det, på det verste varte det nesten ei uke. Bare uendelig kjip timing for min del akkurat i disse dager, søpler i meg alt mulig av serier, filmer og blogger for å få dagtiden til å gå :p
 
Sutrer over vann i beina. Såpass mye at jeg ikke ser knokene på anklene lenger :( Lekkert!
 
Sutrer fordi jeg er så møkkalei av magen og hele kroppen. Alt er vondt nå!!!
 
Sutrer fordi jeg er lei! 41+2 i dag. På mandag blir jeg satt i gang hvis ingenting skjer. Rart hvor utrolig seige disse overtidsdagene er..q
 
Nå er jeg ganske lei. 41+1 i dag, og ingen tegn på fødsel. Kjenner at jeg gruer meg mer og mer til fødsel jo lenger jeg venter :-( Jeg vil bare ha dette overstått! Overtidskontroll på Ahus på mandag, men jeg blir vel antakelig ikke satt igang da, bare 7 dager over.. Blæ.
 
MØKK lei hele dette drittsvangerskapet!!! Nå er jeg så sur og muggen om dagen at jeg blir kvalm av meg selv! Hver eneste dag dukker det opp noe som tyder på at ting skal skje, og så skjer det ikke en dritt. Er en uke til oul-termin enda også, så det kan jo ta tre uker til, bare tanken på det er uutholdelig!! Alt gjør vondt, ingen god liggestilling, ingen god sittestilling, vondt å stå, vondt å gå. Blæææhhhh !!!!
 
Huff :/ Må sutre litt i dag jeg også...
Nå som jeg liksom bare skal kose meg og gjøre det klart til nurket kommer, måtte jeg selvfølgelig greie å pådra meg en bihulebetennelse. Nå er til og med det å ligge vondt, så det blir ikke snakk om å få gjennomført noen oppussing av møbler eller vasking av leilighet i alle fall! Håper bare det gir seg før helga, så jeg slipper jobb med bihulebetennelse :/
 
Var sikker på at fødselen startet i dag tidlig.. Men... Var bare forstoppet.. Og når det ordnet seg forsvant også riene :( blæh
 
Var sikker på at noe var igang igår. Regelmessige sammentrekninger og tre/fire dråper blod i trusen gjorde meg Super optimistisk, men neida! Hun bare lurte oss...
 
Måtte tilbake til sykehuset i dag. Klippen jeg fikk under fødsel har revnet litt, og gjør vannlating for mor til et helvete :mad: De kan ikke sy på nytt pga fare for å "sy inn" bakterier og risikere ille infeksjon, men fikk iallfall gele til å smøre på området litt i forkant av dobesøk, slik at jeg klarer tømme blæra uten å måtte stoppe halvveis pga smerter. Var liksom ikke helt forberedt på diverse plager etter fødselen innser jeg :confused:
 
Måtte tilbake til sykehuset i dag. Klippen jeg fikk under fødsel har revnet litt, og gjør vannlating for mor til et helvete :mad: De kan ikke sy på nytt pga fare for å "sy inn" bakterier og risikere ille infeksjon, men fikk iallfall gele til å smøre på området litt i forkant av dobesøk, slik at jeg klarer tømme blæra uten å måtte stoppe halvveis pga smerter. Var liksom ikke helt forberedt på diverse plager etter fødselen innser jeg :confused:
Au!! Det hørtes forferdelig vondt ut.
 
Måtte tilbake til sykehuset i dag. Klippen jeg fikk under fødsel har revnet litt, og gjør vannlating for mor til et helvete :mad: De kan ikke sy på nytt pga fare for å "sy inn" bakterier og risikere ille infeksjon, men fikk iallfall gele til å smøre på området litt i forkant av dobesøk, slik at jeg klarer tømme blæra uten å måtte stoppe halvveis pga smerter. Var liksom ikke helt forberedt på diverse plager etter fødselen innser jeg :confused:

Au....
 
Jordmor skulle strippe i dag men siden jeg måtte på føden med høyt BT ville hun ikke i tilfelle det kunne ødelegge for en induksjon.. Og mente gyn kom til å gjøre det..

Oppe på føden var det mye fram og tilbake og ingen stripping :( men må "helsigvis" tilbake i morra.. Da skal de få sette meg igang! Orker ikke mer..
 
Back
Topp