Sutretråd

Uff det fikk jeg også i dag. Var kjempe vondt! Aner ikke hva det var, men ble en smule bekymret med en gang:/
Blei jo skikkelig bekymra... Men har jo ikke hatt noe blødning eller noe sånt, så regner med det ikke er farlig☺️ første kontroll til tirsdag, så får heller høre med legen da ☺️

Trøtt, litt om i brystene og OFTE mensmurringer ! De er grusomme, heldigvis hjelper det med varmeflaske på magen :) Har ikke merket noe som helst kvalme, er 6+6, å håper virkelig ikke den kommer. Flere sier til meg at da kommer jeg til å få en gutt, siden kvalmen ikke har kommet ;p

Trøtt, litt om i brystene og OFTE mensmurringer ! De er grusomme, heldigvis hjelper det med varmeflaske på magen :) Har ikke merket noe som helst kvalme, er 6+6, å håper virkelig ikke den kommer. Flere sier til meg at da kommer jeg til å få en gutt, siden kvalmen ikke har kommet ;p

De jeg kjenner som har vært syke gjennom hele svangerskapet fikk gutter :P

Alene med småen i helgå! Å selvfølgelig ringte de fra barnehagen at han var syk, 39 i temp! Kjempegøy å være alene med han! Blææææ

Etter noen bra dager kommer alltid noen som er dobbelt så dårlig :( *pjuk*

Første dag tilbake i jobb etter to uker sykmelding. Ligger rett ut på sofaen. Kunne gjerne tatt natt for to timer siden...
:sleep002:sleep011:help

Kvalmen tar knekken på meg... Blir så sliten av det.. Og ikke har jeg lyst til å ta postafen heller, men Guri som det frister hver dag :-( vil bare ikke ha en grunn til å gi meg selv skylden om noe går galt...:-/

Ungene her i huset ønsket seg pannekaker til kvelds, og jeg tenkte jaja det kan jeg vel fikse til de, vel det skulle jeg ikke ha gjort for ble så innmari kvalm av lukten av stekte pannekaker så nå er det like før jeg spyr her. Håper virkelig kvalmen ikke blir vedvarende ut svangerskapet slik jeg hadde da jeg gikk med min nr 2.

Kvalmen tar knekken på meg... Blir så sliten av det.. Og ikke har jeg lyst til å ta postafen heller, men Guri som det frister hver dag :-( vil bare ikke ha en grunn til å gi meg selv skylden om noe går galt...:-/

Hvorfor vil du ikke ta Postafen? Det er helt trygt å ta.

Hvorfor vil du ikke ta Postafen? Det er helt trygt å ta.
Ser bare den varseltrekanten hver gang jeg tenker på å ta en... Alt med varseltrekant er skummelt, jeg tar ikke tabletter fra før, såvidt jeg tar paracett om jeg har feber og vondt... Så jeg lever heller med kvalmen enn å ta den fæle trekanten :-P selv om den gjør hverdagen sur :-P

Ser bare den varseltrekanten hver gang jeg tenker på å ta en... Alt med varseltrekant er skummelt, jeg tar ikke tabletter fra før, såvidt jeg tar paracett om jeg har feber og vondt... Så jeg lever heller med kvalmen enn å ta den fæle trekanten :-P selv om den gjør hverdagen sur :-P

Da må du nesten bare det ja ;)

Hater det her :( livet er så forbanna surt om dagen. Min kjære skjønner ikke en dritt og er så jævla lite forståelsesfull. Føles som jeg har influensa og omgangssyke ( heldigvis uten oppkast) på en gang.... Sov fra 18-06 i natt og fortsatt vil jeg bare sove... Men HAN er så sliten. Så middag blir det ikke her i hus nei.

Varseltrekanten er bare en advarsel om at man kan bli trøtt, og at man derfor ikke bør 'betjene motorkjøretøyer', det er ikke tegn på at noe er farlig for deg :) Håper du snart er kvitt kvalmen! :)

Hvorfor skal det være så vanskelig å bestille time til tidlig ul? :( Må bestilles gjennom jordmoren direkte. Hun er jo opptatt på dagtid (med å utføre ultralyd). Skal jeg ringe i hennes lunsj? Har sendt mail, men vi kom ikke frem til tidspunkt, og har ikke hørt fra henne siden..

Sånn, nå fikk jeg lettet på trykket! :)

Hvorfor skal det være så vanskelig å bestille time til tidlig ul? :( Må bestilles gjennom jordmoren direkte. Hun er jo opptatt på dagtid (med å utføre ultralyd). Skal jeg ringe i hennes lunsj? Har sendt mail, men vi kom ikke frem til tidspunkt, og har ikke hørt fra henne siden..

Sånn, nå fikk jeg lettet på trykket! :)

Er det ingen private klinikker i nærheten da? :)

Jeg er SÅ kvalm...kaster opp flere ganger daglig..også er jeg bare 7 uker på vei--.--

Jeg er SÅ kvalm...kaster opp flere ganger daglig..også er jeg bare 7 uker på vei--.--

Helt vanlig. Det er visst da produksjonen av et hormon starter i livmoren :) Husker ikke hva. Men det er visst i disse ukene man som regel begynner å bli kvalm. Har også vært dårlig siden uke 6.

Æææææsj. Næringsdrikkene legen min bestilte til meg smaker helt forferdelig! Kvalmen står i halsen etter en sup. *Synessyndpåsegselv* :P

Dette blir sikkert ikke det samme, men da jeg var innlagt pga hyperstimulerte eggstokker, fikk jeg beskjed om at jeg måtte spise mer egg pga lavt proteinnivå i blodet. (Var også underernært en stund.)
Jeg orket ikke tanken på kokte/stekte/varme egg pga kvalme, men sykepleieren lagde en "spesialsmoothie" til meg bestående av eggedosis (2 egg, 2 ss sukker), proteinpulver, en halv appelsin og isbiter:) Den gikk ned på høykant, og jeg har også laget den flere ganger hjemme!;)

Så ligger jeg her da på gulvet... Med ryggvondt.. :angry3 Noen fler som har vondt i ryggen allerede eller? :smiley-ashamed005 Jeg slet med ryggen forrige gang også, men ikke sååå tidlig! Hvis jeg fortsetter å blir verre i ryggen er jeg redd for at folk, kanskje mest for at de på jobben skal tro at jeg "skryter på meg" svangerskapsplager Siden det er så tidlig enda :mad:

Back
Topp