Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du beskriver situasjonen her også så skjønner godt frustrasjonen din snuppa. Ting bedrer seg, i hvertfall etter fødselen når du er deg selv igjen det er jeg sikker på mitt råd... Er å unngå å bli irritert, ikke tenk så mye på det nå og prøv å bare tenke på ting som gjør deg glad! Her hjelper det masse å jobbe både inne og ute, høre på musikk, være kjapp og aktiv og ikke minst pynte seg selv om man er hjemme den dagen. Sånn i det hele tatt overse det negative og gled deg til vi er i mål om noen få dager bareHenger meg på sutringen over dumme mannfolk. Nå har han endelig kommet hjem etter drøye tre uker i utlandet - men hva skjer?? Jobb jobb jobb, utslitt på kvelden, ingen energi til å prate, ingen energi til å engang HØRE på meg prate, forsvinner inn i tlf verdenen, sovner på sofaen kl 21, sleper seg i seng og snorker kontinuerlig fram til kl 8 dagen etter.... Åååårrrggghhhhh!!! Skjønner han er sliten, dette er den tøffeste delen av året for oss - men hva med meg da?!?! Har jo ikke en dritt nytte av en sånn gubbe som bare gir meg mer å rydde opp, mer mat og lage, mer klesvask OG masse hormonell frustrasjon! Føler vi er på to helt forskjellige planeter...
Våkner du nå lett pga snorking pga graviditeten eller har du alltid gjort det?Enda litt sutring fra min side.... Snorkesprayen funker overhodet ikke og nå er det fjerde natten siden mandag at enten mannen eller jeg ligger på sofaen...
Nei hadde det bare vært så enkelt Lykke til med alt av remedier, håper det funker til sluttJeg har laget uttallige videoer allerede, Stakkars.... Han tror meg! Men det gir automatisk dessverre ingen løsning.... Skal definitivt få tak i nesespray og plaster i morra!
Jeg Dover alltid dårlig. Våkner masse. Føler nesten jeg sover dypere og bedre nå som jeg er gravid... Så det med snorkingen kommer av at mannen er helt utkjørt og tappa for krefter, overarbeidet som fy, og jeg mistenker litt vår allergi i tillegg. Han har alltid snorket, men det går litt opp og ned, og stort sett er det kanskje et par-tre netter før han "henter seg inn". Jeg har ikke opplevd det så ille som dette i de 9 årene vi har vært sammen...Våkner du nå lett pga snorking pga graviditeten eller har du alltid gjort det?
Min har vært her i to dager og måtte på sofaen til vanlig går det bra altså for jeg føler liksom trygghet når han snorker og da sovner jeg! Men aldri nå.. Det gjør meg gal..
Kyss og klem til deg, vakre.....!Du beskriver situasjonen her også så skjønner godt frustrasjonen din snuppa. Ting bedrer seg, i hvertfall etter fødselen når du er deg selv igjen det er jeg sikker på mitt råd... Er å unngå å bli irritert, ikke tenk så mye på det nå og prøv å bare tenke på ting som gjør deg glad! Her hjelper det masse å jobbe både inne og ute, høre på musikk, være kjapp og aktiv og ikke minst pynte seg selv om man er hjemme den dagen. Sånn i det hele tatt overse det negative og gled deg til vi er i mål om noen få dager bare
Vi er her for hverandreKyss og klem til deg, vakre.....!
Ja huff.. Håper men vet ikke om det blir bedre med tiden. De sover jo heller ikke noe godt av det selv. Min våkner bestandig med hodepine og er sliten. Blir selv redd noen ganger når jeg "overvåker" han mens han sover... Til og med pusting er av og på i flere sek av gangen.. Hmmm..Jeg Dover alltid dårlig. Våkner masse. Føler nesten jeg sover dypere og bedre nå som jeg er gravid... Så det med snorkingen kommer av at mannen er helt utkjørt og tappa for krefter, overarbeidet som fy, og jeg mistenker litt vår allergi i tillegg. Han har alltid snorket, men det går litt opp og ned, og stort sett er det kanskje et par-tre netter før han "henter seg inn". Jeg har ikke opplevd det så ille som dette i de 9 årene vi har vært sammen...
Ja, samme her.... Han puster aldri i en og samme rytme, og som du sier - han blir jo ikke uthvilt av å sove sånn... er søvnklinikk siste utvei liksom? For det er ikke aktuelt å flytte ut på forskjellige soverom for godt, vi er tross alt bare 30 og 34....!!Ja huff.. Håper men vet ikke om det blir bedre med tiden. De sover jo heller ikke noe godt av det selv. Min våkner bestandig med hodepine og er sliten. Blir selv redd noen ganger når jeg "overvåker" han mens han sover... Til og med pusting er av og på i flere sek av gangen.. Hmmm..
Ja, samme her.... Han puster aldri i en og samme rytme, og som du sier - han blir jo ikke uthvilt av å sove sånn... er søvnklinikk siste utvei liksom? For det er ikke aktuelt å flytte ut på forskjellige soverom for godt, vi er tross alt bare 30 og 34....!!
Ingen vektproblemer her... Han er 182 (eller no) høy, og vekta pleier å ligge på ca 85 kg....Må spørja, men korleis er vekta?
Her er det lite som skal til før den blir utslagsgivende. Gubben er 186, spelar hockey og har ein typisk hockeykropp (store lår osv). Han hat vore litt slapp i det siste og veger no rundt 117kg. Det er egentleg ikkje så mykje til han, men det er ca 7 kilo for mykje i forhold til snorking. Så lenge han er under 110 kg så snorkar han ikkje.
Ingen vektproblemer her... Han er 182 (eller no) høy, og vekta pleier å ligge på ca 85 kg....
Akkurat det er jeg nå redd for! Tenk om jeg kjøper nå og plutselig finner det :/ så typisk!!! pumpa får jeg resept på så den låner jeg på apoteket men fortsatt kjedelig når jeg vet jeg har en hjemme.Så utrolig irriterende å ikke finne det man leter etter. Kan jo hende du har fått det tilbake, og at det ligger der du ikke tror. Veldig typisk å finne ting når man ikke trenger det mer, eller når man har kjøpt nytt.
trist å høreSutrer over at vi måtte avlive Pepper i går. Det var så utrolig vondt å slippe ham, men han ble ikke noe bedre av medisinene han gikk på. Mannen min drar på jobbreise i dag, så jeg skal få besøk av min søster slik at jeg slipper å være alene. Det er så tomt i buret nå...
Å neeeei Har tenkt på deg med jevne mellomrom siden du sa han var syk. Så utrolig trist at det endte slik. Jeg håpte sånn på at han skulle bli bedre. Føler med deg og sender en stor klem din vei Godt du får besøk så du slipper å være alene hvertfall.Sutrer over at vi måtte avlive Pepper i går. Det var så utrolig vondt å slippe ham, men han ble ikke noe bedre av medisinene han gikk på. Mannen min drar på jobbreise i dag, så jeg skal få besøk av min søster slik at jeg slipper å være alene. Det er så tomt i buret nå...