Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig ferdigstilt! Med de søteste knappene som det står hjerteknuser på
Så fin den ble. Jeg holder på med snekkerstrikkebuksen til paelas knits.Endelig ferdigstilt! Med de søteste knappene som det står hjerteknuser på
Jeg kan dessverre ikke å strikke, men svigermor er veldig flink. Til nr 1 strikket hun et gigantisk hentesett, og lite visste vi at det måtte vaskes på vanlig måte før det kunne bli brukbart Så jeg tenkte jeg skulle prøve å tove (?) det nå. Men hvordan i alle dager gjør man det?? Har googla og vasket på de ulike måtene jeg har funnet, men settet blir jo bare større og større! Tror det er merinoull hun har strikket i om jeg husker riktig. Noen som har gode tips? Fortsetter jeg å vaske det vanlig blir det snart passe til meg jo
Merinoull går dessverre ikke an å tove, og vil strekke seg i vask mer enn det vil krympe. :/Jeg kan dessverre ikke å strikke, men svigermor er veldig flink. Til nr 1 strikket hun et gigantisk hentesett, og lite visste vi at det måtte vaskes på vanlig måte før det kunne bli brukbart Så jeg tenkte jeg skulle prøve å tove (?) det nå. Men hvordan i alle dager gjør man det?? Har googla og vasket på de ulike måtene jeg har funnet, men settet blir jo bare større og større! Tror det er merinoull hun har strikket i om jeg husker riktig. Noen som har gode tips? Fortsetter jeg å vaske det vanlig blir det snart passe til meg jo
Takk for tips, det skal jeg prøve!Prøv vaske/skylle det for hånd, legg det i maskin med full sentrifuge (altså ikke vask, bare sentrifuge) og tørk det flatt på håndkle hvor du "former" det først.
Ånei! Er det sant? Æsj, det var jo litt kjedelig da Men takk for svar!Merinoull går dessverre ikke an å tove, og vil strekke seg i vask mer enn det vil krympe. :/
Om det er superwash garn, så kan du vaske det på vanlig program, 30 grader, så vil det gå tilbake til opprinnelig form. Husk å tørke det flatt.Ånei! Er det sant? Æsj, det var jo litt kjedelig da Men takk for svar!
Sniker: da er det nok superwash garn. Vask med vanlig trommelrunde i maskin, og evt også tørketrommel, så krymper det tilbake til størrelsen før vaskJeg kan dessverre ikke å strikke, men svigermor er veldig flink. Til nr 1 strikket hun et gigantisk hentesett, og lite visste vi at det måtte vaskes på vanlig måte før det kunne bli brukbart Så jeg tenkte jeg skulle prøve å tove (?) det nå. Men hvordan i alle dager gjør man det?? Har googla og vasket på de ulike måtene jeg har funnet, men settet blir jo bare større og større! Tror det er merinoull hun har strikket i om jeg husker riktig. Noen som har gode tips? Fortsetter jeg å vaske det vanlig blir det snart passe til meg jo
Tusen takk for svar! Haha da håper jeg på en skikkelig feilproduksjon på garnet slik at det passer til baby etter vaskOm det er superwash garn, så kan du vaske det på vanlig program, 30 grader, så vil det gå tilbake til opprinnelig form. Husk å tørke det flatt.
Jeg vasker alt av merinoull på vanlig 30 graders program og 1000-1400 sentrifuge. En gang har jeg opplevd at en jakke krympet litt fra opprinnelig størrelse, men da var det en feilproduksjon på garnet.
Takk for svar!Sniker: da er det nok superwash garn. Vask med vanlig trommelrunde i maskin, og evt også tørketrommel, så krymper det tilbake til størrelsen før vask
Kjempefin!Vis vedlegget 362583 Vis vedlegget 362583
Sparkebukse ferdig
Holder nå på med et babyteppe i lamull
Gleder meg til babyen er her ❤❤
Tusen takkKjempefin!
Wow så flink du er! Det teppet var utrolig kult og så fine farger du har valgtFerdigstilt alle prosjektene mine og gleder meg så utrolig masse til å se lille babyen i alt dette