Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bestillt to nye på ammebutikken.no der er de stor i str ihvertfall, håper de blir bedre kan oppdatere når jeg har fått deHaha da skjønner jeg veldig godt Må komme meg på hm eller noe å prøve, men usikker på om de passer. Har for store pupper til å handle på hm til vanlig blir fort dyrt å gå på Change og sånt.
Ja takkHar bestillt to nye på ammebutikken.no der er de stor i str ihvertfall, håper de blir bedre kan oppdatere når jeg har fått de
Du skulle jo sendt han dit det er jo han som snorker. Snorker han mye? Her i huset funket saltvannspray og snorkespraySutrer over at mannen snorklet så høyt i natt at jeg endte opp med å legge meg på sofaen for å sove.. hjelp ikke snu han over på siden en gang..
AuuuuAuuuu! Satte foten fast under verandadøra... Såååå vondt!
Vis vedlegget 106782
Håpar det kom så høgt at eg får på meg skoen etterpå!
Trodde ikke Cubus og lindex hadde amme bh. De selger jo ikke mammaklær? Er alle amme-bh uten innlegg?Jeg kjøpte den største de hadde på hm og den var bare pittelitt for stor nå. Lurer på om jeg har hørt bedre ting om cubus eller lindex sine sånn størrelsesmessig, men har ikke sjekket selv.
Trodde ikke jeg heller, men her er hvertfall en link til test av ammebher og både Cubus og Lindex er på listen der Jeg har bare sett på de som var på hm og der var det 2-3 typer å velge mellom uten at jeg så nøye på noen av de. Tok bare den jeg så var i riktigst størrelse da det var dårlig utvalg De har hvertfall ikke innlegg. Tenker det er kjekt å ha én i hus før fødsel, men ser for meg at jeg må ut og kjøpe ny kort tid etter.Trodde ikke Cubus og lindex hadde amme bh. De selger jo ikke mammaklær? Er alle amme-bh uten innlegg?
Takk jeg må ha innlegg så skal se hva jeg finner. Bh jakt i morgen håper jeg. Men ser at de anbefaler som du sier, å kjøpe etter fødsel. Da får man mest mulig riktig strTrodde ikke jeg heller, men her er hvertfall en link til test av ammebher og både Cubus og Lindex er på listen der Jeg har bare sett på de som var på hm og der var det 2-3 typer å velge mellom uten at jeg så nøye på noen av de. Tok bare den jeg så var i riktigst størrelse da det var dårlig utvalg De har hvertfall ikke innlegg. Tenker det er kjekt å ha én i hus før fødsel, men ser for meg at jeg må ut og kjøpe ny kort tid etter.
Orket ikke prøve å få han til å reagere. Han er kjempe forkjølet og lider av manflue akkurat for øyeblikket og da snorker han myyyyyyye mer enn vanlig. Til vanlig holder det meg ikke våken. dytter litt i han og så snur han seg og slutter. Finnes det noe som heter snorkespray? Hva er det og hvor får man fatti det. Det vil jeg prøve.Du skulle jo sendt han dit det er jo han som snorker. Snorker han mye? Her i huset funket saltvannspray og snorkespray
Hvis han har manflu så er det ikke rart, men ja det finnes sånn spray Den heter Sov Godt og selges på apoteket. Tror noen matbutikker har det også. Funker på friske mennOrket ikke prøve å få han til å reagere. Han er kjempe forkjølet og lider av manflue akkurat for øyeblikket og da snorker han myyyyyyye mer enn vanlig. Til vanlig holder det meg ikke våken. dytter litt i han og så snur han seg og slutter. Finnes det noe som heter snorkespray? Hva er det og hvor får man fatti det. Det vil jeg prøve.
Prøv å drikke mer.. Eller spise feks meloner som har mye veske i sæ..Forstoppelse... igjen... jeg må virkelig lære meg å holde meg unna bananer! ;-)
Leste glemte, lurte på hvor du hadde lagt den håper du ikke har altfor vondt. Det blå blir nok der en stundKlemte fingeren min idag.. Og slo foten rett etter.. Gikk bra med foten men fingeren e vond å blå.. Irriterende å være så klumsete..
Fikk en pose med nyfødtbleier fra svigersøstra. Svigerfar trodde d var søppel og fylte med sagflis.. Endte i søpla d og.. Æ synes ulykken har følgt siden man ble gravid.. Så du hadde lyst å kjøpe en til? Du må satse på 2 til 1 pris..Leste glemte, lurte på hvor du hadde lagt den håper du ikke har altfor vondt. Det blå blir nok der en stund
Klumsete/glemsk. Kjøpte ny lancome mascara i forigårs. Den endte opp i søpla. Trodde posen var tom
Hvis jeg skal fortsette å kaste de så må jeg nok satse på 2 for 1, ja føler tåka kom med OUL, og den bare tjukkere heheFikk en pose med nyfødtbleier fra svigersøstra. Svigerfar trodde d var søppel og fylte med sagflis.. Endte i søpla d og.. Æ synes ulykken har følgt siden man ble gravid.. Så du hadde lyst å kjøpe en til? Du må satse på 2 til 1 pris..
Tru kossn vi blir når vi e i ammetåka?Hvis jeg skal fortsette å kaste de så må jeg nok satse på 2 for 1, ja føler tåka kom med OUL, og den bare tjukkere hehe
Haha tørr ikke se for meg en gangTru kossn vi blir når vi e i ammetåka?