Sutretråd..

Hadde marsvinet mitt hos dyrlegen i dag, og det ser ikke bra ut... Etter røntgen viser bildene at han har væske i lungene. Så hvis han ikke ser ut til å ha progresjon med pusten innen tirsdag, så blir vi anbefalt å avlive ham. Stakkars lille venn. :'(
:-( :-( åhhh *klemme på* de firbeinte barna våre <3 god bedring til lille

Hadde marsvinet mitt hos dyrlegen i dag, og det ser ikke bra ut... Etter røntgen viser bildene at han har væske i lungene. Så hvis han ikke ser ut til å ha progresjon med pusten innen tirsdag, så blir vi anbefalt å avlive ham. Stakkars lille venn. :'(
Å neeei :( Stakkars liten. Håper det går riktig vei! Så fælt når dyrene blir syke :(

Humøret er på bånn idag. Tror jeg bare er sliten thats it! Håper på bedre dager før fødselen..

2-åringen kjørte show fram til 21.30 før hun endelig sovnet i går. Mellom kl 3 og 5 var hun våken. Og kl 7 kommer hun inn til meg og påstår at hun har sovet godt!! :p
Baaah..... Og mellom der har lillemor prøvd å bryte seg ut av magen...
*kaffe*

:-( :-( åhhh *klemme på* de firbeinte barna våre <3 god bedring til lille
Å neeei :( Stakkars liten. Håper det går riktig vei! Så fælt når dyrene blir syke :(
Tusen takk. Det er helt forferdelig. Hadde ikke det minste lyst til å dra på jobb i dag. Vil ikke komme hjem til et mulig dødt dyr. :( Men mer enn å gi medisiner og kjærlighet får jeg ikke gjort. Håper VIRKELIG at han klarer å hente seg inn før mandag er over...

Må ta jerntabletter. Aldri tatt det før, men siden jordmor advarte mot mulig treg mage ble jeg litt motløs. Gidder ikke flere plager

Må ta jerntabletter. Aldri tatt det før, men siden jordmor advarte mot mulig treg mage ble jeg litt motløs. Gidder ikke flere plager

Kjøp gjerne lactoluse som du drikker ein gong om dagen. Det er ikkje avføringsmiddel, men den hjelper tarmen med å beholde litt fuktighet i avføringen slik at den ikkje blir hard osv. Ein blir ofte anbefalt av sjukehuset å ta lactoluse etter fødsel for deni seg sjølv kan gi treig/hard mage.

Kjøp gjerne lactoluse som du drikker ein gong om dagen. Det er ikkje avføringsmiddel, men den hjelper tarmen med å beholde litt fuktighet i avføringen slik at den ikkje blir hard osv. Ein blir ofte anbefalt av sjukehuset å ta lactoluse etter fødsel for deni seg sjølv kan gi treig/hard mage.
Søren at jeg ikke sjekka her litt før, kom nettopp hjem fra apoteket. Takk for tips!

Ta en appelsiiiiiiiiiiiiin:) Del den i båter, hjelper mot nesten alt!! Så lenge den er god :p *klemme på* dagene er så opp og ned...
Det hjalp med en smoooothie idag:D takk for klemmen<3

2-åringen kjørte show fram til 21.30 før hun endelig sovnet i går. Mellom kl 3 og 5 var hun våken. Og kl 7 kommer hun inn til meg og påstår at hun har sovet godt!! :p
Baaah..... Og mellom der har lillemor prøvd å bryte seg ut av magen...
*kaffe*
Oooobs.. Er det nå blitt en vanesak at hun våkner sånn midt på natta tro?:/ stakkars mor..

Oooobs.. Er det nå blitt en vanesak at hun våkner sånn midt på natta tro?:/ stakkars mor..
Neida, har vært fint lenge, men nå har hun plutselig fått sove middagslur 3 dager på rad i bhg, og da topper det seg... :( i dag ble det ingen soving, så håper på bedre natt!

Føler meg fæl :( har ikke knær, kragebein, savner ansiktet mitt og mine tynne fingre. Hvis noen er tørste så er det bare å tappe litt vann fra meg.

Pga isjias lignende smerter så tar jeg litt hensyn og er forsiktig for at foten ikke skal svikte... Resultat: Er stiv som en stokk fra ræva og helt opp i hode :-( D er så voooondt, nakken er så stiv at alt er vondt :-(

Nå syns jeg egentlig det er nok!!!
Greit å være gravid, men alt dette andre kunne jo holdt seg unna da :wtf:
Bronkitt, hoster til jeg brekker meg..... Har hostet på meg brist i et ribbein, noe som ikke akkurat er med på å gjøre det at jeg hoster bedre. Og ribbeinet som er bristet ligger rett under bh-strikken :dead:
Men nå fikk jeg i det minste bekreftet at antibiotikakuren virker, så da er det lys i enden av tunnelen ;)
Hjelper jo ikke akkurat på muskulaturen i nakke og rygg heller denne hostinga :hungover:

huff da :-( MEN ikke lenge igjen nå!!!!! Tell ned ;)
24 (maks 38) dager igjen med vann. Kanskje jeg skal lage ny nedtelling. Hvor mange dager igjen med vondter :P

Pga isjias lignende smerter så tar jeg litt hensyn og er forsiktig for at foten ikke skal svikte... Resultat: Er stiv som en stokk fra ræva og helt opp i hode :-( D er så voooondt, nakken er så stiv at alt er vondt :-(
Du får telle ned du også. Hvor lenge må du gå son en pinne?
Nå syns jeg egentlig det er nok!!!
Greit å være gravid, men alt dette andre kunne jo holdt seg unna da :wtf:
Bronkitt, hoster til jeg brekker meg..... Har hostet på meg brist i et ribbein, noe som ikke akkurat er med på å gjøre det at jeg hoster bedre. Og ribbeinet som er bristet ligger rett under bh-strikken :dead:
Men nå fikk jeg i det minste bekreftet at antibiotikakuren virker, så da er det lys i enden av tunnelen ;)
Hjelper jo ikke akkurat på muskulaturen i nakke og rygg heller denne hostinga :hungover:
Herlega London, hoster du enda?

Back
Topp