Kjempefin, og fint strikkaJeg elsker å strikke. Jenta mi på 2 har hatt full strikkegarderobe hele veien...
Men må nok strikke noe nytt til baby og...
Denne strikket jeg nylig til en liten en som ventes i januar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempefin, og fint strikkaJeg elsker å strikke. Jenta mi på 2 har hatt full strikkegarderobe hele veien...
Men må nok strikke noe nytt til baby og...
Denne strikket jeg nylig til en liten en som ventes i januar.
Åå, den var kjempefinNettopp bestilt ankers heldrakt med lys beige garn Så den skulle strikkes frem og tilbake
denne dressen strikka jeg til sønnen, veldig fin - men må syes med maskin og klippes og syes mer og så strikke knappestolper, og det har jeg ikke nerver til
Vis vedlegget 344559
Kanskje kan jo hende det endrer seg etter vi får vite kjønn, men gjør jo ikke noe om det er en nøytral fargeÅå, den var kjempefin
Ser at det blir litt montering med den ja, både med klipping og festing av tråder!
Ankers i beige og blir fint! Blir det til hentedress?
Det settet er kjempefintJeg har begynt å strikke for en liten stund siden, ikke sann kjempegod enda, men det kommer seg
Tenkte å strikke theo og theas hentesett til frøet i magen, i en beige kjønnsnøytral farge
Eg begynte å strikka når me starta prøvinga i fjor og fortsatte då eg vart gravidJeg gleder meg altså så mye til å begynne å strikke til min egen baby! Venter en stund til, vil være så sikker som mulig på at dette går bra først. Tror det er strikking jeg gleder meg mest til akkurat nå, etter å fortelle at vi skal ha barn til venner og familie
Eg strikka Mondaysuit for eit år sidan, kjempesøtJeg tenkte å starte med en mondaysuit fra petiteknit i en kjønnsnøytral farge (må bare bli ferdig med noen andre prosjekter først). Mor Signe teppet synes jeg også er helt fantastisk mykt og deilig! Og Ellens hentesett er også høyt på listen. I tillegg til noen helt enkle bleiebukser og rompere.
Ellers er begge bestemødrene superstrikkere, så jeg tror ikke babyen skal mangle noe sånt i hvert fall
Den er så nydelig, gleder meg til å starte!Eg strikka Mondaysuit for eit år sidan, kjempesøt
Synes denne er så fin
Åh, den var nydelig!Har dilla på strikking selv, men det ble en lang pause etter førstemann. Nå er jeg i gang igjen, så da blir det nok litt produksjon i tiden framover
Elsker denne heldressen! Veldig tøyelig og god, men liiitt mye monteringsjobb
Jaa, Willums selebukse har jeg laget tre av til gutten vår Vi visste ikke kjønn, men koksgrå, petroleum og pistasje føler jeg er fine unisexfager.Babystrikk har vært min dille hele dette året, lenge før vi bestemte oss for å prøve faktisk Har strikket en hel del i år, tanken var å ha noe på lur for det er jo alltids "noen" som får baby. Plutselig så var det vi selv som skulle ha, og ingen andre rundt oss har fått eller venter så jeg har en hel del liggende Har to gutter fra før av så vet hva jeg liker og hva vi brukte mye. Heldress med glidelås er supert (men dog mye arbeid), "rompere" (sjekk Dahlia mønsteret, aah så fin ), enkle bodyer, sokker og ikke minst tynne bukser/strømpebukser. Gjerne med ferdig fot. Hadde dilla på babytepper med nr 2 så har liksom 4-5 tepper liggende Har akkurat strikket en vinterfin sparkedress fra Klompelompe og en Willums selebukse. Litt vanskelig synes jeg når man ikke vet kjønn men får bare strikke litt diverse i forskjellige farger frem til man kanskje vet noe Tror jeg skal legge opp til en enkel bukse i kveld faktisk, eller en løvfallbody Merker at denne tråden gjorde meg skikkelig gira