Sutretråd

Asså ja får panik när ja ser alla stackars tjejer som får SA idag har säkert varit på toa 70 ggr för att kolla om ja blöder. Haft ont i nedre magen idag också

trøtt.. kvalm og øm i puppene... for en kveld!! sulten er jeg å men ingenting frister!

Huff...

Hehe... Må smile litt og, høres ut som min kveld :p

jeg har hatt lyst til å trene hele uken, men vært så sliten etter jobb.. Idag var den store dagen denne uken til å trene for reiser bort resten av uka. Men sovner her jeg sitter foran tv'en...

Huff...

Hehe... Må smile litt og, høres ut som min kveld :p

jeg har hatt lyst til å trene hele uken, men vært så sliten etter jobb.. Idag var den store dagen denne uken til å trene for reiser bort resten av uka. Men sovner her jeg sitter foran tv'en...

Samme skjedde her.. Satser på minst 2 økter neste uke da :)

skal klage litt kjenner jeg :P
Kvalmen vil ikke gi slipp og jeg er kjempe trøtt..
På toppen av dette klarer jeg ikke å finne en liggestilling som er behagelig...

De negative sidene med å ha spire i magen :P

Hvorfor er det sånn at man spiser absolutt hele tiden selv om man er så kvalm at man har spy langt oppi halsen ? :p Skulle tro man ikke orket mat da.... Men døyver vel kvalmen med mat da kanskje:p

Jeg og!! Ofte skumle drømmer, ellers har jeg drømt jeg fødde en katt, var en veldig fin katt da :) :) Hehe

Hadde en bra dag i går, men jammen fikk jeg ikke en dobbelt så dårlig en i dag. Blæh :-(

I tillegg blir det flere dager på sykehuset. Min hypotyreose er dessverre ikke under kontroll. Har lest at fosteret kanskje ikke vekser normalt da.. Den bare må klamre seg fast!

Last edited by a moderator:
kvalm som pokker! Er så lei av å bli kvalm hver gang jeg reiser meg!

Heldigvis har kvalmen begynt å gi seg, men er så vanvittig trøtt!! Satt på ei maskin med klær og rydda litt, så er jeg helt utslitt Blir ikke noe tidkrevende til middag i dag igjen, litt dårlig samvittighet for gutten min. Men sånn må det bare bli akkurat nå

Heldigvis har kvalmen begynt å gi seg, men er så vanvittig trøtt!! Satt på ei maskin med klær og rydda litt, så er jeg helt utslitt Blir ikke noe tidkrevende til middag i dag igjen, litt dårlig samvittighet for gutten min. Men sånn må det bare bli akkurat nå

Her er det bare meg og Vesla til mat i dag. så Da blir det fyldig tomatsuppe med pasta og ost..
Orker ikke lage masse greier!

Her er det bare meg og Vesla til mat i dag. så Da blir det fyldig tomatsuppe med pasta og ost..
Orker ikke lage masse greier!
Takk for tipset, da blir det tomatsuppe her også ☺️

...Når sykepleierne maser om frokost og fiskeboller til middag kl. 09:00, og jeg omtrent henger over doskåla :P

Back
Topp