Dette er kun hælen? Hvor på hælen sitter det på leggene hen sånn egentlig da?Jeg suger på å sette 1+1 sammen. Som du forstår
Ellers er jeg klar!
![]()
Detta e kun hæl ja, du har no to pinna te me resten av maskene, dei ska du ikkje bry deg med no!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er kun hælen? Hvor på hælen sitter det på leggene hen sånn egentlig da?Jeg suger på å sette 1+1 sammen. Som du forstår
Ellers er jeg klar!
![]()
Åååå nå fikk jeg lyst å strikke sokker igjenså langt har jeg strikket 3 par i Marius
![]()
Skjønner!Detta e kun hæl ja, du har no to pinna te me resten av maskene, dei ska du ikkje bry deg med no!hælen kjem heilt nere på hælen..
legge me bilde av sokken i voksenversjon So du ser!
![]()
Men hvordan kan du få 6 m på hver av sidene? Er det ikke flere enn 12 m?Har no strikka ca 2cm hæl, får sjå om den blir for long eller ka ettekvart.. Men trur kje da ska ha mykje å sei egentli..![]()
Prøve meg me 6m i enden..altså, strikk fram te du har 6m igjen på pinnen så snu og strikk tebake te du har 6m igjen på andra sio.
Men hvordan kan du få 6 m på hver av sidene? Er det ikke flere enn 12 m?
Okey, men strikker du de 8 helt vanlig? Og unnlater du å strikke noen her siden du får det der hullet?Jo,men du ska ha litt masker midt på hælen og. Eg e ikkje heilt 100% på at da e rett antall, men iforhold te voksenversjonen ska da passa..du får då 6m på ei sia, 8m midt på og 6m på andra sio.
Okey, men strikker du de 8 helt vanlig? Og unnlater du å strikke noen her siden du får det der hullet?
Det er nettopp her jeg får litt problemer!
Jeg skjønner ikkenoMe kjem te dei ettekvart!du strikke dei vanli heilt te du felle dei..
hullet kjem fordi me snur arbeidet.
Jeg skjønner ikkenoHvor snur du arbeidet? Når du har strikka 6 på den ene pinnen, hvordan får du 8 i midten, ett hull og 6 ved siden av? Blir nesten litt på gråten, føler meg stokk dum
![]()
Nei ikke akkurat nå, kom akkurat ut av dusjen for gubben fant ut at vi skulle dra på fårefestival.. Men jeg ser for meg arbeidet!Hehe.. Du e ikkje stokkdom!må du gje deg..
sitte du me strikketøyet ditt no?
Nei ikke akkurat nå, kom akkurat ut av dusjen for gubben fant ut at vi skulle dra på fårefestival.. Men jeg ser for meg arbeidet!
Dvs at vi bare strikker de 8 i midten frem og tilbake uten å ta med de 6 på endene?Oki!
Når du ska begynna på fellingo, altså har strikka 2cm glattstrikk, strikke du bort te du har 6m igjen på pinnen. Disse ska du ikkje strikka no, du bare snur arbeidet og strikke tebake te du har 6m igjen der og. Skjønne?
Dvs at vi bare strikker de 8 i midten frem og tilbake uten å ta med de 6 på endene?
Jeg er medJa, strengt tatt!første gong bort blir jo dei første 6 og strikka som vanlig einaste. Men då henge du med!
![]()
Tipse deg og å sjekka ut rosendal kosesokkeneller dei longe dei har.. Vertfall om du lika å strikka mønster! Dei e kanon!
har strikka eit par av dei for å sei da sånn..
går fort og når du først sette i gong!
![]()