Sutretråd..

Det jeg synes er det tristeste, er at jeg forklarte ham at jeg synes han er for lite sensitiv. At jeg forventer mer av ham nå som jeg er så hormonell. Jeg får beklagelser når jeg gråter, men ingen ting endrer seg likevel. Så da føles det enda mer sårt neste gang, og neste gang...
Klarer ikke helt å riste det av meg nå, så da står jeg heller opp og gråter litt for meg selv på badet.
Men takk...
*klemme på* Hadde en slik samboer.. Var utrolig forstyrrende, og fucka til hodet mitt! D måtte faktisk bli brudd før han skjønte alvoret, og vi er begge bittre på hverandre enda. Han fordi jeg ikke prøvde hardere å få han til å forstå, jeg fordi jeg virkelig prøvde uten at han "brydde" seg! Så ikke gi opp, snakk sammen!

Tro meg, ingenting er endret, og det har han bekreftet også i går. Jeg føler selv jeg har forandret meg (til det bedre) så mye siden vi ble sammen, men lite ser jeg til forandring hos han. Og det er så synd for vi elsker hverandre så høyt til tross, og sånt trekker jo bare ned på forholdet med tiden.. Anyways.. Jeg snakker så mye!!! Jeg forteller deg dette bare for at du skal føle deg litt bedre<3 håper du får sovet noe og at dagen er mye lysere i morgen;)
Jeg har ikke mye tro på at min mann skal bli bedre heller. Så får vi bare prøve vårt beste. Håpe at kjærligheten er sterk nok til å bleke de arrene vi får av å bli såret av mennene vi elsker... </3 Føler innmari med deg! :/
Jeg har lagt meg på sofaen for å se en film. Sovner sikkert om noen timer, men da får jeg tankene over på noe annet enn så lenge.
Håper du får en god natts søvn selv. <3
Jeg sitter her med fødestuen på TV og gråter litt pga de nyfødte og litt pga dere to vakre damer <3 Menn og den fordømte stoltheten.. Håper dere begge har sovet godt i natt <3 3år har d vært slutt med meg og x-sambo nå.. På tross av det er følelsene og minnene like sterke, og sårer fortsatt! Kjemp for forståelsen, alternativet er så sårt! Kakk mennene litt hardt i hodet! *klemme på*

Ja, om ikke annet så er jeg veldig vant til å stå opp midt på natten så nattamming burde jo gå finfint :p Godt det er siste innspurt med alle gravidplager!
Amen!!! I natt slo jeg på lyset fordi d var edderkopper i senga! Var selvfølgelig ingen edderkopper der, men da var d tid for do runde igjen, og selvfølgelig å øe litt av meg selv pga "edderkoppene" :-P

Her snakker vi null sex siden unnfangelsen! UGG! Ønsker meg mann! En sexuell en :-P
Tror vi har hatt sex to ganger siden vi ble gravide. Dårlig form og magen kom raskt. Heldigvis er det ikke noe problem for forholdet selv om vi begge savner det.

Nå kan jeg legge til kynnere med tak i ryggen (maserier?)!som nattlig plage. Sovna ikke godt før halv 4 i natt!! Som om halsbrann og håpløst bekken ikke er nok.

Nå kan jeg legge til kynnere med tak i ryggen (maserier?)!som nattlig plage. Sovna ikke godt før halv 4 i natt!! Som om halsbrann og håpløst bekken ikke er nok.
lite visste jeg om hvor mye plager og nattevåke som følger med en graviditet!!!!

lite visste jeg om hvor mye plager og nattevåke som følger med en graviditet!!!!
Ja sant! Er vel for å bli vant til nattevåk med baby, men hva er poenget med å være utslitt før baby kommer? :-P Husker jeg som som en baby mellom ammingene, så det blir bedre når baby er ute <3

Ja sant! Er vel for å bli vant til nattevåk med baby, men hva er poenget med å være utslitt før baby kommer? :p Husker jeg som som en baby mellom ammingene, så det blir bedre når baby er ute <3
Ja d velger jeg også å tro at d blir.. Å man trenger ikke stå opp å gå på do for å amme :-P

