Sutretråd..

Har så vondt i hodet, sitter i panna og bak øyet på venstre side. Er det ok med paracet? Tok en i går kveld for å ha sjans til å sovne, men liker det ikke..
Hvis du plages skikkelig så ville jeg tatt en paracet. Det er bare stress å gå med hodepine sånn. Du kan jo evt. prøve å legge deg i ett mørkt rom hvis du har muligheten. Prøvd å hvile eller sove? Og drikke vann.

Har så vondt i hodet, sitter i panna og bak øyet på venstre side. Er det ok med paracet? Tok en i går kveld for å ha sjans til å sovne, men liker det ikke..
Huff, jeg har unngått alt av smertestillende nå på slutten, men ta å hør med legen din.. Jeg fikk beskjed om å være obs på hodepinen nå på slutten pga fare for svangerskapsforgiftning.. Har hatt mye hodepine og litt høyt blodtrykk... Har du sjekka blodtrykket ditt?

Huff, jeg har unngått alt av smertestillende nå på slutten, men ta å hør med legen din.. Jeg fikk beskjed om å være obs på hodepinen nå på slutten pga fare for svangerskapsforgiftning.. Har hatt mye hodepine og litt høyt blodtrykk... Har du sjekka blodtrykket ditt?

Snakka med jordmor, jeg skulle være forsiktig men gikk fint å ta litt. Ellers skulle jeg slappe godt av.

Ja, tenkte litt på svangerskapsforgiftning, men var hos jordmor på fredag og da var både urin og blodtrykk strålende. Skal på kontroll på fredag igjen, så blir jo sjekka da.

Snakka med jordmor, jeg skulle være forsiktig men gikk fint å ta litt. Ellers skulle jeg slappe godt av.

Ja, tenkte litt på svangerskapsforgiftning, men var hos jordmor på fredag og da var både urin og blodtrykk strålende. Skal på kontroll på fredag igjen, så blir jo sjekka da.
Så bra at du blir fulgt opp :-) Man føler seg mye tryggere når d "kun" er en ule mellom kontrollene :-)

Ja faktisk :) han bruker maxdose, og noen ganger så snorker han selv om men det er lettere å få han til å stoppe nå. Og nå er det bare litt når det står på. Tidligere hørtes det ut som om han skulle stryke med av og til :eek: jeg er også avhengig av stillhet når jeg skal sove på natta :)
Må kjøpe der til mannen i morgen! Hvor? Apoteket? Takk for tips :)

Idag var jeg så sliten etter jobb, handling, middag og leking m 2 åringen at jeg var klart for å legge meg kl 19. 1930 drar mannen på trening, og jeg tar meg et bad for å avlaste ryggen før jeg legger meg. Kl 20, mannen fremdeles på trening og jeg er ferdig å bade, skal bare krype under dyna. OG HUNDEN HAR TISSA MIDT I SENGA!! PÅ BEGGE DYNENE!! Jeg er så fortvila jeg bare griner. Orket ikke bytte på alt, vaske dyner og madrasser før jeg kan legge meg. Og jeg er fly forbanna på mannen som ikke gir hunden lange nok turer nå når jeg går gravid. Vanligvis jeg som går tur m hunden, men i det siste et det mannen som har tatt den jobben siden det ødelegger bekkenet mitt. Og hunden får ALT for lite tur! Den blir rastløs, små gal og hyperaktiv, men mannen nekter for at det et fordi den får for lite aktivitet. Han bare klager over hvor umulig den er. Jeg blir gal!! Gjett om jeg tar gjesterommet i natt og mannen får sove alene i hundetiss!!

Å SÅ SINNA !!
Ååå skjønner godt frustrasjonen din! Men er hunden vant med å gå inn på deres soverom? Jeg tenker at om hunden ikke har lov til det, så muligens det er en reaksjon på sjalusi allerede:P overfor deg eller babyen! Eller rett og slett søker oppmerksomhet:)

Jippiii for at mannen er hjemme, hat fordi han snorker :( gi han snorkespray i gave som han kan bruke mens han er hjemme? Min mann må bruke det, ellers så får ikke jeg sove.
Snorkespray har jeg faktisk aldri tenkt på! Tusen takk for tips! Nå har du reddet flere parforhold:D

for lite sex!!! Livet suger så det suger!

Må kjøpe der til mannen i morgen! Hvor? Apoteket? Takk for tips :)
Ja på apoteket. Sov godt heter den :) tror noen butikker har den også, men hvertfall apoteket :)

for lite sex!!! Livet suger så det suger!
Hehe ikke det det blir mest av her heller. Er så sliten og oppblåst og vannete og usexy at det frister jo ikke!

