Har du sjekket deg for sv.dia?Blæææ.. Sovet 4 timer. Er nå lys våken etter tissetur nr 3 i løpet av natta. Ny rekord! Skjønner ikke hvorfor jeg konstant våkner og er tørst!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du sjekket deg for sv.dia?Blæææ.. Sovet 4 timer. Er nå lys våken etter tissetur nr 3 i løpet av natta. Ny rekord! Skjønner ikke hvorfor jeg konstant våkner og er tørst!?
Var hos jordmor og sjekka urin for mindre enn en uke siden så da hadde hun nok funnet det ut da. Før jeg ble gravid var jeg veldig dårlig på å få i meg nok vann, men nå er jeg tørst så ofte. Veldig uvantHar du sjekket deg for sv.dia?
Godt du ikke har det da spiser du mye salt / krydret mat? Kanskje du reagerer mer på det nå siden disse smaksløkene våre er så annerledes som gravid.Var hos jordmor og sjekka urin for mindre enn en uke siden så da hadde hun nok funnet det ut da. Før jeg ble gravid var jeg veldig dårlig på å få i meg nok vann, men nå er jeg tørst så ofte. Veldig uvant
Jeg bruker å ha lavt blodtrykk fordi jeg ikke spiser noe særlig salt, så jeg tviler Det er jo ikke sånn at jeg drikker overdrevent mye i løpet av en dag heller, men spørs om jeg drikker for lite på dagen. Så må kroppen si ifra på natta Ikke godt å siGodt du ikke har det da spiser du mye salt / krydret mat? Kanskje du reagerer mer på det nå siden disse smaksløkene våre er så annerledes som gravid.
Gå til legen! Slet med det samme, men pga ryggvondt. Har fortsatt vondt, men etter en uke sykemelding har jeg hvertfall litt mer overskudd. Jeg burde egentlig gått til legen mye tidligere og fått gradert sykemelding så hadde jeg kanskje holdt ut til permisjonsstart. Ikke verdt å slite seg helt ut! Men jeg vet hvor vanskelig det er å komme til den konklusjonen selvEr så sliten. Mannen vil ha meg til lege for å få full sykmelding i morra, det sitter langt inne for meg.
Hør på sokken herGå til legen! Slet med det samme, men pga ryggvondt. Har fortsatt vondt, men etter en uke sykemelding har jeg hvertfall litt mer overskudd. Jeg burde egentlig gått til legen mye tidligere og fått gradert sykemelding så hadde jeg kanskje holdt ut til permisjonsstart. Ikke verdt å slite seg helt ut! Men jeg vet hvor vanskelig det er å komme til den konklusjonen selv
I dag har jeg gjort litt for masse og har vært sengeliggende siden jeg kom hjem. Må sutre litt over det.
Er så sliten. Mannen vil ha meg til lege for å få full sykmelding i morra, det sitter langt inne for meg.
Er så sliten. Mannen vil ha meg til lege for å få full sykmelding i morra, det sitter langt inne for meg.
Er du flink med magnesium og eventuelt støttestrømper? Jeg måtte ta i bruk det for å slippe urolige bein og hevelser. Har hjulpet veldig, så kanskje du kan teste ut det? har også investert i gode joggesko tilpasset mine føtter og rygg, og nå kan jeg endelig gå uten å bli helt ødelagtJeg sliter veldig med rygg og stive legger/ kramper som ikke gir seg. Vanskelig og vondt å ta på sko, eller trykke litt ekstra i foten. Hvis jeg ligger og skal stå, må jeg minst ha 5 min på å klare og rette ryggen det er så vondt og er redd for at det blir bare verre..
Så bra at det har hjulpet! Fikk respet på støttestrømper i går så de skal jeg ha! Og ja går på magnesium daglig men merker lite til bedring. Færre kramper ja, men stive og vonde er de uansett.. Har også skaffet meg gode joggesko, og de er mye til hjelpEr du flink med magnesium og eventuelt støttestrømper? Jeg måtte ta i bruk det for å slippe urolige bein og hevelser. Har hjulpet veldig, så kanskje du kan teste ut det? har også investert i gode joggesko tilpasset mine føtter og rygg, og nå kan jeg endelig gå uten å bli helt ødelagt
Da håper vi støttestrømpene gjør underverker for deg jeg har så langt skaffet meg 3 par.Så bra at det har hjulpet! Fikk respet på støttestrømper i går så de skal jeg ha! Og ja går på magnesium daglig men merker lite til bedring. Færre kramper ja, men stive og vonde er de uansett.. Har også skaffet meg gode joggesko, og de er mye til hjelp