Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff så leit! Det var trist å høreSutrer over at vi måtte avlive Pepper i går. Det var så utrolig vondt å slippe ham, men han ble ikke noe bedre av medisinene han gikk på. Mannen min drar på jobbreise i dag, så jeg skal få besøk av min søster slik at jeg slipper å være alene. Det er så tomt i buret nå...
Da må du fyre opp hormonene enda et hakk å vise hvem som er sjef, få ting på plass så du slipper å bli stressa!Nå er jeg lei av å mase! Har ingenting klart til lillegutt kommer! Bilsete, vognbag, lekegrind osv ligger hos svigermor-spurt henne flere ganger om hun kan finne det frem. Stellebord, stol osv står på et lager. Har spurt mannen i flere uker nå om han kan ta det med hjem! Men neeeeida, har enda ingenting i hus!! Eneste Som er klart et babytøyet, som ikke jeg har Kommode til!!
*litt småstresset og forbanna*
Nei så trist lesing mange klemmer til degSutrer over at vi måtte avlive Pepper i går. Det var så utrolig vondt å slippe ham, men han ble ikke noe bedre av medisinene han gikk på. Mannen min drar på jobbreise i dag, så jeg skal få besøk av min søster slik at jeg slipper å være alene. Det er så tomt i buret nå...
Signerer den. I tillegg så kan du ta ut mannen din sine klær og legge baby sitt tøy der i stedet, så får du se hvor gøy han syns det å ikke ha ett sted å ha klærne sine.. om baby kommer og senga ikke er klar så fortell han hvem som ikke får sove i senga hvertfall.Da må du fyre opp hormonene enda et hakk å vise hvem som er sjef, få ting på plass så du slipper å bli stressa!
Får liksom se mini noen få timer om ettermiddagen før legging. Og jeg er så sliten at jeg griner før kveldsstellet, så må bare gå og legge meg. Føler meg som ei elendig mor, elendig kone, elendig venn og bare blæ for tia. Skikkelig sutter her nå :-S
God bedring!Sår hals, feber og skit vondt i øyra! Håpar formen er mykje bedre før ein fødsel trår inn!
Vis vedlegget 114017
Takk for gode ord <3 neida, vet egentlig det. Men man føler seg så håpløs når det blir sånn. Det er forbigående heldigvis og ja, vi damer er nok for strenge med oss selv!Huff, føler med deg! Har vært sånn her og til tider. Jenta mi er så stor nå at hun setter ord på at hun synes det er dumt at jeg er så sliten. Ikke trivelig å ligge å lytte på at hun forteller bonusfaren at hun gleder seg til babyen kommer ut for da har mmma kanskje ikke vondt i "rompa" lengre. (Bekkenløsning).
Du er ikke en elendig mor, kone og venn. Det går over og du har lov til å være sliten! vi vil jo helst være superkvinner som aldri blir slitne, men sånn er det dessverre ikke
Jo du skal ringe føden med en gang. Da jeg falt så ba de meg være obs på hard mage i etterkant, så vær så snill å ringFikk en ball sparket på magen og har hatt veldig vondt i to timer.. Mest på sidene. Nå er magen litt hard og det er bare ubehagelig! Vet ikke om jeg skal ringe føden eller ei nå jeg?
Også har mellomste man landet på fingeren på trampolinen i går, hovn finger, men klarer å bøye den. Bedre idag men burde kanskje tatt han til legevakt likevel? Ringt legen men fikk ikke time før om på fredag.
Du burde ringe fødeavdelingen... Og dra på legevakten med sønnen din. Håper det viser seg å være ufarlig for alle tre. <3Fikk en ball sparket på magen og har hatt veldig vondt i to timer.. Mest på sidene. Nå er magen litt hard og det er bare ubehagelig! Vet ikke om jeg skal ringe føden eller ei nå jeg?
Også har mellomste man landet på fingeren på trampolinen i går, hovn finger, men klarer å bøye den. Bedre idag men burde kanskje tatt han til legevakt likevel? Ringt legen men fikk ikke time før om på fredag.
Da gjør jeg det nu!Jo du skal ringe føden med en gang. Da jeg falt så ba de meg være obs på hard mage i etterkant, så vær så snill å ring
Hvis sønnen din klarer å bøye fingeren så er den sikkert bare forslått. Kanskje dere kunne kjøpt en støttebandasje på apoteket?
Og ring føden, plis.
Fortell hva de sier da og hvordan det går med dere alleDa gjør jeg det nu!
Hva skjer?? Skal du på sjekk?Da gjør jeg det nu!