Jippiiii, liksom kanskje du får litt ekstra pressehjelp på de verste hostekuleneJa, og måtte regne med å hoste i opp til 6 uker...... så er jeg riktig heldig får jeg hoste meg gjennom fødselen også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippiiii, liksom kanskje du får litt ekstra pressehjelp på de verste hostekuleneJa, og måtte regne med å hoste i opp til 6 uker...... så er jeg riktig heldig får jeg hoste meg gjennom fødselen også
Hi, hi.... Ja kanskje detJippiiii, liksom kanskje du får litt ekstra pressehjelp på de verste hostekulene
Uff, masse god bedring! Ikke godt med brist i ribbenet til vanlig, kan tenke meg at det gjør enda mer vondt når man er gravid.Nå syns jeg egentlig det er nok!!!
Greit å være gravid, men alt dette andre kunne jo holdt seg unna da
Bronkitt, hoster til jeg brekker meg..... Har hostet på meg brist i et ribbein, noe som ikke akkurat er med på å gjøre det at jeg hoster bedre. Og ribbeinet som er bristet ligger rett under bh-strikken
Men nå fikk jeg i det minste bekreftet at antibiotikakuren virker, så da er det lys i enden av tunnelen
Hjelper jo ikke akkurat på muskulaturen i nakke og rygg heller denne hostinga
TakkUff, masse god bedring! Ikke godt med brist i ribbenet til vanlig, kan tenke meg at det gjør enda mer vondt når man er gravid.
Biter tenna sammen og teller ned 36!!!!!!!! Har ikke sovet i natt, greier ikke ligge, ikke sitte, ikke gå, d er så vondt.. Skulle helst stått i en spes stilling, men er så trøtt og sliten... Typisk at d er lørdag, litt værte å få skaffa en skikkelig opptøynings massasje å da *Lei meg*Du får telle ned du også. Hvor lenge må du gå son en pinne?
Herlega London, hoster du enda?
God bedringTakk
Hjelper jo ikke veldig på at junior har det som et av favoritt stedene å sparke .....
Men nå er det forhåpentligvis ikke så lenge igjen
Hvordan gikk det med idiotfrisyren din?Ikke akkurat stort og klage over, men jeg finner ikke den forb***a hårføneren! Mannen er på jobb og jeg får ikke tak i han, og han stressryddet sist for vi fikk besøk og la da den en heeeelt annen plass. Jeg trenger den nå! Skal på jobb og er lei av fuktig hår og sliten etter å ha leita i en hel evighet! Fader altså! Han får så kjeft senere i dag ja, kjenner jeg nesten sprekker nå! Åååh frustrert!
Får dra på jobb med en idiotfrisyre da
At det sksl være så vanskelig å legge ting på sin plass!
*klemme på* vennina mi opplever samme frustrasjon med mannen sin... Men legg deg på gjesterommet med god samvittighet du ;-)Idag var jeg så sliten etter jobb, handling, middag og leking m 2 åringen at jeg var klart for å legge meg kl 19. 1930 drar mannen på trening, og jeg tar meg et bad for å avlaste ryggen før jeg legger meg. Kl 20, mannen fremdeles på trening og jeg er ferdig å bade, skal bare krype under dyna. OG HUNDEN HAR TISSA MIDT I SENGA!! PÅ BEGGE DYNENE!! Jeg er så fortvila jeg bare griner. Orket ikke bytte på alt, vaske dyner og madrasser før jeg kan legge meg. Og jeg er fly forbanna på mannen som ikke gir hunden lange nok turer nå når jeg går gravid. Vanligvis jeg som går tur m hunden, men i det siste et det mannen som har tatt den jobben siden det ødelegger bekkenet mitt. Og hunden får ALT for lite tur! Den blir rastløs, små gal og hyperaktiv, men mannen nekter for at det et fordi den får for lite aktivitet. Han bare klager over hvor umulig den er. Jeg blir gal!! Gjett om jeg tar gjesterommet i natt og mannen får sove alene i hundetiss!!
Å SÅ SINNA !!
Haha joda, det gikk så fint jeg kom meg ut og gikk litt før jobb, så ble da i et bedre humør mannen fikk heller ikke kjeft lerHvordan gikk det med idiotfrisyren din?
Haha rart det der heldig mann du har, jeg rekker sjeldent å gå utHaha joda, det gikk så fint jeg kom meg ut og gikk litt før jobb, så ble da i et bedre humør mannen fikk heller ikke kjeft ler
Jippiii for at mannen er hjemme, hat fordi han snorker gi han snorkespray i gave som han kan bruke mens han er hjemme? Min mann må bruke det, ellers så får ikke jeg sove.Jippi! Mannen endelig hjemme!!! ......................... Etter å ha sovet alene i over tre uker takler ikke jeg lyd, og han er vant til å snorke som han vil.... Tok 1 time før jeg flytta ned på sofaen...
Hjelper det??Jippiii for at mannen er hjemme, hat fordi han snorker gi han snorkespray i gave som han kan bruke mens han er hjemme? Min mann må bruke det, ellers så får ikke jeg sove.
Ja faktisk han bruker maxdose, og noen ganger så snorker han selv om men det er lettere å få han til å stoppe nå. Og nå er det bare litt når det står på. Tidligere hørtes det ut som om han skulle stryke med av og til jeg er også avhengig av stillhet når jeg skal sove på nattaHjelper det??
Hadde helt glemt at det finnes snorkespray. Halleluja til deg! :-D <3Ja faktisk han bruker maxdose, og noen ganger så snorker han selv om men det er lettere å få han til å stoppe nå. Og nå er det bare litt når det står på. Tidligere hørtes det ut som om han skulle stryke med av og til jeg er også avhengig av stillhet når jeg skal sove på natta
Ja, mannen her hyperventilerer i tillegg... dvs, han puster ikke jevnt.... så slitsomt uansett. men men, han må jo holde ut med meg på litt av hvert også, så jeg skal ikke klage for mye. Snorkespray skal kjøpes inn!! Tusen takk for tips.Ja faktisk han bruker maxdose, og noen ganger så snorker han selv om men det er lettere å få han til å stoppe nå. Og nå er det bare litt når det står på. Tidligere hørtes det ut som om han skulle stryke med av og til jeg er også avhengig av stillhet når jeg skal sove på natta