Lykke til! Hold oss oppdatert!Da gjør jeg det nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til! Hold oss oppdatert!Da gjør jeg det nu!
Mest sannsynlig så er alt fint, men det er likevel veldig fint å få det sjekket når magen er hard. Og når hun er så aktiv så er det ingenting som er bedre enn det lykke tilMå inn til sjekk ja! Bebisen beveger seg masse så det er beroligende det. Må bare vente på barnevakten (svigermor) da alle gutta sover, før jeg kan stikke av gårde
Udigg :/Å bo litt landlig når gårdene rundt sprer møkk.. føler det sitter litt kumøkklukt i alle rom i huset nå....
Håper alt er bra <3Må inn til sjekk ja! Bebisen beveger seg masse så det er beroligende det. Må bare vente på barnevakten (svigermor) da alle gutta sover, før jeg kan stikke av gårde
Så godt å høre at alt var bra!!! Og tommel ned for egoistisk barnevakt...Alt er finfint sjekket fra topp til tå. de sa det var vanlig at magen blir så hard når den får seg et sjokk. Babyen vil også ikke bevege seg stort. Nå er min veldig aktiv så alt er i skjønneste orden<3
Sutrer nå over "barnevakten"! Kom nettopp hjem, tv'n er på og ganske så høy lyd. Eldste ligger i stua, og med det samme jeg ber henne skru litt av lyden på tv, våkner jo mini også. Jeg blir så irritert.. Kl er jo over 02!!! Er jo dødsliten fra før av, og dama kunne i det minste tenkt på gutta som sov! Drar med meg de to til sengs igjen og håper jeg nå får sove
Så bra at alt var fint. Alltid greit å få sjekket og for en teit barnevaktAlt er finfint sjekket fra topp til tå. de sa det var vanlig at magen blir så hard når den får seg et sjokk. Babyen vil også ikke bevege seg stort. Nå er min veldig aktiv så alt er i skjønneste orden<3
Sutrer nå over "barnevakten"! Kom nettopp hjem, tv'n er på og ganske så høy lyd. Eldste ligger i stua, og med det samme jeg ber henne skru litt av lyden på tv, våkner jo mini også. Jeg blir så irritert.. Kl er jo over 02!!! Er jo dødsliten fra før av, og dama kunne i det minste tenkt på gutta som sov! Drar med meg de to til sengs igjen og håper jeg nå får sove
Jeg er sånn selv nå. Veksler jevnt mellom begge sidene på natta, må snu meg når det begynner å gjøre vondt. Ikke mye til nattesøvn da :/ tror det bare er sånn nå, fordi det begynner å bli tungt.Urolige bein! Våkner av å ha så mye smerter i det ene beinet jeg ligger på. Snur meg på den andre siden, sover og bli deretter vekket av smerter i den andre and so it goes on!
Støttestrømper klarer jeg ikke uten om dagen! Fra jeg står opp til jeg legger meg er de på. Men med en gang de er av, begynner beina å verke. Håper virkelig at dette bare er sånn nå.. Ikke noe jeg vil slite med etter fødsel også
Du får bare ligge og hvile. Man trenger det noen dager ogsåSa Igår at jeg ikke har kynnere lengre.... Idag har jeg masse kynnere, nedpress og stikkinger nedover. Er ikke mye fornuftig jeg får gjort idag...
Skjønner det godt, men hold ut litt til og du må prøve å ha fokuset et annet sted så går det fort skal du se når fødte du i forhold til termin sist forresten? Selv vet jeg at jeg går helt termindagen +- et par dagerFødetegn, hva er det?!?
Lei av å være tung... Bare symptomer på høygravid her, inkludert vondt i føtter, vann i kroppen, trangt i magen, dårlig med søvn, hormonell, utålmodig, sliten....
Vil ha ut lille prinsesse nå! Men egentlig ikke før neste uke når mannen er hjemme igjen...
Da det sto på som verst hos meg så rullet jeg sammen dyna mi og brukte den som en lang pute. Har den under hodet, under magen og ned mellom beina. Syns det var ganske godt og sov sånn de siste to-tre ukene. Brukte pledd som dyne da. Du kan jo prøveSutring herfra også pga beina! Det verker sånn i beina mine tar fortsatt magnesium tabletter men til ingen nytte. Færre kramper men de er der liksom, også verker de gjennom hele natta og derfor klarer jeg ikke å sove noe. Støttestrømper brukes jo også. Hmm..
Æsj, det er kjipt! Jeg sto bare opp hver gang. Ble bedre av å gå eller sitte i sofaen. Helt umulig å sove hvertfall! Bare lå og vred meg som en markSutring herfra også pga beina! Det verker sånn i beina mine tar fortsatt magnesium tabletter men til ingen nytte. Færre kramper men de er der liksom, også verker de gjennom hele natta og derfor klarer jeg ikke å sove noe. Støttestrømper brukes jo også. Hmm..
Vet ikke hvorfor jeg sutret, for plutselig har jeg nå masse regelmessige kynnere, forferdelig øm i halebeinet (kan ikke sitte på noe hardt), og det stikker og murrer hele tida. 38 uker i dag, lurer veldig på hva gyn sier om 4 dager...Skjønner det godt, men hold ut litt til og du må prøve å ha fokuset et annet sted så går det fort skal du se når fødte du i forhold til termin sist forresten? Selv vet jeg at jeg går helt termindagen +- et par dager