Supertidlig og tidlig ultralyd

Ekstra tidlig ultralyd privat 30.mars, er da 7+1. Har mistet en del, så trenger bekreftelse tidlig. Hmm... eller kanskje det bare er sånn jeg er - må ha så mye kontroll jeg kan :happy:
Samme her! Skulle ha 7+3, men pga begravelse i familien måtte vi flytte den til 7+6. Er 6+4 nå, og det føles uendelig lenge til!! Men foster døde i 8+4/5 sist, så har bestilt en i 9 og… føler meg nok ikke trygg før langt uti uansett.

Mista i uke 12 sist, men foster døde i 8+noe , 1-2 dager etter tidlig ultralyd, så her blir det nok opp til flere private ultralyder før offentlig TUL.
Dette var skikkelig déjà vu å lese, for nøyaktig det samme skjedde med meg i forrige svangerskap! Vi har bestemt oss for det samme mtp ultralydene, blir i hvert fall en ekstra for å potensielt slippe å gå 4 uker uten å vite noe.

Samme her! Skulle ha 7+3, men pga begravelse i familien måtte vi flytte den til 7+6. Er 6+4 nå, og det føles uendelig lenge til!! Men foster døde i 8+4/5 sist, så har bestilt en i 9 og… føler meg nok ikke trygg før langt uti uansett.
Åhnei, beklager for at du måtte oppleve det og kondolerer så mye :Heartred Har også 2 MA og en SA i historien min og unner ingen det. Kommer nok også til å bestille fler. Har så lite symptomer ennå også, så blir litt sprø av det - står tiden stille eller hva :rolleyes: bare 5+1, dette blir lange uker :hilarious::hilarious:

Da jeg tok UL på mandag + blodprøve så var det for å sjekke om det var rester fra spontanabort i slutten av januar, eller ny graviditet. Da så hun ingenting og sa at "det ville uansett vært for tidlig for å se noe som helst". Regner med at egget ble befruktet midten av februar, hun sa "fem uker" ca. Så kan jeg bestille UL allerede om to uker igjen og da går det an å se noe? Dette er veldig nytt for meg!

Dette var skikkelig déjà vu å lese, for nøyaktig det samme skjedde med meg i forrige svangerskap! Vi har bestemt oss for det samme mtp ultralydene, blir i hvert fall en ekstra for å potensielt slippe å gå 4 uker uten å vite noe.
Ja- det er det jeg er redd for/ikke har tid til heller. Stresser nå, med om jeg skal ta en ul allerede neste uke, eller vente til den jeg har bestilt neste mandag. Prøver å vente, selv om jeg er redd. Hadde litt mindre økning enn forventet på hcg, men kildene jeg finner sier at på så høye verdier som jeg har nå er det ikke lenger så relevant å bruke hcg for å måle «levedyktigheten» i svangerskapet. Var 7000 23dpo, 18000 27dpo og 26000 31dpo. Etter man har nådd 6000 er jo doblingstida ca 4 døgn. Så mye stigning mellom 23-27, og litt lite mellom 27-31, men nesten helt gjennomsnittlig mellom 23-31:dontknow

Og makes more sense å ta TUL 7+6, enn så tidlig som 6+2. Den døde jo etter det sist uansett (så har bestilt en i 9 og)

Har hvertfall mye mer symptomer enn sist- det er jo godt tegn..

Ja- det er det jeg er redd for/ikke har tid til heller. Stresser nå, med om jeg skal ta en ul allerede neste uke, eller vente til den jeg har bestilt neste mandag. Prøver å vente, selv om jeg er redd. Hadde litt mindre økning enn forventet på hcg, men kildene jeg finner sier at på så høye verdier som jeg har nå er det ikke lenger så relevant å bruke hcg for å måle «levedyktigheten» i svangerskapet. Var 7000 23dpo, 18000 27dpo og 26000 31dpo. Etter man har nådd 6000 er jo doblingstida ca 4 døgn. Så mye stigning mellom 23-27, og litt lite mellom 27-31, men nesten helt gjennomsnittlig mellom 23-31:dontknow

Og makes more sense å ta TUL 7+6, enn så tidlig som 6+2. Den døde jo etter det sist uansett (så har bestilt en i 9 og)

Har hvertfall mye mer symptomer enn sist- det er jo godt tegn..
Forstår veldig godt at du stresser! Jeg er ikke så kjent med hcg, men om du er bekymret og har økonomien til det så ville jeg tatt ultralyd for å roe nervene. Jeg bestilte ultralyd til 7+0 i dag, og er litt smånervøs. Følg magefølelsen :happy:

Skal på TUL i uke 6❤️ Må det, siden jeg er refertilisert❤️

Jeg bestilte privat tul til 8+4 nå :happy093 «Bare» 4 uker til. Hadde veldig lyst til å ta det litt tidligere, men har hatt tul omtrent i uke 9 med de to første før, så fortsetter trenden.

Jeg har bestilt en tidlig i uke 7+4 for å sjekke liv og at det ligger der det skal - det er 3 uker til i morgen. Tiden går sakte:nailbiting:
Kommer til å bestille hos Lundring i uke 12-13 slik som jeg har gjort i de to andre svangerskapene også. Ekstremt fornøyd med han!

TUL i morgen for å sjekke plassering (5+6) etter to exu tidligere. Gruer meg helt vilt :confused:

Uff, masse lykke til❤️❤️❤️ Håper den lille sitter der h*n skal❤️ :smiley-angelic001

Dobbelpost

TUL i morgen for å sjekke plassering (5+6) etter to exu tidligere. Gruer meg helt vilt :confused:
Skjønner veldig godt at du gruer deg veldig :Heartred Mest sannsynlig går det veldig fint :Heartred Sender massevis av lykkestøv og klemmer :Heartred

Back
Topp