Privat klinikker/gynekologerHvor får dere booka enda tidligere ul?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Privat klinikker/gynekologerHvor får dere booka enda tidligere ul?
Skjønner vi har liksom ikke noe sånt her jeg bor, så da må det vel kjøres et stykkeJeg bruker en privat klinikk. Der kan man bestille ultralyd fra uke 6 og så ofte man vil, men man må jo betale for det.
Samme her, er ca 1,5t en vei i bil… men verdt detSkjønner vi har liksom ikke noe sånt her jeg bor, så da må det vel kjøres et stykke
Vi har 3 timer til nærmeste privat og offentlig så må liksom uansett dersom vi skal på ul.. Men med nr 2 var det enda ikke tilbud om offentlig tul for alle så da booket vi privat da jeg var 13+noe, men siden vi får det offentlig rundt den tiden nå orker vi ikke ta noe ekstra tur privatSkjønner vi har liksom ikke noe sånt her jeg bor, så da må det vel kjøres et stykke
Så det var kopiert inn offentlig info over her, at alle over 35 år får tilbud om TUL og NIPT.Får alle tilbud om offentlig ultralyd i uke 12 nå eller hvordan er dette?
Innen 2022 skulle det være innført i hele landet at alle skal få tilbud om otul, så bare be lege eller jordmor henvise degFår alle tilbud om offentlig ultralyd i uke 12 nå eller hvordan er dette?
Men bare for de over 35 år.Innen 2022 skulle det være innført i hele landet at alle skal få tilbud om otul, så bare be lege eller jordmor henvise deg
Nei for alle, står på den siden på Regjeringen.no du linket til tidligere.Men bare for de over 35 år.
Se det ja… men syns det motsier seg litt… for vi over 35 får jo tidlig i samme periode som da alle skal få? Har ikke hørt om noen her i min kommune som har fått annet enn rutine i uke 18 - ish.Nei for alle, står på den siden på Regjeringen.no du linket til tidligere.
Ja alle får tidlig ul i samme periode for de sjekker jo det samme for både de over og under 35, men de over 35 får også tilbud om nipt. Det skulle være innført innen 2022 var over så det kan godt hende din kommune var sen med å innføre detSe det ja… men syns det motsier seg litt… for vi over 35 får jo tidlig i samme periode som da alle skal få? Har ikke hørt om noen her i min kommune som har fått annet enn rutine i uke 18 - ish.
Men skal ikke påstå noe, for er overhode ikke sikker.