Sutretråd..

Nå vil jeg klage litt igjen altså... Ligger nok en gang langstrakt på sofaen med pledd å snufsepapir! Sikkert 10 gang på nyåret at jeg er utslått av forkjølelse, helt på grensen til feber også så formen er på bunn. Også reiser mannen bort på jobb igjen i morgen tidlig og da blir jeg alene med 3åringen når jeg er syk, han kommer ikke hjem før torsdag igjen :( og det er pyton å hoste å være tett når lillebror ligger å sparker opp i ribbeina og du føler at lungene ikke har plass! Topper alt med ei sur svigermor som ikke skjønner at jeg ikke orket overnattingsbesøk fra mandag når jeg er syk...hun er typen som er på "hotell" når hun er på besøk og hjelper ikke til med noe.
Svigermor får bare være sur. Jeg hadde heller ikke orket besøk om jeg var syk. Ta var på deg selv, syns 10 forkjølelser var litt vel mye. God bedring :)

Var til legen på fredag å hun sa at jeg dessverre er veldig mottakelig mot alt av smitte siden kroppen min er så nedkjørt fra før etter et tøft svangerskap, og den rekker heller ikke å komme seg igjen mellom hver runde med sykdom så føler jeg er frisk 2-3dager så er det ny runde :/ lengste perioden uten å vært syk(bortsett fra HG) på nyåret et kanskje 1uke så temmelig utslitt å lei... Å sef er mannen mye borte også...

Skjønner godt at du er sliten da. Uheldig skal man være også. Virker som om noen får alt altså :/

Nå syns jeg maks synd i meg selv.. På mandag gikk jeg (endelig) til legen da forkjølelsen og sterk hoste begynte på uke 4.. "Du har lungebetennelse, men får ikke noe for det". Greit nok det! Men får å toppe alt, så våkner jeg nå natt til onsdag med øyekatarr. Blæææ:(

Nå syns jeg maks synd i meg selv.. På mandag gikk jeg (endelig) til legen da forkjølelsen og sterk hoste begynte på uke 4.. "Du har lungebetennelse, men får ikke noe for det". Greit nok det! Men får å toppe alt, så våkner jeg nå natt til onsdag med øyekatarr. Blæææ:(

Why? Du kan få medisin... Ei vennine fikk penicelin og astma medisin slik at ho skulle få puste bedre.

Ååå, nysenga til mini (cars), ble bomkjøp. Og så fikk vi akkurat solgt den andre senga til sterkt redusert pris. Hormonella griner :-( så kjedelig når ting ikke står til forventningene :-(

Innmari vondt i ryggen i dag. Sånn mensenvondt :/

Jepp, det er den. Sengebunnen er så merkelig. Midtstanga kjennes veldig godt gjennom madrassen, så det er ikke godt å ligge. Får prøve å se om vi har montert helt feil, eller om.vi kan ordne det på et vis. Kan ikke være meningen at det skal være sånn.

Og jeg som ønsker den sånn til sønnen min :( Rakk aldri å kjøpe den :( er så fin!

Jeg håper dere har montert feil, slik at det ikke blir noe bomkjøp. Evnt bytte madrass el no?

Håper dere finner ut av det. :)

Jeg er så hormonell. Og sliten. Og lei. Tenkte at rolige dager på hytta uten noe som må gjøres, bare avslapning og kos skulle gjøre meg godt. Men nå et jeg bare krisesliten og er på nippet til å grine hele tida. Uten å ha gjort noe som helst! Åååå klage klage klage...

Jeg er så hormonell. Og sliten. Og lei. Tenkte at rolige dager på hytta uten noe som må gjøres, bare avslapning og kos skulle gjøre meg godt. Men nå et jeg bare krisesliten og er på nippet til å grine hele tida. Uten å ha gjort noe som helst! Åååå klage klage klage...
Huff så fælt :( er så forferdelig når man bare har lyst til å grine hele tiden. Noen ganger kan det hjelpe å bare slippe det løs, så kanskje du føler deg lettere til sinns etterpå? Sett på en trist film og bare gråt deg i gjennom. Sender deg en håperdufølerdegbedresnart-klem

Hadde håpet jeg skulle slippe unna, men kan virke som det skar seg. Har fått så vondt i bekkenet i dag at det er så og si umulig å gå uten å grine, samt å ligge. Det er selvfølgelig venstre side som gjør vondt, også den eneste siden jeg klarer å sove på. Håper det bare er overbelastning etter dagens husarbeid, men hadde trodd jeg skulle tåle såpass, har støvsugd, vasket og brettet klær, masse klær. Dyttet på noen esker, ryddet kjøkkenet og lagd mat. Ikke vært noe problem å gjøre dobbelt så mye før!

