Strikketråden!

Kan verken tyde mønsterstrikk eller velge riktig garntype osv. Men prøver meg på et tulla teppe fra strikkezilla. Eeh det blir spennende å se om jeg får det i mål. Eller om det går rett i søpla:hilarious:

Kan verken tyde mønsterstrikk eller velge riktig garntype osv. Men prøver meg på et tulla teppe fra strikkezilla. Eeh det blir spennende å se om jeg får det i mål. Eller om det går rett i søpla:hilarious:

Hvorfor ikke gjøre det skikkelig når du først prøver? Kjøp garn i garnbutikk så får du hjelp til både garn og strikkingen:) blir så koselig med et hjemmestrikket teppe:)

Jeg er sååå fornøyd denne søte smokkesnoren jeg ble ferdig med i helgen :Heartblue så får vi se om lillegutt i det hele tatt vil ha smokk da:hilarious:

Vedlegg

• C50DC374-9D5A-42E6-8BA0-732073857BD2.jpeg
    C50DC374-9D5A-42E6-8BA0-732073857BD2.jpeg
    30,8 KB · Visninger: 63
Er det noen erfarne strikkere som klarer å se hvilket babyteppe dette er?

Vedlegg

• 74CDEB1A-A146-4903-A3E6-43DC23C06EDB.jpeg
    74CDEB1A-A146-4903-A3E6-43DC23C06EDB.jpeg
    60,9 KB · Visninger: 56
Er det noen som har strikket strømpebuksa fra Kfo?

Hvorfor ikke gjøre det skikkelig når du først prøver? Kjøp garn i garnbutikk så får du hjelp til både garn og strikkingen:) blir så koselig med et hjemmestrikket teppe:)

Hehe ja nei det kan du si. Aldri hatt helt tolmodighet med meg. Men har kjøpt garn fra Dale. Så blir et lett tynt teppe som kan brukes i bilstol å sånn. Er snart halvveis med det. Så avslutter det. Og prøver meg på en enkel bollestrikkerumper til. Den fikk jeg vertfall til:)

Ååå skikkelig hekta på å strikke for tiden! Akkurat begynt på en selebukse (Willums fra Petiteknit) og snart ferdig med en fot. Samtidig holder jeg på med noen søte rillesko :p og mamma har bestilt garn for å strikke et nyyydelig hentesett :D:rolleyes: det gledes!

Det går ikke så fort, men Willums selebukse begynner å ta form:cool::Heartblue helt uvirkelig at jeg skal kle opp min egen lille baby i denne her!:dummy:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    2,9 MB · Visninger: 48
Back
Topp