Noen som har prøvd Skappel sin nye kolleksjon? Den med Tone Damli, var så mye fint
Synes det var noe fint, men er ikke så fan av oversized ullgensere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har prøvd Skappel sin nye kolleksjon? Den med Tone Damli, var så mye fint
Kan verken tyde mønsterstrikk eller velge riktig garntype osv. Men prøver meg på et tulla teppe fra strikkezilla. Eeh det blir spennende å se om jeg får det i mål. Eller om det går rett i søpla
Sniker fra juli .Mønster på denne dressen er kjøpt, manglar berre tråd og overskudd til å strikke
Vis vedlegget 346277
Nei, begynte nede ved beina. Veldig lett å strikkeSniker fra juli .
Er denne dressen strikket fra toppen og ned ?
Nøstebarn-teppeEr det noen erfarne strikkere som klarer å se hvilket babyteppe dette er?
TUSEN TAKK!Nøstebarn-teppe
Jeg har akkurat startet på den, men strikker den uten fot.Er det noen som har strikket strømpebuksa fra Kfo?
Aha, er foten jeg sliter medJeg har akkurat startet på den, men strikker den uten fot.
Er det noen som har strikket strømpebuksa fra Kfo?
Hvorfor ikke gjøre det skikkelig når du først prøver? Kjøp garn i garnbutikk så får du hjelp til både garn og strikkingen blir så koselig med et hjemmestrikket teppe
Var den jeg tenkte på ja det gikk unna når jeg kjøpte ny oppskrift, kjøpte feil på dansk først og forstod lik 0 så nå gikk det unnaOlives strømpebukser? Jeg har laget to stk
Så fin farge! Vet du hva den heter?Det går ikke så fort, men Willums selebukse begynner å ta form helt uvirkelig at jeg skal kle opp min egen lille baby i denne her!
Jeg mener den heter Rust, er merinoull fra Sandnes. Veldig fin!Så fin farge! Vet du hva den heter?
Kjøpte akkurat et nytt nøste for skal strikke en lue i samme farge, og den heter visst Karri. Så beklager feil tidligereSå fin farge! Vet du hva den heter?