Sutretråd..

Sutring herfra også pga beina! Det verker sånn i beina mine:( tar fortsatt magnesium tabletter men til ingen nytte. Færre kramper men de er der liksom, også verker de gjennom hele natta og derfor klarer jeg ikke å sove noe. Støttestrømper brukes jo også. Hmm..
Huff, så utrolig slitsomt... Prøv å tøye flere ganger gjennom hele dagen? Drikk mer vann... ?

Føler at jeg har "alle" fødetegn bortsett fra de 3 som faktisk betyr noe: vannavgang, slimpropp og rier....! 3 dager til termin, orker ikke tanken på å gå over. Grunnet smerter i rygg, bekken og skambenet er det så lite jeg får gjort, og da blir dagene så ufattelig lange! Siste kjerringråd som nå er tatt i bruk er en form av "mirakeldrikken", basert på hva jeg har i hus: vann, sitronsaft, honning, ingefær og cayennepepper.

Blitt skikkelig forkjøla. Kjedelig når det bare er 6,5 dager til keisersnittet. Håper jeg slipper hoste, bare. Det hadde jeg etter sist snitt. Gjør rimelig vondt i såret med den hosten, for å si det sånn.

Blitt skikkelig forkjøla. Kjedelig når det bare er 6,5 dager til keisersnittet. Håper jeg slipper hoste, bare. Det hadde jeg etter sist snitt. Gjør rimelig vondt i såret med den hosten, for å si det sånn.
Uff da... Hvile masse og ta vare på deg selv de neste dagene! Håper formen stiger. God bedring!

Så utrolig provoserende å ha hatt baby festa på puppen hele natta og så komme opp i stua for å finne mannen i så dyp søvn at det ikke er mulig å vekke han. Han møtte ikke ei blid kone idag for å si det sånn :-P

Så utrolig provoserende å ha hatt baby festa på puppen hele natta og så komme opp i stua for å finne mannen i så dyp søvn at det ikke er mulig å vekke han. Han møtte ikke ei blid kone idag for å si det sånn :-P
Haha det er det verste! Har kjeftet fint på mannen ett par ganger fordi han har sovet så godt og ikke jeg :P

Håper du føler deg litt bedre nå. Fortsatt god bedring :)

Hehe, ser den! :) Min begynte på jobb igjen i går og kom hjem til middag på bordet og ferdig vaska kjøkken. Sier at jeg ikke rakk å gå tur med hunden og at jeg har vondt i ryggen også, så det får bli hans jobb. Noen timer senere sover han fortsatt på sofaen og hunden må jo luftes stakkars. Var ikke særlig blid da jeg kom inn igjen ;)

Blir trist av å reise fra foreldrene mine på en dag som i dag med en liten gutt de allerede har blitt glad i. Er lei av å bo langt unna de!

Blir trist av å reise fra foreldrene mine på en dag som i dag med en liten gutt de allerede har blitt glad i. Er lei av å bo langt unna de!
Føler med deg, vet akkurat hva du gjennomgår. :( håper dere treffes snart igjen!

Det er ikke noe gøy :( hvor langt unna bor dere?

Kjenner til det. Pappa bur 5 timar unna, er ikkje berre berre å setta seg i bilen og kjøra..

Ikke mer enn en time unna. Men med keisersnitt og ikke lov til å løfte på 6 uker og for tiden kun en bil er jeg litt isolert føler jeg.. har ikke akkurat det samme forhold til svigers som bor 200 m unna kan man si...

Det forstår jeg :( får krysse fingrene for at de 6 ukene går fort, og så kanskje du kan få foreldrene dine på besøk til deg når du bare har en bil?

Ikke mer enn en time unna. Men med keisersnitt og ikke lov til å løfte på 6 uker og for tiden kun en bil er jeg litt isolert føler jeg.. har ikke akkurat det samme forhold til svigers som bor 200 m unna kan man si...
Kjenner følelsen! Hadde det likedan etter ks med vesla mi i 2013. Mitt tips er at det faktisk er veldig greit med vogn på buss når babyene er så små. Jeg ble en racer på bussing til byen med vogn. Og folk var veldig hjelpsomme ;)

Er så lei nå. Har vel en uke igjen men det føles ut som år. Har så lyst til å bli ferdig nå , men etter en ekstra kontroll i dag har jeg bare 1 cm og en laaaang vei og gå. Har hatt modningstegn i to uker nå så det går ikke akkurat i rekordfart.Blir vel gående til langt inn i juni på denne måten :(

Er såå lei nå :( siden klokka er over tolv er jeg såvidt over i andre dag på overtid.. Ingen tegn til noe fødsel heller, sett bort i fra en del kynnere, men det har jeg hatt mye av hele svangerskapet.. Er så rastløs, spent, sliten og lei på en gang!

Er så rastløs, spent, sliten og lei på en gang!

Ja, det er en så rar tilstand å være i: på en måte så sliten etter hele dette svangerskapet, og all den vekten man bærer nå på slutten, men samtidig i så høyspenn av å hele tiden være beredt på at super-maraton kan begynne når som helst. Jeg tar meg selv i å lengte etter at fødselen skal begynne, og så plutselig litt forfjamset innse at det er nettopp en fødsel jeg driver og ber om. Skulle jo helst vært litt opplagt når det begynner liksom. :woot:

Back
Topp