Jeg er lei!!! Jeg er dritt lei.. Jeg vagger, hvert skritt føles som jeg holder på å tisse meg ut (selv når jeg reiser meg fra do), jeg er i dårlig form, jeg peser som en hval, jeg har vondt nederst i ryggen, jeg blir ubehagelig sliten i føttene av å stå å gå... Jeg er tjukk (ja jeg er gravid, ja man skal legge på seg, jajajaja jeg vet alt d der, men d er tungt..å legge på seg15kg på 5-6mnd er MYE uansett!!) D er vanskelig å tørke seg etter man har vært på do, jeg er konstant trøtt og sliten.. Jeg har fått bållemus og noen nye føflekker.. Jeg har fått uvi igjen, og sist men ikke minst, så holder jeg på å bekymre meg ihjel av hjertelyden til ungen som ikke er helt som den skal :-( D var jammen dagens syt.. Lrs har jeg d bra... :p (Gleder meg veldig til å få ut gulle mitt.. Kan godt drøye 2uker til, men jeg vet ikke hvordan jeg skal kunne holde ut til termin:-/)

Åh, nå er jeg så lei! Bekkenløsning har jeg hatt siden like etter positiv test, og det har vært tungt til tider. Men nå er mini blitt så stor og presset på bekkenet er nå så høyt at det å bare gjøre litt i huset betyr at kvelden og natta er ødelagt. Er så slitsomt. Og nå er jeg blitt skikkelig hoven i hender og føtter, hjelper ikke å holde føttene høyt heller. Er så hoven at det blir ubehagelig å stå/gå.
Lille sparker hele døgnet og det er selvfølgelig kjempekoselig, men det sammen med bekkenløsningen gjør at søvn blir det lite av. Hormonell, blir sliten og anpusten av den minste bevegelse og alt er tung. Mini kan godt komme så snart mini er klar for det. Og det kan godt være så snart som mulig :P Syte, syte, syte. Huff.
Eller som gubben bruker å si til alt: "Det e nu hardt det her jordbruket" :P

Åh, nå er jeg så lei! Bekkenløsning har jeg hatt siden like etter positiv test, og det har vært tungt til tider. Men nå er mini blitt så stor og presset på bekkenet er nå så høyt at det å bare gjøre litt i huset betyr at kvelden og natta er ødelagt. Er så slitsomt. Og nå er jeg blitt skikkelig hoven i hender og føtter, hjelper ikke å holde føttene høyt heller. Er så hoven at det blir ubehagelig å stå/gå.
Lille sparker hele døgnet og det er selvfølgelig kjempekoselig, men det sammen med bekkenløsningen gjør at søvn blir det lite av. Hormonell, blir sliten og anpusten av den minste bevegelse og alt er tung. Mini kan godt komme så snart mini er klar for det. Og det kan godt være så snart som mulig :p Syte, syte, syte. Huff.
Eller som gubben bruker å si til alt: "Det e nu hardt det her jordbruket" :p
Klemme på og trøst deg med at du er ikke alene.. Happypreggy hva er d:-P

Klemme på og trøst deg med at du er ikke alene.. Happypreggy hva er d:p

Hadde noen kommet bort til meg og sagt "Åh, det er jo så deilig å være gravid" vet jeg ikke hva jeg hadde gjort med vedkommende :P Godt å vite at man ikke er alene. Krysser fingrene for at siste tiden går fort og at vi ihvertfall ikke går OVER termin (selv om sjansen er stor når man er førstegangs).

Hadde noen kommet bort til meg og sagt "Åh, det er jo så deilig å være gravid" vet jeg ikke hva jeg hadde gjort med vedkommende :P Godt å vite at man ikke er alene. Krysser fingrene for at siste tiden går fort og at vi ihvertfall ikke går OVER termin (selv om sjansen er stor når man er førstegangs).
Jeg setter meg på de som sier at det er deilig å være gravid nå. Så får vi se hvor mye de får sagt :P
Føler med deg. Jeg har vært heldig og har hatt ett kjempe flott 2. trimester (men er syk ellers så dette er ferie for meg hehe), men 3. trimester er veldig tungt. Du har all rett til klage og rope, skulle ønske tiden gikk fortere av det, men dessverre :( du får godsnakke med mini, kanskje han hører på deg. klemmer på deg.

Jeg setter meg på de som sier at det er deilig å være gravid nå. Så får vi se hvor mye de får sagt :p
Føler med deg. Jeg har vært heldig og har hatt ett kjempe flott 2. trimester (men er syk ellers så dette er ferie for meg hehe), men 3. trimester er veldig tungt. Du har all rett til klage og rope, skulle ønske tiden gikk fortere av det, men dessverre :( du får godsnakke med mini, kanskje han hører på deg. klemmer på deg.

Haha, ja med alle kiloene jeg har lagt på meg denne graviditeten hadde det ikke vært noen fin opplevelse å bli sittet på :P
Syntes også 2 trimester var fint, slapp kvalmen og ting var generelt litt lettere.

Ja, skal godsnakke litt, så får vi kanskje til en ordning ;) Klem tilbake <3

Back
Topp