Skal i neste uke, da er jeg uke 7+5Er det fler her som planlegger supertidlig ultralyd? Altså før den tidlig ultralyd man får tilbud om nå. Jeg har planer om det! Trenger å se om det er ett bankende hjerte etterhvert eller ikke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal i neste uke, da er jeg uke 7+5Er det fler her som planlegger supertidlig ultralyd? Altså før den tidlig ultralyd man får tilbud om nå. Jeg har planer om det! Trenger å se om det er ett bankende hjerte etterhvert eller ikke.
Jeg fikk innkallingene i ulike brev. Fikk TUL først og ordinær en uke senere.Jeg var på privat ul for to dager siden og ble betrygget om at alt så bra ut Embryoet ble målt til 8+0.
Men: i dag fikk jeg brev om tildelt fødeplass og innkalling til ultralyd i uke 18. Men hva med TUL?? Noen som vet om dette kommer i ulike brev, eller om jeg må gå tilbake til legen min og spørre om jeg ble henvist til TUL i u11-14? Og forhånd takk!
Hei! Jeg kjenner heller ikke særlige symptomer ( siden 6+5), og alt var bra ved UL på 8+0Er uke 7+1 i dag, og skal på TUL om 5 dager. Har ikke lenger ligamentsmerter og luft i magen, håper det ikke er et dårlig tegn. Puppene er ømme fremdeles
Så deilig å høre at alt var bra på UL Symptomene kan sikkert variere veldig, gleder meg til UL!Hei! Jeg kjenner heller ikke særlige symptomer ( siden 6+5), og alt var bra ved UL på 8+0
Jeg har bittelitt ømme pupper og god matlyst, uteblitt mens, ellers ingen symptomer. Kanskje litt trett på kvelden… Satser på at alt er bra for deg også
Hei! Forstår ut fra det jeg leser her at det er noe nytt ang offentlig tidlig ultralyd. Det var ikke slik da jeg var gravid i 2020. Finnes dette skriftlig noe sted? Er det en rettighet i hele landet?
Jeg bruker en privat klinikk. Der kan man bestille ultralyd fra uke 6 og så ofte man vil, men man må jo betale for det.Hvor får dere booka enda tidligere ul?