Sutretråd..

Sutrer over at mannen snorklet så høyt i natt at jeg endte opp med å legge meg på sofaen for å sove.. hjelp ikke snu han over på siden en gang..

Haha da skjønner jeg veldig godt :P Må komme meg på hm eller noe å prøve, men usikker på om de passer. Har for store pupper til å handle på hm til vanlig :P blir fort dyrt å gå på Change og sånt.
Har bestillt to nye på ammebutikken.no der er de stor i str ihvertfall, håper de blir bedre :P kan oppdatere når jeg har fått de

Auuuu! Satte foten fast under verandadøra... Såååå vondt! :(
ImageUploadedByBV Forum1425632419.093460.jpg
Håpar det kom så høgt at eg får på meg skoen etterpå!

Sutrer over at mannen snorklet så høyt i natt at jeg endte opp med å legge meg på sofaen for å sove.. hjelp ikke snu han over på siden en gang..
Du skulle jo sendt han dit :o det er jo han som snorker. Snorker han mye? Her i huset funket saltvannspray og snorkespray :)

Jeg kjøpte den største de hadde på hm og den var bare pittelitt for stor nå. Lurer på om jeg har hørt bedre ting om cubus eller lindex sine sånn størrelsesmessig, men har ikke sjekket selv.
Trodde ikke Cubus og lindex hadde amme bh. De selger jo ikke mammaklær? Er alle amme-bh uten innlegg?

Trodde ikke Cubus og lindex hadde amme bh. De selger jo ikke mammaklær? Er alle amme-bh uten innlegg?
Trodde ikke jeg heller, men her er hvertfall en link til test av ammebher og både Cubus og Lindex er på listen der :) Jeg har bare sett på de som var på hm og der var det 2-3 typer å velge mellom uten at jeg så nøye på noen av de. Tok bare den jeg så var i riktigst størrelse da det var dårlig utvalg :P De har hvertfall ikke innlegg. Tenker det er kjekt å ha én i hus før fødsel, men ser for meg at jeg må ut og kjøpe ny kort tid etter.

Trodde ikke jeg heller, men her er hvertfall en link til test av ammebher og både Cubus og Lindex er på listen der :) Jeg har bare sett på de som var på hm og der var det 2-3 typer å velge mellom uten at jeg så nøye på noen av de. Tok bare den jeg så var i riktigst størrelse da det var dårlig utvalg :P De har hvertfall ikke innlegg. Tenker det er kjekt å ha én i hus før fødsel, men ser for meg at jeg må ut og kjøpe ny kort tid etter.
Takk :) jeg må ha innlegg så skal se hva jeg finner. Bh jakt i morgen håper jeg. Men ser at de anbefaler som du sier, å kjøpe etter fødsel. Da får man mest mulig riktig str :)

Du skulle jo sendt han dit :eek: det er jo han som snorker. Snorker han mye? Her i huset funket saltvannspray og snorkespray :)
Orket ikke prøve å få han til å reagere. Han er kjempe forkjølet og lider av manflue akkurat for øyeblikket og da snorker han myyyyyyye mer enn vanlig. Til vanlig holder det meg ikke våken. dytter litt i han og så snur han seg og slutter. Finnes det noe som heter snorkespray? Hva er det og hvor får man fatti det. Det vil jeg prøve. :)

Orket ikke prøve å få han til å reagere. Han er kjempe forkjølet og lider av manflue akkurat for øyeblikket og da snorker han myyyyyyye mer enn vanlig. Til vanlig holder det meg ikke våken. dytter litt i han og så snur han seg og slutter. Finnes det noe som heter snorkespray? Hva er det og hvor får man fatti det. Det vil jeg prøve. :)
Hvis han har manflu så er det ikke rart, men ja det finnes sånn spray :) Den heter Sov Godt og selges på apoteket. Tror noen matbutikker har det også. Funker på friske menn :D

Klemte fingeren min idag.. Og slo foten rett etter.. Gikk bra med foten men fingeren e vond å blå.. Irriterende å være så klumsete..
Leste glemte, lurte på hvor du hadde lagt den :P håper du ikke har altfor vondt. Det blå blir nok der en stund :)
Klumsete/glemsk. Kjøpte ny lancome mascara i forigårs. Den endte opp i søpla. Trodde posen var tom :(

Leste glemte, lurte på hvor du hadde lagt den :p håper du ikke har altfor vondt. Det blå blir nok der en stund :)
Klumsete/glemsk. Kjøpte ny lancome mascara i forigårs. Den endte opp i søpla. Trodde posen var tom :(
Fikk en pose med nyfødtbleier fra svigersøstra. Svigerfar trodde d var søppel og fylte med sagflis.. Endte i søpla d og.. Æ synes ulykken har følgt siden man ble gravid.. Så du hadde lyst å kjøpe en til? Du må satse på 2 til 1 pris.. ;)

Fikk en pose med nyfødtbleier fra svigersøstra. Svigerfar trodde d var søppel og fylte med sagflis.. Endte i søpla d og.. Æ synes ulykken har følgt siden man ble gravid.. Så du hadde lyst å kjøpe en til? Du må satse på 2 til 1 pris.. ;)
Hvis jeg skal fortsette å kaste de så må jeg nok satse på 2 for 1, ja :P føler tåka kom med OUL, og den bare tjukkere hehe

Blæææ.. Sovet 4 timer. Er nå lys våken etter tissetur nr 3 i løpet av natta. Ny rekord! Skjønner ikke hvorfor jeg konstant våkner og er tørst!? o_O

Back
Topp