Silla90
Forelsket i forumet
Blei jo skikkelig bekymra... Men har jo ikke hatt noe blødning eller noe sånt, så regner med det ikke er farligUff det fikk jeg også i dag. Var kjempe vondt! Aner ikke hva det var, men ble en smule bekymret med en gang:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blei jo skikkelig bekymra... Men har jo ikke hatt noe blødning eller noe sånt, så regner med det ikke er farligUff det fikk jeg også i dag. Var kjempe vondt! Aner ikke hva det var, men ble en smule bekymret med en gang:/
Trøtt, litt om i brystene og OFTE mensmurringer ! De er grusomme, heldigvis hjelper det med varmeflaske på magenHar ikke merket noe som helst kvalme, er 6+6, å håper virkelig ikke den kommer. Flere sier til meg at da kommer jeg til å få en gutt, siden kvalmen ikke har kommet ;p

Kvalmen tar knekken på meg... Blir så sliten av det.. Og ikke har jeg lyst til å ta postafen heller, men Guri som det frister hver dag :-( vil bare ikke ha en grunn til å gi meg selv skylden om noe går galt...:-/
Ser bare den varseltrekanten hver gang jeg tenker på å ta en... Alt med varseltrekant er skummelt, jeg tar ikke tabletter fra før, såvidt jeg tar paracett om jeg har feber og vondt... Så jeg lever heller med kvalmen enn å ta den fæle trekantenHvorfor vil du ikke ta Postafen? Det er helt trygt å ta.
Ser bare den varseltrekanten hver gang jeg tenker på å ta en... Alt med varseltrekant er skummelt, jeg tar ikke tabletter fra før, såvidt jeg tar paracett om jeg har feber og vondt... Så jeg lever heller med kvalmen enn å ta den fæle trekantenselv om den gjør hverdagen sur
![]()
Ser bare den varseltrekanten hver gang jeg tenker på å ta en... Alt med varseltrekant er skummelt, jeg tar ikke tabletter fra før, såvidt jeg tar paracett om jeg har feber og vondt... Så jeg lever heller med kvalmen enn å ta den fæle trekantenselv om den gjør hverdagen sur
![]()
Hvorfor skal det være så vanskelig å bestille time til tidlig ul?Må bestilles gjennom jordmoren direkte. Hun er jo opptatt på dagtid (med å utføre ultralyd). Skal jeg ringe i hennes lunsj? Har sendt mail, men vi kom ikke frem til tidspunkt, og har ikke hørt fra henne siden..
Sånn, nå fikk jeg lettet på trykket!![]()
Jeg er SÅ kvalm...kaster opp flere ganger daglig..også er jeg bare 7 uker på vei--.--
Er det ingen private klinikker i nærheten da?![]()
Æææææsj. Næringsdrikkene legen min bestilte til meg smaker helt forferdelig! Kvalmen står i halsen etter en sup. *Synessyndpåsegselv*![]()
Noen fler som har vondt i ryggen allerede eller?
Jeg slet med ryggen forrige gang også, men ikke sååå tidlig! Hvis jeg fortsetter å blir verre i ryggen er jeg redd for at folk, kanskje mest for at de på jobben skal tro at jeg "skryter på meg" svangerskapsplager Siden det er så tidlig enda