Strikking...

Følte at denne ikke ble like bra?

Den ble så sammenkrølla, så jeg måtte holde den 'bent' med fingrene, ellers kunne den minne om en tommelvarmer x)

Heh.. :p tommelvarmer xD
Ser no ikkje galen ut den heller! Syntes da ser veldig bra ut eg!:D prøv å strikk med resten av sokken og då.. Om bare eit par cm bråt, so får du sjå hælen skikkeli! :)
 
Heh.. :p tommelvarmer xD
Ser no ikkje galen ut den heller! Syntes da ser veldig bra ut eg!:D prøv å strikk med resten av sokken og då.. Om bare eit par cm bråt, so får du sjå hælen skikkeli! :)

Woohoo :D Plokkfisk, du har lært meg å strikke hæl!! :D Er evig takknemlig :D
 

Vedlegg

  • 1411315941229.jpg
    1411315941229.jpg
    77,8 KB · Visninger: 21
  • 1411315986988.jpg
    1411315986988.jpg
    81,3 KB · Visninger: 21

Vedlegg

  • 1411400449636.jpg
    1411400449636.jpg
    106 KB · Visninger: 18
Disse blir neste prosjekt vertfall! :)

Ser forresten ut so eg får te å strikka to på ein magicloop!:D fekk ikkje me meg posten din me framgangsmåte før i dag.. Måtte jo prøva me ein gong!:p ka du trur?!:D

Hehehehe :p Tenkte litt på det, om du fikk det med deg eller ikke :p Men det ser nå hvertfall veldig rett ut da :)

Sånn så jeg har sagt det, så har jeg ikke funnet på noen spesiell lur løsning på strikkingen av hæl. :p Det jeg har gjort er å strikke den første sokkens hæl og så satt den på en hvile pinne. Strikket andre sokks hæl før jeg satt på den første igjen så forsatt som før :p Klumsete fortalt :p
 
Hehehehe :p Tenkte litt på det, om du fikk det med deg eller ikke :p Men det ser nå hvertfall veldig rett ut da :)

Sånn så jeg har sagt det, så har jeg ikke funnet på noen spesiell lur løsning på strikkingen av hæl. :p Det jeg har gjort er å strikke den første sokkens hæl og så satt den på en hvile pinne. Strikket andre sokks hæl før jeg satt på den første igjen så forsatt som før :p Klumsete fortalt :p

Heh.. Ja, da ser ut so eg fekk da te greit!:) eg strikke vertfall to bråt no! Nett ferdi me mønsteret..:) Heh.. :p takk for guide!!:D kjem nok ikkje te å strikka enkle sokka ette detta!:p

Eg får ta hælen når den kjem... :p evt so e da jo ikkje so gale me ein hjelpepinne heller av og te!;)
 
Heh.. Ja, da ser ut so eg fekk da te greit!:) eg strikke vertfall to bråt no! Nett ferdi me mønsteret..:) Heh.. :p takk for guide!!:D kjem nok ikkje te å strikka enkle sokka ette detta!:p

Eg får ta hælen når den kjem... :p evt so e da jo ikkje so gale me ein hjelpepinne heller av og te!;)

Går jo så fort også... Tenk, når du nå er ferdig, så er du ferdig ;)
 
Jeg skjønte ikke det der, jeg kommer aldri til å klare å strikke sokker -.-
 
Back
Topp