Hehe ikke det det blir mest av her heller. Er så sliten og oppblåst og vannete og usexy at det frister jo ikke!
Tvinge deg selv til det! er jo ikke bra og gå uten lenge.. Også trenger vi jo sæd nå på slutten:P det starter jo ting og tang der nede.. :sign17:love2

Og forresten, du må ikke tenke sånn om deg selv!!! Alle gravide er supersexy :love7

Tvinge deg selv til det! er jo ikke bra og gå uten lenge.. Også trenger vi jo sæd nå på slutten:p det starter jo ting og tang der nede.. :sign17:love2
Har akkurat informert mannen om hans plikter på det området fremover :p Tror det falt mer i smak enn alt det andre jeg har mast om i det siste ;)

Tvinge deg selv til det! er jo ikke bra og gå uten lenge.. Også trenger vi jo sæd nå på slutten:P det starter jo ting og tang der nede.. :sign17:love2
Og forresten, du må ikke tenke sånn om deg selv!!! Alle gravide er supersexy :love7
Takk for fine ord om å være supersexy. Er enda godt mannen min faktisk sier det også, hjelper litt på :)
Nå er det bare å kjøre på, damer, så det blir noe unger på oss :P :P
Har akkurat informert mannen om hans plikter på det området fremover :p Tror det falt mer i smak enn alt det andre jeg har mast om i det siste ;)

Her er det uaktuelt med sex! Glufsa er så full i vatn/blod at det er jævlig. Sikkelig hoven, stor, øm osv... :(

I natt sov jeg nesten 5 timer sammenhengende uten å måtte stå opp og tisse! Bruker å våkne etter 2 timer og ikke få sove igjen på natten. Men i dag våknet jeg klokken 7 og var superfornøyd med å ha klart å snu døgnet tilbake igjen. Helt til jeg sovner igjen etter en sen frokost og ikke våkner igjen før rundt halv 2. Sukk, helt håpløst!

Må bare få ut litt frustrasjon over frekke folk! La ut et kjøleskap på finn.no, gratis! Første dame som ringte skulle hente det i dag. Jeg forklarte at jeg er gravid og ikke kan hjelpe til med bæring, og hun skulle komme kl. 15. Kvart over ringte jeg, og hun hadde "glemt" å si i fra at hun ikke hadde mulighet...og midt i min frustrasjon legger hun bare på! Legger så ut annonsen på nytt. Denne gangen skulle en mann hente det, jeg forklarte hvor viktig det var at han kom som avtalt da min samboer måtte kjøre 40 min for å møte han. Kom han...? Nei! Ah, skjønner ikke at man kan være så frekke og respektløse når man at på til skal få noe gratis??? Enden på visa ble at jeg ringte 3de på lista, ei hyggelig svensk jente som nærmest kom løpende for å bære med seg kjøleskapet. Så samboer dro på jobben sin, hentet en tralle og hjalp dette svenske paret hjem til sin leilighet med kjøleskapet! Hva som helst for å bli kvitt det for utvaskingen skjer i morgen.

Må bare få ut litt frustrasjon over frekke folk! La ut et kjøleskap på finn.no, gratis! Første dame som ringte skulle hente det i dag. Jeg forklarte at jeg er gravid og ikke kan hjelpe til med bæring, og hun skulle komme kl. 15. Kvart over ringte jeg, og hun hadde "glemt" å si i fra at hun ikke hadde mulighet...og midt i min frustrasjon legger hun bare på! Legger så ut annonsen på nytt. Denne gangen skulle en mann hente det, jeg forklarte hvor viktig det var at han kom som avtalt da min samboer måtte kjøre 40 min for å møte han. Kom han...? Nei! Ah, skjønner ikke at man kan være så frekke og respektløse når man at på til skal få noe gratis??? Enden på visa ble at jeg ringte 3de på lista, ei hyggelig svensk jente som nærmest kom løpende for å bære med seg kjøleskapet. Så samboer dro på jobben sin, hentet en tralle og hjalp dette svenske paret hjem til sin leilighet med kjøleskapet! Hva som helst for å bli kvitt det for utvaskingen skjer i morgen.
Folk er så frekke!!

I natt sov jeg nesten 5 timer sammenhengende uten å måtte stå opp og tisse! Bruker å våkne etter 2 timer og ikke få sove igjen på natten. Men i dag våknet jeg klokken 7 og var superfornøyd med å ha klart å snu døgnet tilbake igjen. Helt til jeg sovner igjen etter en sen frokost og ikke våkner igjen før rundt halv 2. Sukk, helt håpløst!
Føler med deg.. Jeg er oppe mellom 3 og 6 ganger og tisser på natta :( D er så plagsomt, pluss den halsbrannen :( lei.no og når jeg står opp sånn på natta å går på do, så kjenner jeg virkelig hvor tung de 15kg er, vannet i føttene og vondter både her og der, selvfølgelig vekker jeg lillegull også, så d blir sparking :-P MEN gla d er liv, og ikke lenge igjen!! Vi har lov å syte litt nå <3

Back
Topp