Sutretråd..

Haha, ja med alle kiloene jeg har lagt på meg denne graviditeten hadde det ikke vært noen fin opplevelse å bli sittet på :p
Syntes også 2 trimester var fint, slapp kvalmen og ting var generelt litt lettere.

Ja, skal godsnakke litt, så får vi kanskje til en ordning ;) Klem tilbake <3
Har funnet ut at junior bare MÅ komme før tiden jeg... Blitt enig med meg selv om at jeg makter ikke alle de ukene, og hvertfall ikke over, så etter den 18/4 (1mnd før termin) så er d heeelt greit at'n kommer.. Veldig ego sagt, for jeg ønsker en frisk og oppegående junior, men 1mnd før er ikke å regne som prematur.. Jeg føler meg kurert for evt flere graviditeter.. Men man glemmer visst :-P

Har funnet ut at junior bare MÅ komme før tiden jeg... Blitt enig med meg selv om at jeg makter ikke alle de ukene, og hvertfall ikke over, så etter den 18/4 (1mnd før termin) så er d heeelt greit at'n kommer.. Veldig ego sagt, for jeg ønsker en frisk og oppegående junior, men 1mnd før er ikke å regne som prematur.. Jeg føler meg kurert for evt flere graviditeter.. Men man glemmer visst :-P

Er frå veke 37 dei ikkje blir rekna som premature :) Men skjønna tankegangen. Eg tenker to veker før termin er heeeeeilt ok :)

Lillegutt har fått klarsignal fom. søndag. Da er jeg 37+1. Så får vi se om han hører på mamman sin.
Startet dagen med mensmurringer i magen. Strekk i magen har jeg hele natten.
Ha en flott da, damer :)

Både jeg og gubben er kurert for fler graviditeter nå. Og vi som ønsket oss tre barn. Jaja. De små må hvertfall være store nok til å greie seg mer selv, før det blir snakk om evt fler. Skjønner ikke hva jeg skulle gjort om jeg var alene om dette!!

Min mann er ikke kurert for flere graviditeter. Det er jeg. :p

Har blitt så stor no, at eg blir dårleg kvar gong eg ete :(

Min mann er ikke kurert for flere graviditeter. Det er jeg. :p
Sånn er det her i huset også.. Vi får se hvem som først endrer mening av meg og mannen angående flere unger etter vi har fått denne :p Tror ikke han aner hva han går til ;)

Som om det ikke er nok å være gravid med bekkenløsning osv osv så kjennes det nå ut som jeg brygger på en forkjølelse :( Hodet er bomull, begynnende vondt i halsen og bihulevondtene som jeg har slitt med gjennom hele svangerskapet har nådd nye høyder. Akkurat det jeg trenger nå :p

HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL! I dag ruslet jeg meg en tur, va 1km brukte 1t og hadde en virkelig fin tur i fint vær. Men nå har jeg isjiaslignende smerter som skyter nedover beinet og har mest lyst til å bare gråte!!! Hvorfor?!? D var ok at den var der og murret, men nå verker d konstant :-(

I stad klarte jeg å helle kokende vann over magen!! Hadde kokt flasker og smokker, og skulle helle ut vannet i vasken, og bomma lit.. Auuu :arghh::(

HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL! I dag ruslet jeg meg en tur, va 1km brukte 1t og hadde en virkelig fin tur i fint vær. Men nå har jeg isjiaslignende smerter som skyter nedover beinet og har mest lyst til å bare gråte!!! Hvorfor?!? D var ok at den var der og murret, men nå verker d konstant :-(
Prøv å tøy setemusklatur! Hadde det slik før jeg også, men det gikk bort med tøying og litt triggerpunktbehandling hos fysio. Hadde visst en for stram piriformis. Kanskje det funker for deg også? Jeg bruker denne øvelsen eller så gjør jeg det samme stående på en måte. Med foten på spisebordet og bøyer litt på den andre så jeg får en god strekk.

Prøv å tøy setemusklatur! Hadde det slik før jeg også, men det gikk bort med tøying og litt triggerpunktbehandling hos fysio. Hadde visst en for stram piriformis. Kanskje det funker for deg også? Jeg bruker denne øvelsen eller så gjør jeg det samme stående på en måte. Med foten på spisebordet og bøyer litt på den andre så jeg får en god strekk.
Takk for tipset, forsøkte, men d tar ikke på riktig plass :-/ men er desperat, så jeg gir meg ikke her jeg sitter på gulvet...

Takk for tipset, forsøkte, men d tar ikke på riktig plass :-/ men er desperat, så jeg gir meg ikke her jeg sitter på gulvet...
Håper du får slippe den vondten snart... :)

Det funker nok ikke for å fjerne vondten nå, men kanskje til neste gang :) Jeg fant aldri noe smart løsning på å fikse vondten når den først var der dessverre :( Var litt plaster på såret å trykke på den dumme stramme muskelen, men endte jo opp med en vond muskel :p

Det funker nok ikke for å fjerne vondten nå, men kanskje til neste gang :) Jeg fant aldri noe smart løsning på å fikse vondten når den først var der dessverre :( Var litt plaster på såret å trykke på den dumme stramme muskelen, men endte jo opp med en vond muskel :p
Off, åsså jeg som var så lei fra føøøøøør....

Mandag var jeg på legevakta og fikk konstatert bronkitt :( fikk cosilan etter målt crp på 24. Etter to netter hvor jeg ikke har sovet mer enn max 20 minutter sammenhengende, dro jeg til fastlegen i dag. Nå var crp på 33 og jeg fikk antibiotika og streng beskjed om å komme tilbake hvis jeg ikke er bedre innen fredag......
Blææææh, akkurat som om man ikke er dårlig nok i pusten som gravid i 8.måned og astmatiker fra før :P

Mandag var jeg på legevakta og fikk konstatert bronkitt :( fikk cosilan etter målt crp på 24. Etter to netter hvor jeg ikke har sovet mer enn max 20 minutter sammenhengende, dro jeg til fastlegen i dag. Nå var crp på 33 og jeg fikk antibiotika og streng beskjed om å komme tilbake hvis jeg ikke er bedre innen fredag......
Blææææh, akkurat som om man ikke er dårlig nok i pusten som gravid i 8.måned og astmatiker fra før :P
Maken til uflaks :/ får håpe antibiotika gjør susen så crp går ned. Man trenger liksom ikke dette oppå.. God bedring :)

Maken til uflaks :/ får håpe antibiotika gjør susen så crp går ned. Man trenger liksom ikke dette oppå.. God bedring :)
Takk :) Håper det, jeg kan godt leve med feber ol. Men å hoste så mye at jeg får kynnere og brekker meg bare av å ikke sitte rett opp og ned..... det orker jeg ikke i lengden, og nå har jeg hosta ganske kraftig siden forrige tirsdag :P

Hadde marsvinet mitt hos dyrlegen i dag, og det ser ikke bra ut... Etter røntgen viser bildene at han har væske i lungene. Så hvis han ikke ser ut til å ha progresjon med pusten innen tirsdag, så blir vi anbefalt å avlive ham. Stakkars lille venn. :'(

Vedlegg

• 1428609506162.jpg
    1428609506162.jpg
    55,3 KB · Visninger: 33
Back
Topp