Sutretråd

...Når sykepleierne maser om frokost og fiskeboller til middag kl. 09:00, og jeg omtrent henger over doskåla :P
Hahaha flott.

Vi fikk bilproblemer i går. det er en sikring sa de. De sa aldri noe om at vi måtte skru ut hele sikringsboksen og 1000 skruer. Godt pappa kunne kjøre oss på jobb og i barnehage.

Hahaha flott.

Vi fikk bilproblemer i går. det er en sikring sa de. De sa aldri noe om at vi måtte skru ut hele sikringsboksen og 1000 skruer. Godt pappa kunne kjøre oss på jobb og i barnehage.

Det samme skjedde med meg engang. "Det er bare en sikring som har gått". Jepp. Halve bilen måtte jo skrus fra hverandre for å få den skiftet :P

Jeg er definitivt gravid. Normalt er jeg ikke sentimental eller utpreget følelsesmenneske, men det har nå snudd. Er i uke 8, og nyheten er sluppet til nærmeste familie. Alle har vært strålende glade for nyheten i og med at dette er vårt 6. icsi forsøk og endelig satt spiren. Vi er veldig lettet og takknemlige.
Da svigermor fikk nyheten fant hun et vognteppe hun hadde strikket til meg for mange år siden da vi begynte prøverørforsøkene. Teppet var nydelig strikket i en heller lite pen farge. Jeg har vanskelig for å lyve, men jeg måtte jo si at det var fint. Tror muligens hun forstod hva jeg syntes, for nå vil hun strikke et teppe til. Dette er selvfølgelig kjempesnilt av henne og jeg burde vært ytterst takknemlig. Saken er at jeg er ikke superflink å strikke (men har ambisjoner om å bli det ), og hadde tenkt å prøve å strikke et teppe selv. Jeg har kun strikket en mariuspute før, og det gikk bra. Jeg tenker at firkantede ting er greit i starten. Saken er at slike filleting som dette vipper meg av pinnen. Jeg kan ikke si til noen hva jeg tenker fordi det høres helt blåst ut. Hvor mange tepper trenger man? Jeg skal insistere på å kjøpe garnet for svigermor til det nye teppet så jeg får bestemme fargene selv kan jeg strikke enda et teppe selv uten at det virker helt bak mål?
Er det flere som har hormoner som herjer som gjør at bagateller blir store som fjell? Jeg kjenner ikke meg selv igjen, er normalt både positiv og takknemlig hører gjerne fra andres erfaringer

Hurra, da har kvalmen offesielt inntatt meg også :confused: Den er heldigvis ikke så ille :) Er bare småkvalm, men nok til å miste matlysten... Jaja, slipper hvertfall å henge med doskåla:) Enda...:confused:

Jeg fantes ikke kvalm under det første svangerskapet, bare litt uggen innimellom... Kanskje det tyder på et annet kjønn denne gangen?:D Blir spennende å se om maaaange uker;)

Jeg er definitivt gravid. Normalt er jeg ikke sentimental eller utpreget følelsesmenneske, men det har nå snudd. Er i uke 8, og nyheten er sluppet til nærmeste familie. Alle har vært strålende glade for nyheten i og med at dette er vårt 6. icsi forsøk og endelig satt spiren. Vi er veldig lettet og takknemlige.
Da svigermor fikk nyheten fant hun et vognteppe hun hadde strikket til meg for mange år siden da vi begynte prøverørforsøkene. Teppet var nydelig strikket i en heller lite pen farge. Jeg har vanskelig for å lyve, men jeg måtte jo si at det var fint. Tror muligens hun forstod hva jeg syntes, for nå vil hun strikke et teppe til. Dette er selvfølgelig kjempesnilt av henne og jeg burde vært ytterst takknemlig. Saken er at jeg er ikke superflink å strikke (men har ambisjoner om å bli det ), og hadde tenkt å prøve å strikke et teppe selv. Jeg har kun strikket en mariuspute før, og det gikk bra. Jeg tenker at firkantede ting er greit i starten. Saken er at slike filleting som dette vipper meg av pinnen. Jeg kan ikke si til noen hva jeg tenker fordi det høres helt blåst ut. Hvor mange tepper trenger man? Jeg skal insistere på å kjøpe garnet for svigermor til det nye teppet så jeg får bestemme fargene selv kan jeg strikke enda et teppe selv uten at det virker helt bak mål?
Er det flere som har hormoner som herjer som gjør at bagateller blir store som fjell? Jeg kjenner ikke meg selv igjen, er normalt både positiv og takknemlig hører gjerne fra andres erfaringer

