Mom2beMai
Forelsket i forumet
Her snakker vi null sex siden unnfangelsen! UGG! Ønsker meg mann! En sexuell enfor lite sex!!! Livet suger så det suger!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her snakker vi null sex siden unnfangelsen! UGG! Ønsker meg mann! En sexuell enfor lite sex!!! Livet suger så det suger!
Ja, om ikke annet så er jeg veldig vant til å stå opp midt på natten så nattamming burde jo gå finfint Godt det er siste innspurt med alle gravidplager!Føler med deg.. Jeg er oppe mellom 3 og 6 ganger og tisser på natta D er så plagsomt, pluss den halsbrannen lei.no og når jeg står opp sånn på natta å går på do, så kjenner jeg virkelig hvor tung de 15kg er, vannet i føttene og vondter både her og der, selvfølgelig vekker jeg lillegull også, så d blir sparking MEN gla d er liv, og ikke lenge igjen!! Vi har lov å syte litt nå <3
Gah, folk er udugelige! Har opplevd lignende flere ganger jeg har gitt bort ting på finn.. Hva er greia liksom?!Må bare få ut litt frustrasjon over frekke folk! La ut et kjøleskap på finn.no, gratis! Første dame som ringte skulle hente det i dag. Jeg forklarte at jeg er gravid og ikke kan hjelpe til med bæring, og hun skulle komme kl. 15. Kvart over ringte jeg, og hun hadde "glemt" å si i fra at hun ikke hadde mulighet...og midt i min frustrasjon legger hun bare på! Legger så ut annonsen på nytt. Denne gangen skulle en mann hente det, jeg forklarte hvor viktig det var at han kom som avtalt da min samboer måtte kjøre 40 min for å møte han. Kom han...? Nei! Ah, skjønner ikke at man kan være så frekke og respektløse når man at på til skal få noe gratis??? Enden på visa ble at jeg ringte 3de på lista, ei hyggelig svensk jente som nærmest kom løpende for å bære med seg kjøleskapet. Så samboer dro på jobben sin, hentet en tralle og hjalp dette svenske paret hjem til sin leilighet med kjøleskapet! Hva som helst for å bli kvitt det for utvaskingen skjer i morgen.
Kjiperen altså!!! Men hey, den følelsen du får når du ikke får og er gift, er vel verre enn den andreHer snakker vi null sex siden unnfangelsen! UGG! Ønsker meg mann! En sexuell en
Skjønner deg godt! Ikke vær lei deg! Disse mennene kan være så utrolig dumme i blantgrrSutrer litt over mannen min. Han vet så utrolig godt at jeg er sensitiv mot kritikk nå om dagen, men likevel så sier han så utrolig mye stygt til meg. I går lå jeg i sengen hele dagen på grunn av det. Rett før han sovnet nå, så ble han sur på meg da jeg sa jeg ikke ville tøyse og tulle fordi jeg ikke vil være lei meg hele natten. Så nå er jeg jo lei meg...
Akkurat det sanme her nå!Må bare syte litt til!!! Halsbrann!!!!!!!!!!
Så frekt!Må bare få ut litt frustrasjon over frekke folk! La ut et kjøleskap på finn.no, gratis! Første dame som ringte skulle hente det i dag. Jeg forklarte at jeg er gravid og ikke kan hjelpe til med bæring, og hun skulle komme kl. 15. Kvart over ringte jeg, og hun hadde "glemt" å si i fra at hun ikke hadde mulighet...og midt i min frustrasjon legger hun bare på! Legger så ut annonsen på nytt. Denne gangen skulle en mann hente det, jeg forklarte hvor viktig det var at han kom som avtalt da min samboer måtte kjøre 40 min for å møte han. Kom han...? Nei! Ah, skjønner ikke at man kan være så frekke og respektløse når man at på til skal få noe gratis??? Enden på visa ble at jeg ringte 3de på lista, ei hyggelig svensk jente som nærmest kom løpende for å bære med seg kjøleskapet. Så samboer dro på jobben sin, hentet en tralle og hjalp dette svenske paret hjem til sin leilighet med kjøleskapet! Hva som helst for å bli kvitt det for utvaskingen skjer i morgen.
Det jeg synes er det tristeste, er at jeg forklarte ham at jeg synes han er for lite sensitiv. At jeg forventer mer av ham nå som jeg er så hormonell. Jeg får beklagelser når jeg gråter, men ingen ting endrer seg likevel. Så da føles det enda mer sårt neste gang, og neste gang...Skjønner deg godt! Ikke vær lei deg! Disse mennene kan være så utrolig dumme i blantgrr
Prøv å overse og tenk heller på noe helt annet- det hjelper hvis du prøver mega klem
Ååå nå fikk jeg så vondt av deg men jeg vet at noen bare er sånn, de tenker seg ikke om, og virker så kalde, men jeg er helt sikker på at han ikke mente noe vondt med det oppfører seg så barnslig! dumme dumme mannfolk!!!!Det jeg synes er det tristeste, er at jeg forklarte ham at jeg synes han er for lite sensitiv. At jeg forventer mer av ham nå som jeg er så hormonell. Jeg får beklagelser når jeg gråter, men ingen ting endrer seg likevel. Så da føles det enda mer sårt neste gang, og neste gang...
Klarer ikke helt å riste det av meg nå, så da står jeg heller opp og gråter litt for meg selv på badet.
Men takk...
Han er dessverre sånn som person, uten å mene noe vondt med det. Han er ikke noe flink til å bry seg om andres følelser. Det har jeg valgt å leve med, men noen ganger føles det utrolig vanskelig. Sånn er livet!Ååå nå fikk jeg så vondt av deg men jeg vet at noen bare er sånn, de tenker seg ikke om, og virker så kalde, men jeg er helt sikker på at han ikke mente noe vondt med det dumme dumme mannfolk!!!!
