Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt på vei er du da?Blir TUL om tre uker på oss
Skulle jo svare deg ovenfor herHvor langt på vei er du da?
Jeg bestilte en i 7+3 og en i 9 nå. Mista i 8+4/5 sist, så er litt hysterisk… ikke sikkert jeg tar begge, men ga ro i sjela å ha dem booket.
Sniker fra september.Trodde også blodprøvene skulle vært tatt før uke 12.
Hun på legekontoret idag sa de ikke kunne tas før uke 12. Så fikk legetime og tid for prøvene 12+3.
Skjønner deg godt.Jeg bestilte en i 7+3 og en i 9 nå. Mista i 8+4/5 sist, så er litt hysterisk… ikke sikkert jeg tar begge, men ga ro i sjela å ha dem booket.
Skal på svangerskapskontroll hos jm 7+3. Da tar jeg med urinprøve. Gjerne jeg skulle ringt legen igjen ang blodprøvene og henvist til helsenorge sine sider.Sniker fra september.
På HelseNorge står det at første svangerskapskontroll er mellom uke 6-12, og at det da tas blodprøver og urinprøve. Jeg tok det hos jm da jeg var i uke 9. Det praktiseres visst ulikt fra sted til sted, men det bør i hvert fall skje i løpet av første trimester. Det er også etter Helsedirektoratets anbefalinger
Jeg mista i uke 12, men fosteret døde 8+4/5, 1-2 dager etter første TUL. Så denne gangen tar vi i 7+3 og 9 i første omgang.Mistet 8+5 i august, men tror nok fosteret døde før. Når ville dere evt. tatt en ekstra ul? Usikre på når og om vi skal, eller om vi skal vente på den offentlige. Føler det er lenge til, men samtidig er det det vi har gjort i tidligere graviditeter
Skal ha i uke 7/8Er det fler her som planlegger supertidlig ultralyd? Altså før den tidlig ultralyd man får tilbud om nå. Jeg har planer om det! Trenger å se om det er ett bankende hjerte etterhvert eller ikke.
Jepp, uke 7! Siden vi prøvde Letrozol denne runden er det greit å få sett om der er en eller flere inni der Selv om sjansen er liten da.Er det fler her som planlegger supertidlig ultralyd? Altså før den tidlig ultralyd man får tilbud om nå. Jeg har planer om det! Trenger å se om det er ett bankende hjerte etterhvert eller ikke.