Hovudverk, vondt i nakken og bekkenet skriker :(

Henger meg på sutringen over dumme mannfolk. Nå har han endelig kommet hjem etter drøye tre uker i utlandet - men hva skjer?? Jobb jobb jobb, utslitt på kvelden, ingen energi til å prate, ingen energi til å engang HØRE på meg prate, forsvinner inn i tlf verdenen, sovner på sofaen kl 21, sleper seg i seng og snorker kontinuerlig fram til kl 8 dagen etter.... Åååårrrggghhhhh!!! Skjønner han er sliten, dette er den tøffeste delen av året for oss - men hva med meg da?!?! Har jo ikke en dritt nytte av en sånn gubbe som bare gir meg mer å rydde opp, mer mat og lage, mer klesvask OG masse hormonell frustrasjon! Føler vi er på to helt forskjellige planeter...

Henger meg på sutringen over dumme mannfolk. Nå har han endelig kommet hjem etter drøye tre uker i utlandet - men hva skjer?? Jobb jobb jobb, utslitt på kvelden, ingen energi til å prate, ingen energi til å engang HØRE på meg prate, forsvinner inn i tlf verdenen, sovner på sofaen kl 21, sleper seg i seng og snorker kontinuerlig fram til kl 8 dagen etter.... Åååårrrggghhhhh!!! Skjønner han er sliten, dette er den tøffeste delen av året for oss - men hva med meg da?!?! Har jo ikke en dritt nytte av en sånn gubbe som bare gir meg mer å rydde opp, mer mat og lage, mer klesvask OG masse hormonell frustrasjon! Føler vi er på to helt forskjellige planeter...
Du må si fra.. Ikke slit deg ut nå på slutten! Klemme på

Enda litt sutring fra min side.... Snorkesprayen funker overhodet ikke og nå er det fjerde natten siden mandag at enten mannen eller jeg ligger på sofaen... :(

Enda litt sutring fra min side.... Snorkesprayen funker overhodet ikke og nå er det fjerde natten siden mandag at enten mannen eller jeg ligger på sofaen... :(
Neiiii, funker den ikke :( :( så utrolig kjipt! Finnes det andre ting man kan prøve? Plaster på nesa, eller kanskje han ikke har tatt nok dusjer i nesa.. Mannen min tar 6 dusjer i hver. Men ikke sikkert den funker for alle :/

Neiiii, funker den ikke :( :( så utrolig kjipt! Finnes det andre ting man kan prøve? Plaster på nesa, eller kanskje han ikke har tatt nok dusjer i nesa.. Mannen min tar 6 dusjer i hver. Men ikke sikkert den funker for alle :/
Er det nesespray dere har? Jeg fikk sånn halsspray jeg... Han må spraye inn bakerst i munnen og ikke svelge på 20 sekunder. Skal visstnok stramme til musklene der, slik at det lettere kommer luft igjennom. Mulig jeg må kjøpe noe for nesa i tillegg... Dette er ihvertfall slitsomt. :(

Er det nesespray dere har? Jeg fikk sånn halsspray jeg... Han må spraye inn bakerst i munnen og ikke svelge på 20 sekunder. Skal visstnok stramme til musklene der, slik at det lettere kommer luft igjennom. Mulig jeg må kjøpe noe for nesa i tillegg... Dette er ihvertfall slitsomt. :(

Prøv nasespray. Erfaringsmessig bedre :) Min brukar innimellom plaster.

Ja vi har nesespray. Aldri hørt om halsspray. Mannen min har veldig tett nese, så tydelig at det er det som er problemet her. Før han tar den så bruker han saltvannsspray med aloe vera. Er virkelig glad for at det funker for jeg sover ikke når han snorker sånn.
Brukte foresten en opptaksapp for å få han til å forstå at det var ett problem, for han trodde ikke på meg.. :P

Ja vi har nesespray. Aldri hørt om halsspray. Mannen min har veldig tett nese, så tydelig at det er det som er problemet her. Før han tar den så bruker han saltvannsspray med aloe vera. Er virkelig glad for at det funker for jeg sover ikke når han snorker sånn.
Brukte foresten en opptaksapp for å få han til å forstå at det var ett problem, for han trodde ikke på meg.. :P
Jeg har laget uttallige videoer allerede, Stakkars.... Han tror meg! Men det gir automatisk dessverre ingen løsning.... Skal definitivt få tak i nesespray og plaster i morra!

Masse vatn i eine foten = veldig ubehagelig!

Back
Topp