Tusen takk! Veldig fornøyd med fargene og gleder meg helt enormt til å prøve det på! Teppet er fra tiddelibom og heter sikksakkteppe mener jegWow så flink du er! Det teppet var utrolig kult og så fine farger du har valgt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Veldig fornøyd med fargene og gleder meg helt enormt til å prøve det på! Teppet er fra tiddelibom og heter sikksakkteppe mener jegWow så flink du er! Det teppet var utrolig kult og så fine farger du har valgt
Hadde jeg kunne å strikke, så hadde jeg kastet meg på pinnene Kjempefint altsåTusen takk! Veldig fornøyd med fargene og gleder meg helt enormt til å prøve det på! Teppet er fra tiddelibom og heter sikksakkteppe mener jeg
Jeg har egentlig ikke kunnet strikke skikkelig før nå i februar, da fikk jeg garn og oppskrift til en vest av min mor, så med masse veiledning både fra henne og YouTube ble jeg hekta og har lært masse underveis! Men helt avhengig av hjelpHadde jeg kunne å strikke, så hadde jeg kastet meg på pinnene Kjempefint altså
Da har du virkelig blitt flink på kort tidJeg har egentlig ikke kunnet strikke skikkelig før nå i februar, da fikk jeg garn og oppskrift til en vest av min mor, så med masse veiledning både fra henne og YouTube ble jeg hekta og har lært masse underveis! Men helt avhengig av hjelp