Hva om du spør svigermor om hun kan hjelpe deg å strikke, fordi du har lyst å lære deg å strikke nå som en mini er på vei? :)

Jeg kommer til å ende opp med et svimlende antall gravidkilo hvis jeg fortsetter på dette viset...er så hinsides sulten hele tiden! Kvalm og uggen, men magen roper etter mat mens jeg står over doskåla og brekker meg :p Bare i går spiste jeg 6 brødskiver fordelt utover dagen (av typen grove hjemmelagd, så de er normaltsett veldig mettende), tomatsuppe med mengder av pasta og litt brød til lunsj, wok til middag og sjokolade og potetgull til "kveldskos" :oops: Har allerede lagt på meg litt over to kg, og er 9+4...

da har jeg begynt å brekke meg og kaste opp jeg også :/. Har vært kvalm i 3 uker , men ikke kastet opp før nå

Jeg er så dårlig :(

En uke til på sykehuset! Grøss så kjedelig:-( Iom at jeg bare lå to dager sist, pakket jeg jo ikke med meg noe denne gangen :P

I tillegg har sjefen sagt det til alle på kontoret. Trodde han skjønte at det ikke var hans plass å fortelle dem om det...

En uke til på sykehuset! Grøss så kjedelig:-( Iom at jeg bare lå to dager sist, pakket jeg jo ikke med meg noe denne gangen :P

I tillegg har sjefen sagt det til alle på kontoret. Trodde han skjønte at det ikke var hans plass å fortelle dem om det...
Det er utrolig dårlig gjort av sjefen din, han har jo taushetsplikt .. Hadde jeg blitt skikkelig sur! God bedring til deg!

Det er utrolig dårlig gjort av sjefen din, han har jo taushetsplikt .. Hadde jeg blitt skikkelig sur! God bedring til deg!

Veldig irriterende ja. Det er heldigvis godt voksne mennesker jeg jobber sammen med, som jeg vet i det minste skjønner at det er hemmelig...

Det var da veldig dårlig gjort!!

En uke til på sykehuset! Grøss så kjedelig:-( Iom at jeg bare lå to dager sist, pakket jeg jo ikke med meg noe denne gangen :p

Så kjedelig! Nå håper jeg virkelig du blir frisk snart :)
Og for en sjef du har.. Det er 100% uakseptabelt at han sprer grunnen til at du er sykemeldt, helt klart brudd på taushetsplikten...

Han har også sagt det til sin sønn, som er en "venn" av oss.

Vet ikke helt hvordan eller om jeg tørr å ta det opp med han. Han er en drømmesjef ellers..

Han har også sagt det til sin sønn, som er en "venn" av oss.

Vet ikke helt hvordan eller om jeg tørr å ta det opp med han. Han er en drømmesjef ellers..
Det var jo ikke så kjekt at han forteller slikt til alle sammen da :confused: Ingen har krav på å vite hvorfor du er sykemeldt...

Jeg var på butikken i sta og så plutselig small det som bare det rett ved halebeinet mitt! Da tenkte jeg "neeeeeei, ikke allerede! " men det ble heldigvis bare med det... PUH! Håper bare ikke det er et tegn på at noen bekkenplager er i gjerdet :confused:

Jeg hadde ingen bekkenplager forrige svangerskap, bare ryggsmerter senere isvangerskapet, så satser på at bekkenet oppfører seg denne gangen også:D

Absolutt ikke. Og i hvert fall ikke familiemedlemmene hans..
Enig der! Skulle jo tro at det var taushetsbelagt, hvertfall om du ikke har gitt klarsignal om at det er greit at han informerer om det.

Noen fler som begynner å miste hår allerede?? Jeg røyter like mye som katten jo! :angry3
Jeg røytet ikke før etter svangerskapet fortige gang!
Bra jeg har tykt hår hvis jeg begynner allerede nå :p

Etter forrige svangerskap røytet jeg så mye at jeg klipte meg kort for å hvertfall begrense lengden på hårstråene:rolleyes:

Huff , jeg og mister små mye!! Og heg har ikke råd til å miste noe ;/ buuu

Back
Topp