Strikkedamer! Hva har dere på pinnene? :)

04dbaf430fb876aa5534f2528352b376
prøvde poste denne i gårkveld. Men ble da ferdig med strikking av kjappstrikka drakt fra paelas. Bare montering igjen.. utsetter nok det litt..
 
04dbaf430fb876aa5534f2528352b376
prøvde poste denne i gårkveld. Men ble da ferdig med strikking av kjappstrikka drakt fra paelas. Bare montering igjen.. utsetter nok det litt..
Kjempefin. Kjenner jeg gleder meg veldig til OUL og forhåpentligvis få vite kjønn, sånn at jeg kan sette igang med alle prosjektene jeg har på vent. Et spm... Hvor kjapp er en kjappstrikka drakt?
 
Kjempefin. Kjenner jeg gleder meg veldig til OUL og forhåpentligvis få vite kjønn, sånn at jeg kan sette igang med alle prosjektene jeg har på vent. Et spm... Hvor kjapp er en kjappstrikka drakt?
Du klarer fint den minste str. På 2 kvelder vil jeg tro.. jeg brukte litt lenger tid men hadde da endel pauser. Går ganske fort. Men monteringa er nok litt mer kjedelig..
 
Noen som har noe enkelt å foreslå som jeg kan strikke til babyen, det må ikke vær for stort. Må ha en god oppskrift som er lett å lese :p
 
Etter å ha lest igjennom og sett alt det fine dere andre har på pinnen, kom endelig lysten til å strikke snikende tilbake... :D Så nå er det vognpose på pinnene her i huset etter inspirasjon fra dere her inne!! :)
Tenkte å begynne på vognpose når jeg er ferdig med det jeg holder på med :) hvilket garn bruker du? :)
 
Vet ikke kjønn, men bryr meg ikke så mye om kjønnsinndelte farger heller... så her blir det tradisjonell blå mariusdress uansett kjønn :p + hvitt pledd til vogna og hvite tøfler
 
Vet ikke kjønn, men bryr meg ikke så mye om kjønnsinndelte farger heller... så her blir det tradisjonell blå mariusdress uansett kjønn :p + hvitt pledd til vogna og hvite tøfler
Mariusmønsteret er så fint :)
 
Oi, jeg har bare strikka en bitteliten innedrakt til lille trille jeg! Holder på å fylle opp vintergarderoben til 1åringen, så er fullt opptatt med det etter han har tatt kveld
 
Back
Topp