Supertidlig og tidlig ultralyd

Knøttet lå på riktig plass ❤️❤️❤️❤️❤️ Herlighet.. Har vært så utrolig nervøs. Det var for tidlig å se noe veldig, men vi så forstersekk, plommesekk og begynnende fosteranlegg. Ble målt til 5+6 og er 5+6 så det stemmer på en prikk

Åååh, så fantastisk at den lille lå på rett plass❤️✨

Knøttet lå på riktig plass ❤️❤️❤️❤️❤️ Herlighet.. Har vært så utrolig nervøs. Det var for tidlig å se noe veldig, men vi så forstersekk, plommesekk og begynnende fosteranlegg. Ble målt til 5+6 og er 5+6 så det stemmer på en prikk
Åh nå fikk jeg gledestårer på dine vegne :Heartred :Heartred :Heartred

Å herlighet nå ble jeg skikkelig glad :Heartred Gratulerer så mye med gode nyheter :Heartred

Jeg tenker det er så bra at flere gjør dette. Blir en veldig stresset pga uvisshet, blir det fort vanskelig å ha gode dager. Tidligere dårlige erfaringer skaper mye stress og ødelegger gleden ved å bli gravid.
Vi som blir gravide med IVF har også UTUL = Ultra Tidlig Ultralyd :happy: Har time på klinikken neste torsdag, da er vi 6+6. Nå må bare tiden gå fortere så vi får vite at alt er superdupert inni der :dance018

Supert :dance008 Så godt å høre! Da kan vi andre leve på din tul en stund mens vi venter på vår egen:hilarious:

Vi får tilbud om ultralyd i uke 7, pga.
IVF (ICSI). Så det blir alt for spennende! ;) Formen tilsier at embryoet klamrer seg fast enda iallefall, så vi får bare håpe. Tror jeg hadde ønsket UL så tidlig uansett, men litt vanskelig å si siden vi prøvde så lenge og det hele er så uvirkelig og skummelt.

Når er det sagt at man tidligst kan se kjønn? Tenk når det dukker opp rosa og blå hjerter på terminlista :D :Heartpink:Heartblue

Når er det sagt at man tidligst kan se kjønn? Tenk når det dukker opp rosa og blå hjerter på terminlista :D :Heartpink:Heartblue
Det er vell tidligst fra 12+noe, men er vel få som sier noe sikkert før rundt uke 14. Vurderer å bestille privat rundt uke 14/15 dersom de ikke ser/ikke vil si noe på offentlig tul:angelic:

Det er vell tidligst fra 12+noe, men er vel få som sier noe sikkert før rundt uke 14. Vurderer å bestille privat rundt uke 14/15 dersom de ikke ser/ikke vil si noe på offentlig tul:angelic:
De sier ikke noe på TUL om det er før uke 12 (grensa for selvbestemt abort). Med første fikk vi vite det 13+noe mener jeg det var. Tar du evt NIPT i/fra utlandet får du vite kjønn, men ikke med norsk NIPT.

De sier ikke noe på TUL om det er før uke 12 (grensa for selvbestemt abort). Med første fikk vi vite det 13+noe mener jeg det var. Tar du evt NIPT i/fra utlandet får du vite kjønn, men ikke med norsk NIPT.
Vet mange ikke sier det på offentlig tul i uke 13 eller 14 heller, derfor vi vurderer privat i tillegg alt etter når den offentlige er og om de sier noe

Vet mange ikke sier det på offentlig tul i uke 13 eller 14 heller, derfor vi vurderer privat i tillegg alt etter når den offentlige er og om de sier noe
Samme her- tenkte å ta en i 14-15, hvis spiren sitter. Skal ha noen nå før TUL også- nervøs etter å ha mista før.

Er det fler her som planlegger supertidlig ultralyd? Altså før den tidlig ultralyd man får tilbud om nå. Jeg har planer om det! Trenger å se om det er ett bankende hjerte etterhvert eller ikke.
Skal bestille til uke 8. Orker ikke gå gjennom en MA igjen, så vil se om fosteret faktisk lever.

Men skal prøve å få legen til å henvise før jeg betaler selv. Har en veldig grei fastlege og de henviser om mor er bekymret også (om man er heldig).

13+4 så vi kjønnet sist❤️ dro privat da.

Hærregud jeg er bare 4+0 i dag. Men vi har ikke bestilt time til TUL. Får vel det i uke 10 uansett offentlig. Men jegvhar veldig lyst til å bestille til uke 7 eller noe ;) ååå. Har ikke bestemt meg ennå ❤️

13+4 så vi kjønnet sist❤️ dro privat da.
Åå har så lyst å vite, både for min og storebror sin del, så tror kanskje vi bestiller privat dersom de ikke sier noe på offentlig:angelic::Heartred Var 13+0 sist og da sa hun at hun hadde en mistanke men ville ikke si noe, så bestiller nok nærmere 14 da

Har bestilt TUL til uke 7 og fått legen til å henvise til TUL/NIPT. Bare en uke igjen til første ultralyd nå! Spent på hvor langt jeg er på vei

Var på tidlig ultralyd privat da jeg var 7+3. så blir det vel tidlig ultralyd offentlig ifbm NIPT

Back
Topp