Sutretråd..

Sutrer over at jeg om natten prøver å rulle meg fra ene siden til andre via magen. AU AU AU.. ikke akkurat deilig å våkne av at man nesten ligger på magen. :(

Er så utrolig lei alle de fryktelig kvisene som dukker opp på steder jeg ikke visste at jeg hadde engang. Ser ut som en nybakt kjøttkake i ansiktet og rundt puppene. Man føler seg sååå ekkel. :-(

Siste dagene har ryggen verket mer, mye mer halsbrann, mer kynnere og masse luft. Jadda :-S

Lille har funnet ut at det er kult å sparke under ribbeina mine, såå ubehagelig! Skjønner ikke at han kommer til det engang, men har knekt begge nederste ribbeina så sikkert derfor.. :(

Er så utrolig lei alle de fryktelig kvisene som dukker opp på steder jeg ikke visste at jeg hadde engang. Ser ut som en nybakt kjøttkake i ansiktet og rundt puppene. Man føler seg sååå ekkel. :-(

Blææ! Helt enig :/ ryggen min ser verre ut enn på den verste tiden som tenåring! Elsker kjoler med åpen rygg, men blir nok ikke mange av dem framover :( ansiktet og skuldre har fått sin del også! Ikke noe stas.. Føler seg ekkel ja!

Blææ! Helt enig :/ ryggen min ser verre ut enn på den verste tiden som tenåring! Elsker kjoler med åpen rygg, men blir nok ikke mange av dem framover :( ansiktet og skuldre har fått sin del også! Ikke noe stas.. Føler seg ekkel ja!

Nei, det er ganske så grusomt å føle seg så ekkel. Skjønner virkelig hva du mener. Jeg har fått så sykt mange mellom puppa og rundt over puppa, og skuldrene, ansiktet og øverste del av ryggen. Blir aldri nok ! :p ser værre ut en enn tenåring ja! :( :p

Føler jeg begynner å få den høygravid feelingen jeg hadde helt på slutten sist gang.. Allerede nå:( Føler meg som en elefant, men går som en and :/

Nei, det er ganske så grusomt å føle seg så ekkel. Skjønner virkelig hva du mener. Jeg har fått så sykt mange mellom puppa og rundt over puppa, og skuldrene, ansiktet og øverste del av ryggen. Blir aldri nok ! :p ser værre ut en enn tenåring ja! :( :p

Jaa! Trodde litt at jeg skulle føle meg så strålende og "glødende" som alle snakker om, ikke som et oppblåst kviseberg, haha! Altså noen ganger.. Føler meg bra innimellom, bare så det er sagt ;) håper du også gjør det! Og at vi får tilbake huden vår raskt etter fødselen :)

Føler jeg begynner å få den høygravid feelingen jeg hadde helt på slutten sist gang.. Allerede nå:( Føler meg som en elefant, men går som en and :/
Samme her! Kan ikke skjønne hvordan magen skal bli enda større :-S

Jeg sutrer fordi jeg ikke brukte støttestrømper i går, og måtte betale for det i natt.. Grrrr

Jaa! Trodde litt at jeg skulle føle meg så strålende og "glødende" som alle snakker om, ikke som et oppblåst kviseberg, haha! Altså noen ganger.. Føler meg bra innimellom, bare så det er sagt ;) håper du også gjør det! Og at vi får tilbake huden vår raskt etter fødselen :)

Vi får krysse fingrene for det ja! :) Hehe

Æsj... Våknet med halsvondt i dag :-S formen har vært så bra denne uka med masse energi, så var litt nedtur å få en sånn daff dag i dag. Håper det er raskt forbigående!!

Jeg sover så dårlig om nettene. Har vondt overalt i magen og ryggen og må skifte stilling hele tiden.
Og så har jeg hørt rykter om at magen bare skal bli større med tiden :( hvordan skal dette ende....

Sutrer over at ingen av de 4 ammebhene jeg fikk i posten er noe jeg kan bruke på dagtid. Beholder to for nattebruk men resten går i retur

Sutrer over at ingen av de 4 ammebhene jeg fikk i posten er noe jeg kan bruke på dagtid. Beholder to for nattebruk men resten går i retur
Var de stygge eller passet de ikke?

Robbin har bestemt seg for å sparke meg i ribbeina! De verker mye og det er utrolig ubehagelig enda så er han liten! Hvordan Skal det bli da han blir 3 kg!!!!! Kommer til å briste ribbeina!

De ga null støtte til mine store jur :P
Haha da skjønner jeg veldig godt :P Må komme meg på hm eller noe å prøve, men usikker på om de passer. Har for store pupper til å handle på hm til vanlig :P blir fort dyrt å gå på Change og sånt.

Haha da skjønner jeg veldig godt :p Må komme meg på hm eller noe å prøve, men usikker på om de passer. Har for store pupper til å handle på hm til vanlig :p blir fort dyrt å gå på Change og sånt.
Jeg kjøpte den største de hadde på hm og den var bare pittelitt for stor nå. Lurer på om jeg har hørt bedre ting om cubus eller lindex sine sånn størrelsesmessig, men har ikke sjekket selv.

Back
Topp