Følte at denne ikke ble like bra?
Den ble så sammenkrølla, så jeg måtte holde den 'bent' med fingrene, ellers kunne den minne om en tommelvarmer x)
Heh..
Ser no ikkje galen ut den heller! Syntes da ser veldig bra ut eg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Følte at denne ikke ble like bra?
Den ble så sammenkrølla, så jeg måtte holde den 'bent' med fingrene, ellers kunne den minne om en tommelvarmer x)
Heh..tommelvarmer xD
Ser no ikkje galen ut den heller! Syntes da ser veldig bra ut eg!prøv å strikk med resten av sokken og då.. Om bare eit par cm bråt, so får du sjå hælen skikkeli!
![]()
WoohooPlokkfisk, du har lært meg å strikke hæl!!
Er evig takknemlig
![]()
Det er vel heller omvendt, en god lærer fremfor elev, hehehÅ so kjekt!!so flink du e!
enkelt å læra frå seg me so flink "elev"!
![]()
Det er vel heller omvendt, en god lærer fremfor elev, heheh![]()
HeheHeh.. ;-) Men so kjekt at du fekk da te!!no blir da sokka på heile bølingen din tippa eg!
kjempekjekt å kunne hjelpa!
![]()
HeheSkal handle garn imorgen, må nok handle flere pinner også for jeg hadde visst sendt med svigermor hele pakka!
Mitt endelige resultat, som jeg er så stolt over!![]()
Takk takk! Har allerede vært å henta korte til gubbenHurra!!da e sokken å vera stolt øve vettu!!
lykke te me garnshopping i dag!
Heh..
Hvis noen har lyst å strikke babysokker/sko, denne var faktisk veldig enkel og rask![]()
http://strikkogtoys.blogspot.no/2013/02/babysokk-trinn-for-trinn-illustrert.html
Disse blir neste prosjekt vertfall!
Ser forresten ut so eg får te å strikka to på ein magicloop!fekk ikkje me meg posten din me framgangsmåte før i dag.. Måtte jo prøva me ein gong!
ka du trur?!
![]()
HeheheheTenkte litt på det, om du fikk det med deg eller ikke
Men det ser nå hvertfall veldig rett ut da
![]()
Sånn så jeg har sagt det, så har jeg ikke funnet på noen spesiell lur løsning på strikkingen av hæl.Det jeg har gjort er å strikke den første sokkens hæl og så satt den på en hvile pinne. Strikket andre sokks hæl før jeg satt på den første igjen så forsatt som før
Klumsete fortalt
![]()
Heh.. Ja, da ser ut so eg fekk da te greit!eg strikke vertfall to bråt no! Nett ferdi me mønsteret..
Heh..
takk for guide!!
kjem nok ikkje te å strikka enkle sokka ette detta!
Eg får ta hælen når den kjem...evt so e da jo ikkje so gale me ein hjelpepinne heller av og te!
![]()
Man må nesten bare prøve og feile, jeg måtte gjøre det ett par ganger før jeg skjønte greia. Nå prøver jeg meg på sokk med mønster og farge i, og følger oppskriftJeg skjønte ikke det der, jeg kommer aldri til å klare å strikke sokker -.-
Jeg skjønte ikke det der, jeg kommer aldri til å klare å strikke sokker -.-