Sutretråd..

Ja, det er en så rar tilstand å være i: på en måte så sliten etter hele dette svangerskapet, og all den vekten man bærer nå på slutten, men samtidig i så høyspenn av å hele tiden være beredt på at super-maraton kan begynne når som helst. Jeg tar meg selv i å lengte etter at fødselen skal begynne, og så plutselig litt forfjamset innse at det er nettopp en fødsel jeg driver og ber om. Skulle jo helst vært litt opplagt når det begynner liksom. :woot:

Haha samme her! :P vi får håpe det setter i gang for oss begge snart!! :)

Lykke til dere som er på overtid!
Plutselig skjer det, så fyker dagene, og så sitter dere der med verdens nydeligste nurk og kan nesten ikke huske tiden før ;)

Dag 1 over UL termin, og enda 2 dager til menstermin.... Hm.... Jeg har liksom lovet meg selv å ikke miste tålmodigheten før etter søndag... Men...! Ååå... Vi er jo nesten ingen igjen her inne nå som ikke har en nydelig liten tass i armene sine! Dessuten savner jeg veldig å kunne være litt mer mobil med eldste datter. Bare å kunne ha henne tett på fanget og lese en bok før leggetid. Nå blir det bare klatring og skliiing hit og dit... :(

Viktig å sove og hvile mye, ja enklere sagt enn gjort når man er så spent å leter etter tegn på at noe er på gang hele tiden!! :p
Lite søvn i det siste.. er jo sååååå spent!!!!

Uhuu er det mulig!! Vi har en liten maurplage på kjøkkenet, vi byner P få bukt med det nå, har ikke sett maur på flere dager.
I dag tidlig var jeg oppe og tokk et glass med saft, drakk ikke hele, så det sto igjen på kjøkkenet, drakk det opp nå... Men glasset var fult av maur.... På utsiden og innsiden... :hungover: Jeg har sikkert drekt noen :arghh:

Æsjamei!

Uhuu er det mulig!! Vi har en liten maurplage på kjøkkenet, vi byner P få bukt med det nå, har ikke sett maur på flere dager.
I dag tidlig var jeg oppe og tokk et glass med saft, drakk ikke hele, så det sto igjen på kjøkkenet, drakk det opp nå... Men glasset var fult av maur.... På utsiden og innsiden... :hungover: Jeg har sikkert drekt noen :arghh:

Æsjamei!

Æææææææææææsj!!!! :P Fekk frysningar eg no!!!

Jaa da var vi 4 dager på overtid and still counting... :(

Æsjamei!
:eek: grøss...... Men kanskje maurene setter fart på saker og ting?! I så fall vurderer jeg å gjøre det samme... :p

Æsjamei!
Æsj, stakar deg! Mye proteiner i maur da, men guuuuud så ekkelt :o

Jaa da var vi 4 dager på overtid and still counting... :(

Føler med deg! :smiley-angry017 Trøsten er at for hver eneste dag som går så øker den prosentvise sjansen for at noe skal starte, og så langt som du er nå øker den betraktelig! Bare 22% av alle fødsler som starter etter 41+0 (og det er vel du i dag?), og så går det tallet bare nedover og nedover for hver dag nå!

Føler med deg! :smiley-angry017 Trøsten er at for hver eneste dag som går så øker den prosentvise sjansen for at noe skal starte, og så langt som du er nå øker den betraktelig! Bare 22% av alle fødsler som starter etter 41+0 (og det er vel du i dag?), og så går det tallet bare nedover og nedover for hver dag nå!

Tusen takk for oppmuntrende ord <3 er 41+0 idag ja, håper virkelig noe skjer snart!!

Er så trøtt når jeg legger meg at jeg får mareritt. Drømmer jeg ammer og ruller over babyen bla. Huff! Må bli flinkere til å hvile på dagen tror jeg

Forkjølelsen har vart i 12 dager. Bihulebetennelsen er nå et faktum... Smeller i hodet, sprenger i overkjeven, og snørret er ikke lenger gult men oransje-brunt.... :( sovet utrolig dårlig.. ååååå!!! Jeg vil bare ha ut baby! Ikke være syk!

Haha, vannet mitt gikk i dag kl 7 ;) sitter rolig og spiser frokost, ringt føden og skal inn snart ;)

Så spis maur :-P hahaha

God bedring foresten <3
Okaj... Usikker på om jeg angrer utsagnet mitt nå..... :confused:
Men hurra for vannet ditt!! Heia heia, snart baby! :)

Sover veldig dårlig om natta fortiden, sliter med å finne gode sovestillinger.. Og jeg er bare 15+6 dette kan bli et langt svangerskap, haha

Back
Topp