Strikking...

Har du link?? :P :D

Sokker er morro å strikke, når man får til hælen :P Fort går det også. Strikker i magic loop jeg da :P og et par om gangen, da blir de like :D :P

Sjekk ut cosy consept på Facebook, der kan du sjå bilde av ulike produkt. Eg fant ikkje nåke oppskrift på nettet, So da ser ut so du kun får da frå boko..

Du må forresten forklara meg korleis du strikke to på ein pinne ein gong!:p

Som du ser minke da kraftig på maskene når du begynne å fella. Heilt normalt!;) der me dei rø strekane har du hullene!:)

Vedlegg

• 1411208495331.jpg
    1411208495331.jpg
    45,1 KB · Visninger: 25
Sjekk ut cosy consept på Facebook, der kan du sjå bilde av ulike produkt. Eg fant ikkje nåke oppskrift på nettet, So da ser ut so du kun får da frå boko..

Du må forresten forklara meg korleis du strikke to på ein pinne ein gong!:p

Ikke vanskelig :D :P Strikker på samme måte med mariusdressen også, med begge ben samtidig :D :P :D

Men skal se om jeg får tid, så skal jeg vise :)

Er det snakk om disse?

1471322_380801902055159_939171956_n.jpg

Visst du har tid til å vise så er jeg vdldig takknemlig! Skal prøve å strikke hæl snart, legger ut bilde om jeg får det til :p

Klart eg kan!:) bare eta litt først..;-)
Legg ut bilde uansett! So kan me kanskje hjelpa deg å sjå ka du gjer feil evt.. Men tippa du fikse da!:) sjå på bildene og ta da steg for steg!:) heie på deg!;)

Klart eg kan!:) bare eta litt først..;-)
Legg ut bilde uansett! So kan me kanskje hjelpa deg å sjå ka du gjer feil evt.. Men tippa du fikse da!:) sjå på bildene og ta da steg for steg!:) heie på deg!;)
Jo det kan jeg jo egentlig, da blir det jo lettere for dere å se hvor jeg detter av! :p

Stemme!:) i kveld ska du strikka hæl!;)
Ja visst jeg finner strikkesakene mine da, leita litt igår og har leita siden vi kom hjem. Lurer på om jeg har vært så uheldig og gitt med feil pose til svigermor, for hun skulle få noe garn av meg. Så har ringt henne og hun skulle sjekke. Kjenner jeg har begynt å få litt nerver :p Ellers får jeg bare stikke innom europris eller husfliden på mandag.

Jeg var forresten innom på husfliden idag ettersom gubben tok oss med på fårefestivalen, og der jobba ei bekjent av meg; som var villig til å vise meg litt om strikking i høstferien hennes! :D Jeg ante ikke at hun jobba der eller kunne strikke :p

Back
Topp