Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så utrolig lei alle de fryktelig kvisene som dukker opp på steder jeg ikke visste at jeg hadde engang. Ser ut som en nybakt kjøttkake i ansiktet og rundt puppene. Man føler seg sååå ekkel. :-(
Blææ! Helt enig :/ ryggen min ser verre ut enn på den verste tiden som tenåring! Elsker kjoler med åpen rygg, men blir nok ikke mange av dem framover ansiktet og skuldre har fått sin del også! Ikke noe stas.. Føler seg ekkel ja!
Nei, det er ganske så grusomt å føle seg så ekkel. Skjønner virkelig hva du mener. Jeg har fått så sykt mange mellom puppa og rundt over puppa, og skuldrene, ansiktet og øverste del av ryggen. Blir aldri nok ! ser værre ut en enn tenåring ja!
Samme her! Kan ikke skjønne hvordan magen skal bli enda større :-SFøler jeg begynner å få den høygravid feelingen jeg hadde helt på slutten sist gang.. Allerede nå Føler meg som en elefant, men går som en and :/
Jaa! Trodde litt at jeg skulle føle meg så strålende og "glødende" som alle snakker om, ikke som et oppblåst kviseberg, haha! Altså noen ganger.. Føler meg bra innimellom, bare så det er sagt håper du også gjør det! Og at vi får tilbake huden vår raskt etter fødselen
Samme her, og er i uke 29 nå. Gosh!Føler jeg begynner å få den høygravid feelingen jeg hadde helt på slutten sist gang.. Allerede nå Føler meg som en elefant, men går som en and :/
Var de stygge eller passet de ikke?Sutrer over at ingen av de 4 ammebhene jeg fikk i posten er noe jeg kan bruke på dagtid. Beholder to for nattebruk men resten går i retur
De ga null støtte til mine store jurVar de stygge eller passet de ikke?
Haha da skjønner jeg veldig godt Må komme meg på hm eller noe å prøve, men usikker på om de passer. Har for store pupper til å handle på hm til vanlig blir fort dyrt å gå på Change og sånt.De ga null støtte til mine store jur
Jeg kjøpte den største de hadde på hm og den var bare pittelitt for stor nå. Lurer på om jeg har hørt bedre ting om cubus eller lindex sine sånn størrelsesmessig, men har ikke sjekket selv.Haha da skjønner jeg veldig godt Må komme meg på hm eller noe å prøve, men usikker på om de passer. Har for store pupper til å handle på hm til vanlig blir fort dyrt å gå på Change og sånt.