mammas_elskling
Forelsket i forumet
Asså ja får panik när ja ser alla stackars tjejer som får SA idag har säkert varit på toa 70 ggr för att kolla om ja blöder. Haft ont i nedre magen idag också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
trøtt.. kvalm og øm i puppene... for en kveld!! sulten er jeg å men ingenting frister!
Huff...
Hehe... Må smile litt og, høres ut som min kveld
jeg har hatt lyst til å trene hele uken, men vært så sliten etter jobb.. Idag var den store dagen denne uken til å trene for reiser bort resten av uka. Men sovner her jeg sitter foran tv'en...
Heldigvis har kvalmen begynt å gi seg, men er så vanvittig trøtt!! Satt på ei maskin med klær og rydda litt, så er jeg helt utslitt Blir ikke noe tidkrevende til middag i dag igjen, litt dårlig samvittighet for gutten min. Men sånn må det bare bli akkurat nå
Takk for tipset, da blir det tomatsuppe her ogsåHer er det bare meg og Vesla til mat i dag. så Da blir det fyldig tomatsuppe med pasta og ost..
Orker ikke lage masse greier!
Takk for tipset, da blir det tomatsuppe her også![]()
Det drømte jeg også for noen netter siden, skulle bare lukte på en flaske musserende, og plutselig hadde jeg drukket nesten hele flasken! Våknet med panikk og dårlig samvittighetInatt drömde ja att ja både rökte och drack!.