Folk er så frekke enten det er gratis eller ikke :/ jeg endte opp med å selge to stoler til nr 4 på lista etter at 3 trakk seg uten å si ifra. Solgte også en tvbenk og folk prutet til den store gullmedaljen. Da jeg kom med motbud så svarte de ikke. Syns det er så frekt!Må bare få ut litt frustrasjon over frekke folk! La ut et kjøleskap på finn.no, gratis! Første dame som ringte skulle hente det i dag. Jeg forklarte at jeg er gravid og ikke kan hjelpe til med bæring, og hun skulle komme kl. 15. Kvart over ringte jeg, og hun hadde "glemt" å si i fra at hun ikke hadde mulighet...og midt i min frustrasjon legger hun bare på! Legger så ut annonsen på nytt. Denne gangen skulle en mann hente det, jeg forklarte hvor viktig det var at han kom som avtalt da min samboer måtte kjøre 40 min for å møte han. Kom han...? Nei! Ah, skjønner ikke at man kan være så frekke og respektløse når man at på til skal få noe gratis??? Enden på visa ble at jeg ringte 3de på lista, ei hyggelig svensk jente som nærmest kom løpende for å bære med seg kjøleskapet. Så samboer dro på jobben sin, hentet en tralle og hjalp dette svenske paret hjem til sin leilighet med kjøleskapet! Hva som helst for å bli kvitt det for utvaskingen skjer i morgen.
Jeg vet godt hvordan det føles! Det er tider hvor min også oppfører seg så hjerteløs, men det føles så mye verre når jeg for eks er i en sårbar situasjon som eks nå som høygravid og nesten null hjelp fra hans side. Da kan jeg sitte og gråte flere netter på rad for det gjør bare så vondt akkurat da! Så det er nok mye hormoner i bildet også som gjør det mye verre enn ellers! Skulle ønske de skjønte litt til hvordan man skal oppføre seg i visse situasjoner..,Han er dessverre sånn som person, uten å mene noe vondt med det. Han er ikke noe flink til å bry seg om andres følelser. Det har jeg valgt å leve med, men noen ganger føles det utrolig vanskelig. Sånn er livet!
Haha ja eller den følelsen du får når du er gift og ikke orker å gi. stakkars mannKjiperen altså!!! Men hey, den følelsen du får når du ikke får og er gift, er vel verre enn den andre
Alle skal få ~ men etter fødselen en gangså vær optimist
Sender deg en stooor klem. Menn kan være så hensynsløse noen ganger, og kunne fortjent en tupp i rumpa av og til.Sutrer litt over mannen min. Han vet så utrolig godt at jeg er sensitiv mot kritikk nå om dagen, men likevel så sier han så utrolig mye stygt til meg. I går lå jeg i sengen hele dagen på grunn av det. Rett før han sovnet nå, så ble han sur på meg da jeg sa jeg ikke ville tøyse og tulle fordi jeg ikke vil være lei meg hele natten. Så nå er jeg jo lei meg...
Ikke at jeg føler meg spesiell på noen måte, men jeg føler med deg hvis du har det som meg. Det er som om at de har en psykologisk sperre, på en måte. Det er bare helt umulig for ham å skjønne at det kan være lurt å vise litt hensyn.Jeg vet godt hvordan det føles! Det er tider hvor min også oppfører seg så hjerteløs, men det føles så mye verre når jeg for eks er i en sårbar situasjon som eks nå som høygravid og nesten null hjelp fra hans side. Da kan jeg sitte og gråte flere netter på rad for det gjør bare så vondt akkurat da! Så det er nok mye hormoner i bildet også som gjør det mye verre enn ellers! Skulle ønske de skjønte litt til hvordan man skal oppføre seg i visse situasjoner..,
Det er like frustrerende! Jeg blir både lei meg og sur av det!! Verste er jo vår sesongen å Hihi godt menn er mer tålmodige enn oss der..Haha ja eller den følelsen du får når du er gift og ikke orker å gi. stakkars mann
Tro meg, ingenting er endret, og det har han bekreftet også i går. Jeg føler selv jeg har forandret meg (til det bedre) så mye siden vi ble sammen, men lite ser jeg til forandring hos han. Og det er så synd for vi elsker hverandre så høyt til tross, og sånt trekker jo bare ned på forholdet med tiden.. Anyways.. Jeg snakker så mye!!! Jeg forteller deg dette bare for at du skal føle deg litt bedre<3 håper du får sovet noe og at dagen er mye lysere i morgenIkke at jeg føler meg spesiell på noen måte, men jeg føler med deg hvis du har det som meg. Det er som om at de har en psykologisk sperre, på en måte. Det er bare helt umulig for ham å skjønne at det kan være lurt å vise litt hensyn.
Mannen din har jo vært igjennom svangerskap med deg tre ganger før, så han har IHVERTFALL ingen unnskyldning for å være tankeløs og usensitiv.
Jeg har ikke mye tro på at min mann skal bli bedre heller. Så får vi bare prøve vårt beste. Håpe at kjærligheten er sterk nok til å bleke de arrene vi får av å bli såret av mennene vi elsker... </3 Føler innmari med deg! :/Tro meg, ingenting er endret, og det har han bekreftet også i går. Jeg føler selv jeg har forandret meg (til det bedre) så mye siden vi ble sammen, men lite ser jeg til forandring hos han. Og det er så synd for vi elsker hverandre så høyt til tross, og sånt trekker jo bare ned på forholdet med tiden.. Anyways.. Jeg snakker så mye!!! Jeg forteller deg dette bare for at du skal føle deg litt bedre<3 håper du får sovet noe og at dagen er mye lysere i morgen